Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2013 22:41 - море от любов
Автор: loura Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1347 Коментари: 0 Гласове:
3



Кога ще усетиш страстта ми към тебе,човеко!?
Продавам за теб целия свят и туй що е в него.
 Аз, която сама срещу тълпите застанах.
Желаеш море?
В очите ти изсипвам го.
Желаеш слънце?
В ръцете ти пускам го.
Обичам те! - по облаци гравирам го.
На врабче и дърво разказвам го.
Обичам те! - по вода изписвам го.
И в чаши по лозята излизам го.
Обичам те, меч проливащ моята кръв.
Ти - не зная име на приказка за такъв.
Обичам те!...опитай да ми помогнеш.
Та..., който започва трагедии, завършва ги.
И този, който отваря врати,затваря ги.
Който пали огньове, гаси ги.
Ти,който пушиш в тъмнината, издишваш ме.
В морето да вдигам и спускам платната, оставяш ме.
Не ме ли виждаш, В МОРЕ ОТ ЛЮБОВ, ДАВИШ МЕ!
А вълните ме сдъвкват с надеждата и...изплюват ме.
Любими, от взора ми иди си...
Убиваш и съживяваш мечтите ми.
Стига! С мен на любовник роля играеш.
И думи..,които не мислиш, казваш.
Колко писма си мислил да ми изпратиш?
И с колко цветя си щял да ме радваш?
Колко по срещи съм ходила, пък те...не съществуват.
Колко рокли съм сънувала, желани да се купуват.
Колко колебания... къде ръката си да поставя.
Върни се при мен, защото земята ме изоставя 
и за времето сякаш забравя.
След теб обещание никому няма да дам, върни се!
Непокътнати са парфюмите и вълните им.
За кого е красотата ми и шалът от коприни?
Нокти съм си пуснала от години!
Върни се, както искаш
- като суша или вода изляна.
Та животът ми защо е, ако тебе в него те няма??




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: loura
Категория: Лични дневници
Прочетен: 18974
Постинги: 24
Коментари: 9
Гласове: 20
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031