Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2012 04:10 - Поправка на пропуснатите ползи в бъдеще време
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 6742 Коментари: 8 Гласове:
19

Последна промяна: 03.06.2012 04:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Е - дискотеката беше супер, пийнахме, дансихме, забавление и много настроение - малка групичка от шестима, в центъра - моя милост и блондинката. Имаше техно, имаше малко рок, веселба и както се изрази съквартирантът ми от Чирпан - "голям джумбуш". Това обобщава Friday night out. Обаче микс - двата пола, за налични от третия - нямаше видими представители в разнородната ни компания, все бъдещи интелекОалци.


      image

Беше супер, приповдигнат, съвсем естествено, само ендорфини, нищо, бате, адикции две-три имам само - технологии, нет, мадами и другото според случая - бира, музика, секс, може ли да изброиш за минута всичко важно в моя разпъпил за бъдеща кариерна перспектива живот. Просто no way, dude!





image


Стигам до повратната точка - не че съм хванал сладката блондинка за някоя вратна точка ЖЕ, ЦЕ или друга налична, ама пустата ми уста - знае много и не винаги уцелва подходящия момент - казах тъпия стар виц за блондинка, която работи на Word - познава се по коректора на екрана, хахаха. Но на нея не й беше до "хахаха", а ме нарече подлярски "Хахав недорасляк". Обида, унижение безкрайно, бате, за миг сърцето ми спря. След наносекунда - пулс 357 удара в минута!!! Впила устни в моите, захапа ме до кръв почти малката лисица!

Тремор, тахикардия, вертиго, земетръс над 10 по Рихтер, вулкан и аромата на поквара, бира и парфюм! Завличаме се задъхани до стаята й, продължава урагана от страсти, технични изпълнения, акробатични извивки, странни междуметия и стон и - карък от всЕкъде!!!

                                   image


Съквартирантката й влиза, чумери се и мрънка за сесия, изпити, поправка и някакви жаби, че и гьолове. Абсолютна кухарка и кифла в едно. Толкова мога да измисля с това, което ми е останало като разсъдък в разрошената ми главица, всички мисли са се стопили до единственото, имащо значение в целия свят - искам, искам всичко да продължи.

Изправям се, задъхани сме и двамата, взимам ризата, блондинката тръгва след мен, увисва на шията ми и шепти  почти като заклинание за вечност, като магия за вярност:

- Утре, утре...

Вратата хлопва, оставам в коридора, свивам ризата на топка и се опитвам незабелязано да се добера до квартирката.


Леден душ - буквално и преносно. Бойлерът е повреден, а желанието - разбито на милиони стъклени частици, заради кифлата, която е дошла тук само да не остане на поправка.

Brain damage.

Авария в мозъка, срив на организма. Търся пералня да изпера всичко, има нужда, а няма да заспя, това е шуър.

Утре!

Що пък да не давам заето утре аз пък, бате?




image
 



Гласувай:
19



1. jan4e - Става
03.06.2012 04:30
ми интересно
цитирай
2. brym4ence87 - ...
03.06.2012 09:57
jan4e написа:
ми интересно



оки ;-) Мерси.
цитирай
3. vesiisev - Хубаво е да се оправи повредения ...
03.06.2012 11:56
Хубаво е да се оправи повредения бойлер, че да няма ледени душове :)
цитирай
4. brym4ence87 - Трябва ;-)
03.06.2012 15:45
vesiisev написа:
Хубаво е да се оправи повредения бойлер, че да няма ледени душове :)


Лятото обаче е време за икономии - или леден душ, или ледена бира ;-))
цитирай
5. анонимен - Ако не можеш сам,
03.06.2012 19:46
ще дойда на помощ за бойлера ;)))
цитирай
6. brym4ence87 - Ще се наложи,
03.06.2012 19:50
gogi6666 написа:
ще дойда на помощ за бойлера ;)))


по всичко изглежда ;–). Ще му хвърля едно око преди това все пак ;–))
цитирай
7. seasonofthewitch - За една воайорка като мен беше ра...
03.06.2012 22:00
За една воайорка като мен беше радост да чета среднощните ти приключения.С нетърпение очаквам продължението за "Утре":)
Поздрави.
цитирай
8. brym4ence87 - Мерси ;-)
03.06.2012 22:30
seasonofthewitch написа:
За една воайорка като мен беше радост да чета среднощните ти приключения.С нетърпение очаквам продължението за "Утре":)
Поздрави.


И аз се чудя какво ще ми се сервира от живота и блондинката ;-) Лека вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1164301
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930