Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2012 23:18 - Виртуално бягство с техно музика от футбола по телевизионния екран и блондинката от горния етаж
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 1947 Коментари: 0 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Лаптоп, слушалки, музика, която обичам и се откъсвам от света на футбола, гъгнещите гласове от телевизора,  юнските жеги, просветването на Nokia-та, на която съм спрял звука, за да не пречи на съквартиранта и френдовете му, които набиват топли кюфтенца и поливат обилно с бира. Викнаха ме, ларж са, но отново крия лицето си пред екрана на хубавото ми лаптопче.

Да, знам кой звъни, но съм решен да не позволя на чуждия свят да нахлуе и превземе моя. Знам, че не съм прав, никой нищо не е обещавал и нямам право да обсебвам времето и душата на никого.

Нямам право да досаждам, да изисквам, да настоявам.

Телефонът пак просветва неколкократно и замира.

Знам, че това е тя, блондинката, с която похапнахме пица, стоплена на ютия, поради липса на печка, ходихме заедно на дискотека, а ден по-късно осъществихме онова, за което ни попречи изплашената от поправки нейна съквартирантка.

Какво толкова се е случило между нас, че го раздавам заето само защото снощи била с приятелки някъде си! А дали?

Червеят на съмнението ме гризе отвътре.

Малко любима музика, малко чат с този и онзи по Скайп-а, доста разходки из универсалното кибер пространство, четене на технологични новости, сън, ако успея...

Сън, сам...





Гласувай:
20



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1161622
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031