Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2012 19:39 - Малко преди срещата в кафенето махам гащи по софийските улици, а слънцето пече ли, пече
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 5352 Коментари: 12 Гласове:
14

Последна промяна: 04.07.2012 21:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Такива са мислите ми докато крача по нагретите плочки и под палещите лъчи на юлското слънце. Интелигентната ми главица (изкласих поредната година в ТУ макар за това да не се иска само акъл, хаха) е пълна с объркани, рошави мисли, които излизат от потайни кътчета, опитвал съм се да отлагам появата им, но сега не мога да ги сритам да поемат обратния път и да не ме смущават.

Тук-таме по улиците се сблъскваме с някого, усмихваме се разсеяно един на друг и продължаваме – празни, нищо не значещи лица, не ме интересуват дали са женски, мъжки, дали не се разминавам с 10 Мис Вселени, коя от коя по-накифлени, натокани (цитирам Чочето – той ще си заминава утре с мировълновата, телевизора и цялата атмосфера на спокойствие и уют, която цареше покрай него), дори всички красиви момичета, живели някога на този свят (защото ако има друг, все пак не знам в какъв формат и вид ще са, дали ще ми харесат  с липса на обем, например,  но само където трябва да го има и то – колкото ми с иска да е).

Давам на клиента плика, който шефа ми даде, две-три стандартни приказки, колкото да не решим, че сме без обноски, моля ви се, не сме от онези темерутковци, нищо, че сме луди по компютри и технологии, хайде – хубав ден, още по-хубав на теб и забързвам темпо. Сменям посоката – отивам към кафето, където Дани вече втори ден работи.

Пътьом мислите ми прииждат на талази. Талази – ето и първата – дали ще събера достатъчно  пари за не много скъпа морска седмица – май е късно за по-прилични цени, но ще чекна в нета. Парите са първопричина на всичко останало.


Второ – ако пестя, ще ми е трудно да се самоиздържам.


Трето – в личен план, намерението да държа TOEFL в късна есен и евентуално да изкарам някоя магистратура в чужбина, с цел – изтичане и на моя млад мозък, за да опита да се устрои по-далеч от родината, която ме третира като мащеха (и не само мен) ще претърпи ли промяна?


Четвърто – нищо още не съм обсъдил сериозно с Дани, само намеци и основно секс, после още секс, но май трябва да подхвана темите, е, не точно сега, но съвсем скоро трябва да го сторя, за да изясним позициите си. Но с техниката, която използва спрямо мен - секс - как да се абстрахирам точно от това!

 





Гласувай:
14



1. vesiisev - Нека лятото започе сега..
04.07.2012 19:48
...и да бъде страхотно.... http://vbox7.com/play:416d1ae7
цитирай
2. brym4ence87 - Хубава песен ;-))
04.07.2012 19:52
vesiisev написа:
...и да бъде страхотно.... http://vbox7.com/play:416d1ae7


И пожеланието е супер яко ;-)) Кой не обича лятото!
цитирай
3. elizabethany - Напредваш!;)
04.07.2012 20:34
Давай следващата част, Стани ;))
цитирай
4. brym4ence87 - След 10 часа ще да е ;-)
04.07.2012 20:40
elizabethany написа:
Давай следващата част, Стани ;))


Може и по-рано, както дойде ;Р
цитирай
5. mt46 - Жалко, че
04.07.2012 21:36
мозъкът ти може да изтече!... :)
цитирай
6. brym4ence87 - Това се е случило
04.07.2012 21:44
mt46 написа:
мозъкът ти може да изтече!... :)


вече с част от него ;-))) Сериозно - ако имам шанс, бих пробвал другаде, за съжаление...
цитирай
7. balgarski7vinarki - da ,i men me vpe4atli izraza- mozqkat da izte4e...
04.07.2012 23:37
A ina4e -blaze na mladite,ljatoto e za letni misli,tehni sa.
цитирай
8. brym4ence87 - Идиоматична употреба ;-)
05.07.2012 12:25
balgarski7vinarki написа:
A ina4e -blaze na mladite,ljatoto e za letni misli,tehni sa.


Бих се чувствал най-добре в Бг, но не виждам бъдеще, в този смисъл...
Лятото е за всички, то поражда безброй желания! ;-)))
цитирай
9. ishchel - Дано успееш да изкараш една седмица на морето...
05.07.2012 14:31
ще се върнеш с още по-свежи мисли:)
Успех
цитирай
10. brym4ence87 - Дано, но всичко е въпрос на средства ;-)
05.07.2012 14:51
ishchel написа:
ще се върнеш с още по-свежи мисли:)
Успех


Иначе какво ми се върти из главата, сам се засрамвам от мислите си ;-))) Автоцензура!
цитирай
11. анонимен - Санде: На мен една мисъл ми минава, приятелю:
05.07.2012 17:26
Как така ще махаш гащи из софийските улици.

Без гащи ли ще ходиш?

Че е топло, топло е, но чак без гащи? ...

Ами ще те арестува полицията.

А може и да те осъдят за дребно хулиганство.

Пък и деца сеу разхождат из улиците . Не е, някак си ...

То , и аз обичам да се шляя из улиците, да "маам гащи" дето викат шопите,

но се въздържам, все пак, от такива радикални решения.

Ама, знае ли човек ...
цитирай
12. brym4ence87 - Хахаха ;-)))
05.07.2012 18:08
анонимен написа:
Как така ще махаш гащи из софийските улици.

Без гащи ли ще ходиш?

Че е топло, топло е, но чак без гащи? ...

Ами ще те арестува полицията.

А може и да те осъдят за дребно хулиганство.

Пък и деца сеу разхождат из улиците . Не е, някак си ...

То , и аз обичам да се шляя из улиците, да "маам гащи" дето викат шопите,

но се въздържам, все пак, от такива радикални решения.

Ама, знае ли човек ...



Номерът е, че ги махаш без да си ги махнал! ;–) А иначе - топло е, да, и по някое време ги махаш наистина, но не по улиците ;-))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1165250
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930