Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2012 14:10 - Ретроспекция - понеделник вечер - търся рисайкъл бинчето (част Втора)
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 6417 Коментари: 21 Гласове:
21

Последна промяна: 15.07.2012 19:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Бях сам, цял ден не бях хапвал нищо, не че и друг път не се случваше, но изведнъж ми пристърга много яко. Ще взема нещо за хапване и бира за убиване на мрачните мисли. Какво мрачни – имах си съмнения, предчувствия и явно не съм се лъгал, че всичко е било не съвсем ок.

Бира и две кучешки наденички, малко черно хлебче щяха да свършат работа пред екрана на лаптопа докато съвсем се трупясам и заспя. Шегуват се хората, но под клавиатурата верно има толкова остатъци от храна, че един пестелив програмист може да изкара две седмици с тези запаси. Това ме подсети, че не бях отворил все още моята, за да видя какво причиняваше проблема и може ли да го ремонтирам набързо. Отново отложих евентуалната поправка.

Вече обратно в стаята сякаш чух гласа на Чочо (често купувахме от тези евтини наденички) – „В микровълновата или на грилчето?”, а на мен ми беше все едно, стига да станеха по-бързо, за да се наглася пак пред лаптопа и потъна в илюзорния свят на кибер пространството.

Когато някой си замине, без значение от причината, зейва огромно празно пространство, което е трудно да запълниш поне известно време след това, а понякога си остава такова, като черна дупка, която поглъща алчно всички последващи ивенти – и хубави, и не толкова.

Мамка й и клавиатурка – все изпуска нещо, връщам се постоянно за корекции.

А защо не може да се върнеш така и в миналото и нанесеш поправките, даваш сейв, ринеймваш, ако желаеш, сменяш формата на документа – и кеф – всичко е както си искал, не е останала и бледа следа (остава, ама на друго ниво, много специфика, ще пропусна детайлите) от оригиналния файл. Разкрасяваш, триеш, добавяш, всичко само да се чувстваш нов, излъскан, без дефекти, направо и мемърито заменяме с ново – тук вече заприличах на киборг! Стан – дебилното роботче, не звучи като мен. Определено прекалих! Твърде далеч стигнах в желанието си да избягам от себе си!

Трябва да се стегна, стига съм мрънкал, самосъжалявал, лигавил като някоя непорочна девица (останаха ли такива някъде). Животът е такъв, хората са различни, крайно време е да го приема. Не мога да променя света, но мога да опитам да го направя със себе си!

The only way out is to forget all about the past! OK? OK! 

Очите ми, възпалени от снощното недоспиване, напрягане, взиране пред екрана и кой знае още от какво, започват жестоко да сълзят. Трябват ми капки за очи. Започвам да мигам начесто, отклонявам поглед от монитора, така препоръчват по форумите. Ефектът – плацебо.

Утре ще са супер зачервени и затова Бати ще ме попита дали не съм започнал да се друсам. Смънквам, че не съм спал, малко проблемче, а той недочакал повече ми заявява, че след бач сме на биричка, искал да почерпи. ОК, Бати, ако знаеш само празнотата на стаята и зейналото пространство в мен как ме изпиват капка по капка, без пощада, оголен до последната моя останала разумна все още клетка докато накрая остана свит и спаружен като изсъхналата кора на изстискан лимон, по някаква причина неизхвърлен в хладилника.

Стегни се, малко бе, пич, стига си хленчил!

Говори ми се с някого, дори за банални неща. Сдържам милиони въпроси, повечето започващи със  „Защо”. Не са ми важни отговорите, искам просто да ги задам.

Стискам зъби, затварям очи, това, което не искам да виждам пускам в рисайкъл бин-а.

 
Done!

 

 

What is the color of wind?

 

image



Гласувай:
21



1. isteater - Хайййй,
15.07.2012 18:17
да се стягаш!
Я, виж тук,
не е като топлата вода и колелото, нали? :)

http://www.youtube.com/watch?v=5YXVMCHG-Nk

Поздрави!
Is.

:)
цитирай
2. badblueeyes - What is the color of wind? Мiracu...
15.07.2012 18:49
What is the color of wind? Мiraculous. Затвори очи и го виж със сърцето си. То най-добре познава истинските цветове.
А колкото до празното пространство, то винаги се появява, за да направи място на нещо ново.. Помисли в/у това. Много нови и вълнуващи неща те очакват. Животът е кръговрат и ако не ти е гадно.. няма да знаеш кога ти е хубаво :)
цитирай
3. brym4ence87 - Стегнал съм се, това се
15.07.2012 19:06
isteater написа:
да се стягаш!
Я, виж тук,
не е като топлата вода и колелото, нали? :)

http://www.youtube.com/watch?v=5YXVMCHG-Nk

Поздрави!
Is.

:)


случи в понеделник. Благодаря;-) Поздрави и от мен ;-))
цитирай
4. brym4ence87 - Зная защо има и черно, и бяло,
15.07.2012 19:08
badblueeyes написа:
What is the color of wind? Мiraculous. Затвори очи и го виж със сърцето си. То най-добре познава истинските цветове.
А колкото до празното пространство, то винаги се появява, за да направи място на нещо ново.. Помисли в/у това. Много нови и вълнуващи неща те очакват. Животът е кръговрат и ако не ти е гадно.. няма да знаеш кога ти е хубаво :)


кръговрат е животът, докато не попаднеш в мелничката... За новото съм съгласен, трябва да се освободи пространство. Thanks ;-))
цитирай
5. анонимен - По-добре звучиш! ;)
15.07.2012 19:33
По-добре в началото да разбереш, за да си спестиш много бъдещи главоболия! Млад си, има време за други момичета, знаеш ли колко звезди има неоткрити все още? ;)) Поздрави!
цитирай
6. brym4ence87 - Да, има истина ;-)
15.07.2012 20:06
gogi6666 написа:
По-добре в началото да разбереш, за да си спестиш много бъдещи главоболия! Млад си, има време за други момичета, знаеш ли колко звезди има неоткрити все още? ;)) Поздрави!


Но звездите са твърде далече ;-) Поздрав и от мен! ;-))
цитирай
7. elizabethany - Мдааааа,
15.07.2012 21:42
толкова може да се разчита на чувствата на мъжете ;-ррррр. Стани, радвам се, че си по-добре ;)) ;*
цитирай
8. brym4ence87 - Не повече отколкото тези на
15.07.2012 21:54
elizabethany написа:
толкова може да се разчита на чувствата на мъжете ;-ррррр. Стани, радвам се, че си по-добре ;)) ;*


дамите ;-Р
цитирай
9. mt46 - Споко!
15.07.2012 21:55
Не е ли по-добре да си купиш нова клавиатура?... :)
цитирай
10. brym4ence87 - Нищо й няма,
15.07.2012 21:58
трябва да я отворя само и почистя ;-)) Който хрупа солети докато пише, така става ;-))
цитирай
11. injir - Вечно гладен! Или за солети, или за ...
16.07.2012 00:19
Вечно гладен! Или за солети, или за любов... Поздрав за написаното! :)
цитирай
12. brym4ence87 - Солетите са междудругото ;-)
16.07.2012 00:28
injir написа:
Вечно гладен! Или за солети, или за любов... Поздрав за написаното! :)


Благодаря ;-)) Успешна седмица!
цитирай
13. brym4ence87 - Спокс!
16.07.2012 00:29
bulgarinut57 написа:
http://www.youtube.com/watch?v=P65St8M-m1o&feature=related

и после мацката за ...т'ва и ... к.во ?
И... да не продължавам, 'щот' шъ мъ забранът.


Яко е ;-)
цитирай
14. jabalka - Привет!
16.07.2012 09:42
Кой знае защо , докато четях при теб и си спомних един филм не си спомням режисьора и годината на пр. но се казваше " никой" на английски разбира се препоръча ми го моят племенник в гадничък момент за мен - той си ми е едно балсамче... филма е много много добър - защото задава въпроси без да са важни отговорите по простата причина, че пространствата и времето на едно с чувствата и понятията за тях - поне тези с които сме свикнали тотално се разместват и накрая изобщо не е ясно кое било и било ли е въобще .... не знам дали ще успееш да го гледаш откриеш и дали въобще отключих любопитството ти , дали ти помагам с този коментар като не казвам нищо...!?!?
Много позитивен ден ти пожелавам и продължавай да задаваш въпроси - един ден отговорите ще ги видиш обръщайки се назад - колко крачки назад , не зависи от нас , но виждането дори и със зачервени очи си зависи изцяло от нас! :))
Успех!
цитирай
15. ishchel - Don*t worry!
16.07.2012 10:32
http://www.youtube.com/watch?v=yHFDa9efCQU
цитирай
16. brym4ence87 - Понякога като не казваме нищо,
16.07.2012 10:52
jabalka написа:
Кой знае защо , докато четях при теб и си спомних един филм не си спомням режисьора и годината на пр. но се казваше " никой" на английски разбира се препоръча ми го моят племенник в гадничък момент за мен - той си ми е едно балсамче... филма е много много добър - защото задава въпроси без да са важни отговорите по простата причина, че пространствата и времето на едно с чувствата и понятията за тях - поне тези с които сме свикнали тотално се разместват и накрая изобщо не е ясно кое било и било ли е въобще .... не знам дали ще успееш да го гледаш откриеш и дали въобще отключих любопитството ти , дали ти помагам с този коментар като не казвам нищо...!?!?
Много позитивен ден ти пожелавам и продължавай да задаваш въпроси - един ден отговорите ще ги видиш обръщайки се назад - колко крачки назад , не зависи от нас , но виждането дори и със зачервени очи си зависи изцяло от нас! :))
Успех!


всъщност казваме всичко ;-) Ще го видя филма довечера, стига да е оригиналното му заглавие. Успешна седмица! ;-))
цитирай
17. brym4ence87 - Добро начало ;-)
16.07.2012 10:53
ishchel написа:
http://www.youtube.com/watch?v=yHFDa9efCQU


Спокойна седмица и на теб ;-))
цитирай
18. badblueeyes - Mr. Nobody е филмчето от 2009 год. :)
16.07.2012 11:41
Mr. Nobody е филмчето от 2009 год. :)
цитирай
19. brym4ence87 - ok! ;-)
16.07.2012 12:07
badblueeyes написа:
Mr. Nobody е филмчето от 2009 год. :)


Thanx a lot ;-))
цитирай
20. jabalka - Точно...! Ей има добри хора , ...! :)
16.07.2012 22:36
badblueeyes написа:
Mr. Nobody е филмчето от 2009 год. :)


...има и разсеяни, обаче се надявам да ти хареса...!
Благодаря ти badblueeyes !
цитирай
21. brym4ence87 - ;-))
17.07.2012 08:29
jabalka написа:
badblueeyes написа:
Mr. Nobody е филмчето от 2009 год. :)


...има и разсеяни, обаче се надявам да ти хареса...!
Благодаря ти badblueeyes !


ще го потърся, малко ми е напрегнато тези дни, но ако го намеря - ще кажа мнението си. Хубав ден, jabalka ;-))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1165350
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930