Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2012 15:10 - Малко бекграунд инфо - 1
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 2492 Коментари: 4 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

 

Вечерта, когато с Бати пихме по някоя и друга бира се оказа от голямо значение за мен. Имам предвид не само, че доста поговорихме за това, което ме вълнуваше, за работата, че преминахме отвъд обикновените колегиални формалности, споменахме наша обща позната, която преди време ме запозна с него и така започнах работа в тази фирма.

Позната не е достатъчно точно, но не искам да влизам в подробности, които биха могли да й навредят или причинят проблеми в личен план. Цялата история е, че навремето се запознах с нея, значително по-голяма е от мен, може би не колкото Бати все пак, имахме отношения с нея, няма да уточнявам какви, но не интимни.

Страхотни бяха общите ни разговори, тя е невероятен човек, толкова много научавах от нея – интелигентна, интересна, различна, за мен се оказа истински приятел когато не познавах много хора, скоро се бях преместил да живея тук и влиянието й върху мен се оказа изключително въздействащо.

Препоръча ми много книги, които прочетох, обсъждахме музика, изкуство, теми, засягащи етика, общочовешки ценности и какво ли не. Тогава мислех, че съм си паднал яко по-нея, тя беше толкова различна от всички, които познавах дотогава – уникална вселена от изненади, настроения, цветни пластове. Всъщност, въпреки възрастовата разлика, тя силно ме привличаше – като приятел, като жена. Гледах я, слушах я, опиянен от думите и жестовете й, стараех се да я впечатля. Тя ме запозна с Бати, идея си нямам откъде двамата се познаваха, след като разбра, че каквато и да е работа в  IT сектора би ме устроила, за да мога да изкарвам парите си сам, а не да разчитам на тези, които майка би могла да задели.

Първата година не ме приеха в университета, издъних се с малко, нямаше поправка за това и започнах работа в една газстанция. Вечер работата намаляваше, обичах нощните смени, четях много, нямаше хора. Именно тогава се запознахме, тя ме мотивира да се стегна, да решавам още задачи, да подобря английския си, твърдеше, че само в моя полза бе да се подготвя по-добре.





Гласувай:
11



1. badblueeyes - Хубаво е, когато имаме такива пр...
20.07.2012 15:37
Хубаво е, когато имаме такива приятели, които ни стимулират да вървим нагоре. Не знам защо , но докато четях това се сетих за моя г-н Огнен. Поздрави, хвърчащо човече.
P.S. http://www.youtube.com/watch?v=-CyAQLKD-HM Тази много специална песен, изпращам само на хора, които са достойни за това определение. Мисля, че е много подходяща за теб :)
цитирай
2. jabalka - Привет! :))
20.07.2012 16:16
Обещаващо - 1- !
Впечатлена съм!
цитирай
3. brym4ence87 - Благодаря за линка ;-)
20.07.2012 16:24
badblueeyes написа:
Хубаво е, когато имаме такива приятели, които ни стимулират да вървим нагоре. Не знам защо , но докато четях това се сетих за моя г-н Огнен. Поздрави, хвърчащо човече.
P.S. http://www.youtube.com/watch?v=-CyAQLKD-HM Тази много специална песен, изпращам само на хора, които са достойни за това определение. Мисля, че е много подходяща за теб :)


Поласкан съм, че я споделяш с мен ;-))
цитирай
4. brym4ence87 - Привет ;-)
20.07.2012 16:25
jabalka написа:
Обещаващо - 1- !
Впечатлена съм!


Благодаря, сега идвам аз на гости при теб ;-))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1161576
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031