Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2012 18:16 - Кога Спайдърмен пуска пералня и простира гащи
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 11035 Коментари: 30 Гласове:
35

Последна промяна: 29.08.2012 18:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Видях карикатура в нета – любимият ми герой от комиксите от детските  години Спайдърмен – простира гащи. В добавка – срещнах колега и той ми честити. Не разбрах какво, а той обясни, че чул, че съм се оженил! Съответно въпрос – жена ми бременна ли била! Майката на Дани и тя подметна нещо в този смисъл като бяхме на гости при тях.

    image

Не че има такова значение, но се замислих кого го бърка дали живеем с подпис или без. Нима след връзка 2-3 месеца е редно да се разписваме в някакъв регистър? Ще се променят ли към по-хубаво и по-стабилни ли ще станат отношенията ни, ако се водим семейни. Изобщо, какъв брак, бе хора, самият мен ме напушва смях от идеята.

                      image
                            Ожениш ли се, забрави за нас!

Не отричам възможността някой ден да стане, и то с Дани, ако това е начин да сме заедно – ок, но и двамата сме без стабилни доходи, няма наследници на хоризонта (чук-чук, оглеждам се наоколо за по-дебело дърво), защо да не си я караме така както сме си. Аз помагам – мия чинии, изхвърлям боклук, пускам пералня понякога, тя също свършва нещо набързо, пазаруваме заедно, освен ако пътьом някой не купи нещо, което му се е прияло, а готвенето обикновено е дело на Боян.

Дани не е споменавала на този етап нищо за брак и семейство. Сигурен съм, че и за деца смята, че й е рано. Само дето веднъж подметна, че много обича да гушка бебчета. Но да има?

                      image

Дали халката на безименния пръст е равна на окови? Ерген или семеен? Обвързан или сингъл? Кое е по-добре?

Гледам пак от смешната страна на нещата – малко вицове за ергени и семейни. И един бонус накрая, разбира се.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ергените сами вършат цялата домакинска работа вкъщи, защото нямат жена.
А женените я вършат, защото имат жена и тя ги кара да я вършат.

                          image
                           И след две седмици - същата кочина

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Трудна работа е да си сам човек – ерген.

 

Домашна работа има колкото искаш - чистиш с прахосмукачката, миеш прозорци, тупаш покривки, сменяш чаршафи, бършеш прах, пускаш пералня, готвиш. И тъкмо оправиш всичко - след няколко месеца - хайде пак отначало и заспиваш пред телевизора по средата на някой мач.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Говорят си двама приятели – женен (Ж) и ерген (Е).

Ж: Измъчи се жената да мие чиниите, та наскоро й купих съдомиялна.

Е: И аз се обзаведох със съдомиялна.

Ж: Ние взехме чисто бяла.

Е: Аз в началото исках да е светла, но после реших да е тъмна, да се връзва с кухнята.

Ж: Нашата е BOSCH, оригинална, немска.

Е: Моята е българска, затова пък има разкошни цици и не вдига много шум.

                     image
                Той подмени цялата битова техника у дома

 

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

- Прибирам се оня ден от командировка, и първата ми работа - поглеждам в гардероба. Няма никой. Гледам и под леглото - и там няма никой. В банята - никой. В килера – пак никой. В цялата къща няма никой, представяш ли си!
- Ами жена ти?
- Каква жена бе, аз съм ерген.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Разговарят двама ергени:


- Миещите се тапети са чудесно нещо!

- Да, но е толкова трудно да ги отлепваш от стената и да ги напъхваш в пералнята.

 

- А на колко градуса ги пускаш? - пита другият.

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Между приятели:

- Защо не се жениш още?

- Амии, все си мисля за жена ти.

- Какво! Мръсник! Искаш да се ожениш за нея ли?

- Не бе... Страх ме е да не ми се случи и на мен някоя такава.



                   image

----------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                 BONUS
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Кола се движи по магистралата, а вътре пътуват майка и син. В един момент от предната кола изхвърча вибратор и се забива в стъклото. Майката и детето се споглеждат, то пита:

- Мамо, какво е това ма?

- Ми кво е, квооо е... това е насекомо!

– Е* ати насекомото, как лети с тоя х*й?
----------------------------------------------------------------------------------------------------

                       image


                    И все пак, човек и добре да живее - се жени...

 



Гласувай:
35



1. анонимен - Не е страшно ;)
29.08.2012 19:01
Струва ми се, че сам се убеждаваш в нещо ;))) Хубави вицове и весели снимки.
цитирай
2. tsanynka - хахахах...
29.08.2012 19:30
Както се бях скапала,че 2 пъти за 3 часа ме накваси дъжд,като влезнах при тебе,ми светна пред очите,хахаха...
Благодаря ти,приятелю,за настроението!Друго си е като си вземе човек порциона:)))
Весела вечер в средата на седмицата!!!
:)))
цитирай
3. mt46 - Първата ми
29.08.2012 20:00
студентска любов също се казваше Д. Като дойде у нас на гости, дядо ми реши, че съм се оженил... А после помисли, че съм се развел... :)
Приятна вечер, Бръм! И много поздрави на Дани!... Пък... каквото стане...
цитирай
4. elizabethany - Нещо май...ха-ха-ха ;РР
29.08.2012 21:27
Направо те манипулират с бебчета, глупчоооо ;Р Мисли с каквото трябва и умната ;))))
цитирай
5. анонимен - SUPERMEN
29.08.2012 21:31
Когато Бойко му скръцне със зъби и се наака от стрес, тогава! ;0)
цитирай
6. brym4ence87 - Не е,
29.08.2012 21:38
gogi6666 написа:
Струва ми се, че сам се убеждаваш в нещо ;))) Хубави вицове и весели снимки.


ама си е промяна ;-) Радвам се, че са ти харесали ;-)
цитирай
7. brym4ence87 - Моля ;-)
29.08.2012 21:43
tsanynka написа:
Както се бях скапала,че 2 пъти за 3 часа ме накваси дъжд,като влезнах при тебе,ми светна пред очите,хахаха...
Благодаря ти,приятелю,за настроението!Друго си е като си вземе човек порциона:)))
Весела вечер в средата на седмицата!!!
:)))


Обичам хора с чувство за хумор ;-) Весела вечер и на теб, Цани ;-)
цитирай
8. brym4ence87 - Морал, традиции...
29.08.2012 21:46
mt46 написа:
студентска любов също се казваше Д. Като дойде у нас на гости, дядо ми реши, че съм се оженил... А после помисли, че съм се развел... :)
Приятна вечер, Бръм! И много поздрави на Дани!... Пък... каквото стане...


Има и други случаи - от типа "Айде, зетко, да пием по една ракия", знаеш ли колко хора са поставили рекорд по бягане ;-)))
Хубава вечер, Марине, каквото стане - понякога просто се случват нещата не точно по план;-)
цитирай
9. brym4ence87 - О, много смешно ;-РРР
29.08.2012 21:47
elizabethany написа:
Направо те манипулират с бебчета, глупчоооо ;Р Мисли с каквото трябва и умната ;))))


Манипулирали ме били, кой ми го казва ;-))
цитирай
10. brym4ence87 - А Супермен кога
29.08.2012 21:48
анонимен написа:
Когато Бойко му скръцне със зъби и се наака от стрес, тогава! ;0)


простира своите ;-)))))
цитирай
11. анонимен - Смешни вицове и картинки :)
29.08.2012 22:10
Забавен блог имаш, Бръмчо :)))
цитирай
12. jabalka - Привет Бръм!:))
29.08.2012 22:33
Това е веселата част - има и друга, малко по- друга , обаче пак весела!
Най- добре е човек да поглежда от веселата страна на случващото се и не защото е несериозен , а мъдър...! :))
Спокойна и весела вечер!
цитирай
13. gosho568 - Е това със Спайдърмена направо ме разби! Женен за да простира дрехи... :D
29.08.2012 22:35
Поздрави!
цитирай
14. brym4ence87 - Опитвам се да гледам от слънчевата страна...засега ;-)
29.08.2012 22:41
jabalka написа:
Това е веселата част - има и друга, малко по- друга , обаче пак весела!
Най- добре е човек да поглежда от веселата страна на случващото се и не защото е несериозен , а мъдър...! :))
Спокойна и весела вечер!


Лека вечер и на теб, Ябълчице ;-)
цитирай
15. brym4ence87 - Хехееее ;-)
29.08.2012 22:42
gosho568 написа:
Поздрави!


Едва ли е само поради тази причина, но всичко има цена ;-Р Поздрави.
цитирай
16. brym4ence87 - Благодаря, Анонимчо ;-)
29.08.2012 22:44
анонимен написа:
Забавен блог имаш, Бръмчо :)))


;-))
цитирай
17. sparotok - !
29.08.2012 22:47
Сериозни решения като брак трябва да ги вземаш сам без ничия намеса, подтик и намек... Важно е да има чувства и да си пасваш по характер с приятелката си, другото само се нарежда...

Един млад човек попитал учителя си филисоф дали да се жени, или не...Философа отговорил - Каквото и да направиш, след 10 години ще съжаляваш:)

Това не е винаги така разбира се, има хора, който живеят живота си така, че никога не съжаляват:)

Поздрави!
цитирай
18. brym4ence87 - На този етап само разсъждавам на глас...
29.08.2012 22:51
sparotok написа:
Сериозни решения като брак трябва да ги вземаш сам без ничия намеса, подтик и намек... Важно е да има чувства и да си пасваш по характер с приятелката си, другото само се нарежда...

Един млад човек попитал учителя си филисоф дали да се жени, или не...Философа отговорил - Каквото и да направиш, след 10 години ще съжаляваш:)

Това не е винаги така разбира се, има хора, който живеят живота си така, че никога не съжаляват:)

Поздрави!


Намирам, че сме само в началото на нашата връзка. Завиждам на този, който може да каже, че не съжалява за нищо!

Благодаря за хубавия коментар. Поздрави и от мен ;-)
цитирай
19. анонимен - T.N.T.
30.08.2012 04:45
ПРИБИРА СЕ В КЪЩИ НАШИЯ СЛЕД ДЪЛГА ЧУЖБИНСКА КОМАНДИРОВКА И

ЖЕНА МУ РАЗТРЕВОЖЕНА МУ ДОНАСЯ ВИБРАТОР И МУ КАЗВА:

ВИЖ ТОВА ГО НАМЕРИХ В НЕЩАТА НА НАШАТА ДЪЩЕРЯ.

СЕДИ СИ НА МАСАТА ЧОВЕКА,ЖЕНА МУ МУ СЛОЖИЛА

РАКИИКА САЛАТКА,А ВИБРАТОВА В ДРУГИЯ КРАЙ НА МАСАТА.

СУСЕДЪТ МУ РАЗБРАЛ.ЧЕ СЕ Е ПРИБРАЛ ОТ ЧУЖБИНА И

ДОШЪЛ ДА ГО ВИДИ.

ДОБРЕ ДОШЪЛ.КАК СИ ЩО СИ?...

А ЧОВЕКА МУ ОТГОВОРИЛ:

СЕДИМ СИ ТУК СЪС ЗЕТЯ И СИ КЪРКАМЕ...
цитирай
20. furiika - :))))
30.08.2012 08:32
Венчалната халка е вълшебен пръстен - ако го сложиш на ръката на красивата си приятелка, тя веднага се превръща в дебелата си майка.
:)
:)
:)


Идеалното семейство.
Жената:
- Скъпи, иди да пиеш бира!
Мъжът:
- Миличка, още не съм минал с прахосмукачката!

Поздрави и усмивки!
:)))
цитирай
21. brym4ence87 - Може и по-зле да е:
30.08.2012 12:16
анонимен написа:
ПРИБИРА СЕ В КЪЩИ НАШИЯ СЛЕД ДЪЛГА ЧУЖБИНСКА КОМАНДИРОВКА И

ЖЕНА МУ РАЗТРЕВОЖЕНА МУ ДОНАСЯ ВИБРАТОР И МУ КАЗВА:

ВИЖ ТОВА ГО НАМЕРИХ В НЕЩАТА НА НАШАТА ДЪЩЕРЯ.

СЕДИ СИ НА МАСАТА ЧОВЕКА,ЖЕНА МУ МУ СЛОЖИЛА

РАКИИКА САЛАТКА,А ВИБРАТОВА В ДРУГИЯ КРАЙ НА МАСАТА.

СУСЕДЪТ МУ РАЗБРАЛ.ЧЕ СЕ Е ПРИБРАЛ ОТ ЧУЖБИНА И

ДОШЪЛ ДА ГО ВИДИ.

ДОБРЕ ДОШЪЛ.КАК СИ ЩО СИ?...

А ЧОВЕКА МУ ОТГОВОРИЛ:

СЕДИМ СИ ТУК СЪС ЗЕТЯ И СИ КЪРКАМЕ...


Тъща отива на гости на дъщеря си и зет си. Става късно и дъщеря и й предлага да пренощува в тях. Още не се разсъмнало и тъщата решила да си тръгва. Почва да се облича шумно, обува се, пуфти, трополи. Изведнъж тя отваря вратата на спалнята с трясък и казва с писклив шепот:
- Зетко, стани да затвориш вратата след мен, защото ме е страх като я хлопна подире си да не те събудя!
цитирай
22. brym4ence87 - Е, предполагам има и изключения ;-))
30.08.2012 12:17
furiika написа:
Венчалната халка е вълшебен пръстен - ако го сложиш на ръката на красивата си приятелка, тя веднага се превръща в дебелата си майка.
:)
:)
:)


Тъща казва на зет си:
- Кранчето в банята се повреди.
- К`во ми пука къщата, да не е моя.
- Котлонът не работи, поправи го.
- К`во ми пука къщата да не е моя.
Замислила се тъщата и му преписала къщата.
- Котлонът не работи.
- К`во ти пука къщата да не е твоя.

Поздрави и весел ден, Фурийке ;-)

Идеалното семейство.
Жената:
- Скъпи, иди да пиеш бира!
Мъжът:
- Миличка, още не съм минал с прахосмукачката!

Поздрави и усмивки!
:)))

цитирай
23. hristo27 - Между приятели: - Кои жени ти х...
30.08.2012 13:42
Между приятели:
- Кои жени ти харесват повече - тези, които много говорят или другите?
- Кои други?
цитирай
24. ishchel - Хубаво, весело, забавно...
30.08.2012 13:56
И все пак, човек и добре да живее - се жени...
Поздрави!
цитирай
25. mariniki - погледнах и аз...
30.08.2012 14:41
от смешната страна на нещата...
въпрос на време е всичко да се случи...
и се усмихнах... с топла усмивка и за теб..
цитирай
26. brym4ence87 - ;-)))
30.08.2012 15:05
hristo27 написа:
Между приятели:
- Кои жени ти харесват повече - тези, които много говорят или другите?
- Кои други?

----------
- Вече не ме обичаш?
- Защо мислиш така, скъпа? ?
- Преди, когато се прибереше първо проверяваше гардеробите, а сега само гледаш да провериш дали има бира в хладилника!
цитирай
27. brym4ence87 - ;-))))))
30.08.2012 15:06
ishchel написа:
И все пак, човек и добре да живее - се жени...
Поздрави!

Хубав ден, ishchel ;-)
цитирай
28. brym4ence87 - Въпросът е колко време ;-)))
30.08.2012 15:07
mariniki написа:
от смешната страна на нещата...
въпрос на време е всичко да се случи...
и се усмихнах... с топла усмивка и за теб..


Благодаря! Слънчев поздрав и за теб, mariniki ;-))
цитирай
29. henzelski - Дори
31.08.2012 13:48
и добре да живее, след като се ожени, човек се развежда. За да е по-добре... ;-)
цитирай
30. brym4ence87 - Значи не е краят ;-))
31.08.2012 14:05
henzelski написа:
и добре да живее, след като се ожени, човек се развежда. За да е по-добре... ;-)


Има ли живот след брака - да! ;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1164882
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930