Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2012 23:06 - Краят на лятото
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 7917 Коментари: 25 Гласове:
24

Последна промяна: 21.09.2012 23:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                                         КРАЯТ НА ЛЯТОТО



 

Липсва ми присъствието на твоята сянка

По стените танцуваща плавно

Други чужди очи те заглеждат

Похотливо-лепкави

Усмихваш се просто служебно

Непознати мъже са привлечени

От гърдите ти стегнато-женствени

Шумно и димно

Така е в бара

Музика ♪♫

Екземпляри плащащи за любов

Толкова те обичам безумно

За да си там с тях сега

Макар и по работа

Звън далечен на евтини чаши

Отеква в мен гръмовно-раздиращо

Празнота

Примесена с ревност

 

 

Не издържам сам тези няколко часа

Разлети лежерно върху пъстра коруба

На костенурка която ги кара на стоп

Към жадуван от мен бъдещ още момент

Нероден

Неоткъснат

От утробата на времето

 

Тръпне в очакване от деним 

      Яке

 

       На

        |

 

 /            

Закачалката

 

Липсваш му питай го

 

Мокри летните мои обувки

Притропват като кастанети

Нетърпеливи да бъдат разходени

В студената дъждовно-самотна нощ

 

Подранилият есенен вятър

Мечтае на пориви

с косите ти да поиграе

Докато ни изпраща пешком

Прегърнати по безлюдните тъмни улици

На път за дома

Влюбени

 

 

 

image






Тагове:   лято,   музика,   есен,   обич,   любов,   дъжд,   Linkin Park,   brym4ence87,


Гласувай:
24



1. mt46 - Поздрав, Бръм!
21.09.2012 23:16
Хубаво стихо, но е малко по-дълго... Не си пестелив на думи... :)
цитирай
2. brym4ence87 - Досадно дълго ли, Поете? ;-)
21.09.2012 23:18
mt46 написа:
Хубаво стихо, но е малко по-дълго... Не си пестелив на думи... :)


Благодаря, че се отби и коментира! Поздрави ;-))
цитирай
3. анонимен - KATETOOOY Отлично е не е дълго!
21.09.2012 23:54
Стига само еднотипна лигня! Готски си! ;)
цитирай
4. elizabethany - Нестандартен си.
22.09.2012 00:07
Харесвам стиха. Ще се чуем утре ;))
цитирай
5. анонимен - Харесвам постинга ;)
22.09.2012 00:28
Но влагаш много емоции, сякаш сам се нараняваш за нещо. Поздрави, Стан ;)
цитирай
6. анонимен - Port789 Биваш и то много! ;)
22.09.2012 01:03
И историите ти ми харесват. Защо не публикуваш книга? ;)
цитирай
7. hristo27 - Има-няма, след 8-9 месеца лятото ...
22.09.2012 09:05
Има-няма, след 8-9 месеца лятото пак ще дойде.
цитирай
8. jabalka - Привет Бръм!
22.09.2012 11:10
Тя и Той и вятъра...!
Така е, почти винаги в живота ни- вървим и гоним нещо за бъде другото...
а то стои на закачалката и...чака да бъде разходено!:))
Приеми моите поздрави!
Днес слънцето е жизнерадостно!
цитирай
9. brym4ence87 - Така се получи ;-)
22.09.2012 11:36
elizabethany написа:
Харесвам стиха. Ще се чуем утре ;))


До после, Иве ;-)))
цитирай
10. brym4ence87 - И без да се наранявам, боли понякога...
22.09.2012 11:37
gogi6666 написа:
Но влагаш много емоции, сякаш сам се нараняваш за нещо. Поздрави, Стан ;)


Поздрави и от мен, Майсторе! ;-))
цитирай
11. brym4ence87 - Хехе, мерси ;-)))
22.09.2012 11:38
анонимен написа:
И историите ти ми харесват. Защо не публикуваш книга? ;)


Кой ще ми спонсорира чак пък книга ;-))))))
цитирай
12. brym4ence87 - То ще дойде...
22.09.2012 11:39
hristo27 написа:
Има-няма, след 8-9 месеца лятото пак ще дойде.


Но дали ще съм същият? Поздрави ;-)
цитирай
13. brym4ence87 - Да, гоним нещо си, а то е винаги нейде наблизо...
22.09.2012 11:41
jabalka написа:
Тя и Той и вятъра...!
Така е, почти винаги в живота ни- вървим и гоним нещо за бъде другото...
а то стои на закачалката и...чака да бъде разходено!:))
Приеми моите поздрави!
Днес слънцето е жизнерадостно!



Разбрала си ме чудесно, Ябълчице ;-) Тук още не е съвсем топло, но поне не е мрачно и не вали ;-) Слънчев поздрав за теб ;-)))))
цитирай
14. brym4ence87 - Благодаря за мнението.
22.09.2012 11:43
анонимен написа:
Стига само еднотипна лигня! Готски си! ;)


Винаги има повече от една гледна точка ;-)
цитирай
15. sparotok - !
22.09.2012 12:23
Красив стих, свалил си гарда със своята откровеност, а това свидетелства за смелост...

Поздрави!
цитирай
16. hristo27 - Има-няма, след 8-9 месеца лятото ...
22.09.2012 14:18
brym4ence87 написа:
[quote=hristo27]Има-няма, след 8-9 месеца лятото пак ще дойде.


Но дали ще съм същият? Поздрави ;-)[/quot


В тая криза по-правилния въпрос е: "Но дали ще ни има?" :)))
цитирай
17. brym4ence87 - Откровеността е уязвима ;-)
22.09.2012 15:02
sparotok написа:
Красив стих, свалил си гарда със своята откровеност, а това свидетелства за смелост...

Поздрави!


Но пък не е фалшиво ;-) Поздрави и от мен.
цитирай
18. brym4ence87 - Това е друго, много по-сериозно...
22.09.2012 15:06
hristo27 написа:
brym4ence87 написа:
[quote=hristo27]Има-няма, след 8-9 месеца лятото пак ще дойде.


Но дали ще съм същият? Поздрави ;-)[/quot


В тая криза по-правилния въпрос е: "Но дали ще ни има?" :)))


За съжаление, станах свидетел на разговор между баща и дете (около 9-10г.), то искаше гумичка, а бащата му каза, че няма пари за това. Колко струва една гума, Христо... Тъжно. И моите обувки са стари, пропускат, следва таксата в университета, наем, сметки...
Дали ще ни има и какви ще бъдем, промяна, но каква?!
цитирай
19. gosho568 - Стига с този КРАЙ де, нека да се ра...
22.09.2012 20:04
Стига с този КРАЙ де, нека да се радваме колкото се може повече на хубавото време, защото ни чака тежка зима! Поздрави! ;)
цитирай
20. jabalka - Бръм- ти си моето позитивно вдъхновение , недей човек...!
22.09.2012 21:40
brym4ence87 написа:
hristo27 написа:
brym4ence87 написа:
[quote=hristo27]Има-няма, след 8-9 месеца лятото пак ще дойде.


Но дали ще съм същият? Поздрави ;-)[/quot

В тая криза по-правилния въпрос е: "Но дали ще ни има?" :)))


За съжаление, станах свидетел на разговор между баща и дете (около 9-10г.), то искаше гумичка, а бащата му каза, че няма пари за това. Колко струва една гума, Христо... Тъжно. И моите обувки са стари, пропускат, следва таксата в университета, наем, сметки...
Дали ще ни има и какви ще бъдем, промяна, но каква?!



Нали съм ти писала , че имам син който е горе долу на твоите години...така мисля , но всъщност няма особено значение не пиша това за да се изкарам възрастна или много мъдра...не!
В живота си , хубав или не чак толкова съм се опитвала да бъда там където са мислите ми а те, мислите не винаги познават възрастта или визията!
Та исках да споделя с теб една история с него когато беше на три години:
- Действието се развиваше на пазара " Д. Петков" в София и ние с него така небрежно се разхождахме с намерение да закупя някакъв плод. На въпроса ми какво да бъде - банан или киви- три броя например, той отговори естествено и двете мамо и двете...!? Имаше един продавач - Сърбина - всички така се обръщаха към него , та , той постоянно, го закачаше и така небрежно пускаше много духовити реплики. Аз като майка - новобранец , започнах да му обяснявам , че не можем да си позволим и двете, последва рев, обида, тръшък и т.н. тогава - Сърбина, каза нещо много мъдро и същевременно комично- Защо се сърдиш на детето, не му се карай, то подавало ли е молба за раждане?! А?!

Така е Бръм, всяко нещо се постига и се нарежда - нужно е само, да подадеш молба за изпълнението й...!
Извини ме за дългият коментар , но няма оправия с мен:)))
цитирай
21. brym4ence87 - Краят на лятото е начало на есента ;-)
22.09.2012 22:48
gosho568 написа:
Стига с този КРАЙ де, нека да се радваме колкото се може повече на хубавото време, защото ни чака тежка зима! Поздрави! ;)


Ще се радваме и на джипси лято, има време. Хареса ми за загавие, казва много, поне на мен ;-)) Поздрави!
цитирай
22. brym4ence87 - Като цяло съм позитивен ;-)
22.09.2012 22:52
jabalka написа:
brym4ence87 написа:
hristo27 написа:
brym4ence87 написа:
[quote=hristo27]Има-няма, след 8-9 месеца лятото пак ще дойде.


Но дали ще съм същият? Поздрави ;-)[/quot

В тая криза по-правилния въпрос е: "Но дали ще ни има?" :)))


За съжаление, станах свидетел на разговор между баща и дете (около 9-10г.), то искаше гумичка, а бащата му каза, че няма пари за това. Колко струва една гума, Христо... Тъжно. И моите обувки са стари, пропускат, следва таксата в университета, наем, сметки...
Дали ще ни има и какви ще бъдем, промяна, но каква?!



Нали съм ти писала , че имам син който е горе долу на твоите години...така мисля , но всъщност няма особено значение не пиша това за да се изкарам възрастна или много мъдра...не!
В живота си , хубав или не чак толкова съм се опитвала да бъда там където са мислите ми а те, мислите не винаги познават възрастта или визията!
Та исках да споделя с теб една история с него когато беше на три години:
- Действието се развиваше на пазара " Д. Петков" в София и ние с него така небрежно се разхождахме с намерение да закупя някакъв плод. На въпроса ми какво да бъде - банан или киви- три броя например, той отговори естествено и двете мамо и двете...!? Имаше един продавач - Сърбина - всички така се обръщаха към него , та , той постоянно, го закачаше и така небрежно пускаше много духовити реплики. Аз като майка - новобранец , започнах да му обяснявам , че не можем да си позволим и двете, последва рев, обида, тръшък и т.н. тогава - Сърбина, каза нещо много мъдро и същевременно комично- Защо се сърдиш на детето, не му се карай, то подавало ли е молба за раждане?! А?!

Така е Бръм, всяко нещо се постига и се нарежда - нужно е само, да подадеш молба за изпълнението й...!
Извини ме за дългият коментар , но няма оправия с мен:)))


Но ми стана тъжно онази вечер. И не беше каприз на дете, видях го после - дрешки, скъсан цип в дъждовната нощ, а и бащата изглеждаше съсухрен и смазан. Дано да греша...
цитирай
23. brym4ence87 - Благодаря, Яълчице за споделянето
22.09.2012 22:55
на толкова мила и лична история ;-) Ако не поставяме цели, пропадаме, губим смисъла и няма значение възрастта. Трудно е, но поне аз търся нещо, което да ме дърпа напред, според възможностите и настроението. Лека вечер ;-))
цитирай
24. mariniki - хубаво...
25.09.2012 00:04
красиво и влюбено... и всяка дума
е точно на мястото си... емоция си... поздрав
топъл и сърдечен за теб..
цитирай
25. ishchel - Нестандартно
25.09.2012 02:03
и хубаво...истинско...преживяно...
Поезията ти лепне като мокър перчем след дъжд - ха- ха- ха...Спирам да коментирам след one o'clock AM, че виж какви глупости взех да пиша:)
А тук духа такъв силен вятър - ураганен...
Лека нощ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1162932
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930