Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2012 13:55 - Неделен следобед през септември 3
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 10538 Коментари: 31 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

Малко off topic стана, пак се отнесох като есенен лист след внезапен изблик на вятъра. Рея се във въздуха над всички и всичко и после внезапно приземяване до следващото поемане на дъх от вятъра. Вихрушка и после безкраен спомен за нея...

 

Та, всичките наредени – на масата в кухнята кафе и от сладките, правени от майката на Дани, от време на време някой палва цигара, разговорите се въртят около новата академична година, предстоящата есен, да се обличаме добре, как глезанката ще изкара на работа до края на месеца, после спира, за да не пречи на лекциите й (подсмихвам се наум лукаво, познаваме се вече добре, скъсва се да ходи на лекции точно). Дани се щура из кухнята в розовото си клинче, подава нещо, става, сяда, а аз си мисля за сутрешната ни доза любов – съботна, леко ленива, в полусънна омая, като в мъгла, сякаш се виждам отгоре – опънати, стегнати, жадни за наслада тела, бих могъл да пия до забрава от сладостта, която ми дарява любимото ми момиче. Отбягвам погледа на баща й. Веднъж, втори път. Може да допуска подобни сцени в главата си, но те ще са в крайно цензурирана версия. В това съм убеден.

 

По някое време Дани най-спокойно сяда върху краката ми, ей така – поставя стегнатото си в розова ликра дупе върху бедрата ми, обгръща ме с ръка през рамо, целува ме с език пред ококорените очи на родителите си, вкус на кокос и кафе се разтваря в устата ми, сърцето ми разтуптяно със 150 удара в минута, а тя примърдва леко, малка лисица! Не получиха инфаркт, макар да имах известни подозрения, татенцето й май не се възгордя много. Една мисъл в главата имах – кога по-скоро ще си тръгнат гостите, за да останем насаме. Не много възпитано. И май не точно в главата... Но фалшивата ни притвореност ме смущаваше. Толкова ли не може да се контролирате – следва запитване. Ами, не можем или поне не искаме, батка!

 

После питах защо така демонстративно го направи, в отговор – усмивка и неочаквано:

 

- Да свикват. С теб съм и ще е за дълго.

 

Смесени чувства напираха в тримата, само за Дани не съм сигурен, винаги е толкова непредсказуема.

 

Anyway…

 

 

Тръгнаха си по някое време, изпратихме ги до колата, докато се ръкувах за довиждане с баща й, майка й бръкна в чантата си, извади няколко зелени банкноти, подаде ги на Дани с думите:

 

- От нас това - да си вземете обувки и по едно яке за зимата да сте ни сухи и топли. – Гушнаха се, Дани нагъна парите в шепата си и хората отпътуваха. Помахахме малко за сбогом и се прибрахме.

 

Тук исках да стана невидим като протагониста на Хърбърт Уелс, дори по възможност съвсем да изчезна от лицето на земята. Ако желанието ми граничеше с фантастичното, то унижението го изпитах съвсем реално...


Тя отвори темата, за която ми е крайно неудобно да пиша, нито съм някой гнусен  използвач, нито съм толкова закъсал, че родителите на момичето, което обичам да ми плащат дрехите. По-голямо забиване едва ли може да си представи някой.

 

- В понеделник отиваме на шопинг – заяви Дани да ме доразбие сякаш – Обувчици за двамата. Направи си план на деня и ангажиментите, аз съм на работа до 4.

 

- Дани – замънках. Чуствах се един такъв смачкан, нисък, подпетен. – Ще дойда с теб, но не искам нищо за себе си, неудобно ми е, имам си принципи.

 

Присви сините си очи по непознат за мен начин и отвърна с категоричен тон:

 

- Разбрахме се. На двамата, без възражения. Пусни принципите си в отпуск.

 

Отворих уста да откажа, а тя просто сложи длан там,  с другата леко стисна близнаците между краката ми и попита дяволито с пръсти все още там:

 

- Ще спориш ли с мен още? – не е познала обаче. Реакцията ми беше мигновена – награбих я и тръгнах към нашата стая. Тя риташе с крачета във въздуха и пищеше:

 

- Помооощ, помооощ...- чехличката й се изхлузи от крака и падна на пътеката.

 

Тръшнахме се на леглото, нещо падна, май нощната лампа от моята страна, в бързината не разбрах кой какво съблича и маха от себе си и леглото, завивката се омота в горещите ни тела, писъци, смях, а от другата стая Боян се провикна:

 

- Какво правите, бе, маниаци? – и издумка с юмрук по стената. Шегаджия!

 

 

Дани извика в отговор:

 

- Бебеее.

 

Тук почти се гипсирах...

 

Отложихме разговора за по-късно по технически причини.

                                                             to be continued


image





Гласувай:
22



1. анонимен - ЛЮБОПИТЕН
28.09.2012 14:58
Хайде,това бебе не го ли направихте вече? ;)
цитирай
2. jabalka - Привет Бръм!:))
28.09.2012 15:21
За принципите...хубаво е човек да има принципи- проблема е, че са негови, но трябва да съжителстват и с принципите на другият...!
За "...Бебеее...", не зная , не си очаквал да не съществува, като хипотетичен вариант или евентуално желание от страна на Дани! Привет! :))
цитирай
3. mariniki - ех, че хубав финал...
28.09.2012 16:14
по човешки ме развълнува...
с простичките неща от живота, които
съшиват дните ни... слънчев
поздрав, за теб...
цитирай
4. hristo27 - Ей, я по-тихо де! :)))
28.09.2012 16:57
Ей, я по-тихо де! :)))
цитирай
5. mt46 - Добро
28.09.2012 17:10
развитие на действието... Не е грешно да споделяте всичко - дори парите...
Поздрави! :)
цитирай
6. elizabethany - Харесва ми ;)
28.09.2012 17:17
Представям си изражението на родителите й! И края... ;)
цитирай
7. анонимен - Тази умереност в описанието на по-сочните сцени - харесвам ;)
28.09.2012 19:32
Както и това, което така истински пишеш! Бъдете щастливи, Стан ;)
цитирай
8. brym4ence87 - Хубавите работи стават бавно ;-)
28.09.2012 19:51
анонимен написа:
Хайде,това бебе не го ли направихте вече? ;)


... или случайно ;-))
цитирай
9. brym4ence87 - Приемам го за шега ;-)
28.09.2012 19:52
jabalka написа:
За принципите...хубаво е човек да има принципи- проблема е, че са негови, но трябва да съжителстват и с принципите на другият...!
За "...Бебеее...", не зная , не си очаквал да не съществува, като хипотетичен вариант или евентуално желание от страна на Дани! Привет! :))


Много скоро е, предстои дипломиране ;-))
цитирай
10. brym4ence87 - Точно простите неща са важни ;-)
28.09.2012 19:54
mariniki написа:
по чевешки ме развълнува...
с простичките неща от живота, които
съшиват дните ни... слънчев
поздрав, за теб...



Поздрави, mariniki ;-))
цитирай
11. brym4ence87 - По-тихо ли ;-))
28.09.2012 19:55
hristo27 написа:
Ей, я по-тихо де! :)))



Купи си тапи за уши ;-)))
цитирай
12. brym4ence87 - Благодаря, Марине ;-)
28.09.2012 19:56
mt46 написа:
развитие на действието... Не е грешно да споделяте всичко - дори парите...
Поздрави! :)


Не е, ама не ми се иска така. Умувам над нещо, но няма да споменавам сега ;-)) Поздрав!
цитирай
13. brym4ence87 - Направо слънце ;-)))
28.09.2012 19:58
elizabethany написа:
Представям си изражението на родителите й! И края... ;)


Станало... ;-Р
цитирай
14. brym4ence87 - Чук-чук да не чуе дяволчето ;-))
28.09.2012 20:02
gogi6666 написа:
Както и това, което така истински пишеш! Бъдете щастливи, Стан ;)


Умереност? ;-))) Малко over the edge ;-) Лека и спокойна вечер, Майсторе!
цитирай
15. hristo27 - Ей, я по-тихо де! :))) Купи си ...
28.09.2012 20:19
brym4ence87 написа:
hristo27 написа:
Ей, я по-тихо де! :)))



Купи си тапи за уши ;-)))



Не е хубаво за децата / +14/ ако гледат от някъде. :):):)
цитирай
16. brym4ence87 - При толкова игри в мрежа и без?!
28.09.2012 20:23
hristo27 написа:
brym4ence87 написа:
hristo27 написа:
Ей, я по-тихо де! :)))



Купи си тапи за уши ;-)))


При тези канали и нет - дали ще видят нещо, което да ги впечатли ;-))))))))


Не е хубаво за децата / +14/ ако гледат от някъде. :):):)

цитирай
17. injir - Любов или хормони. . . Туй е въпро...
28.09.2012 21:56
Любов или хормони... Туй е въпросът.:)
цитирай
18. tsanynka - :)))
29.09.2012 02:50
Сладури!!!
цитирай
19. furiika - Двама се "бият", печели зъболекарят!:)))
29.09.2012 10:24
а във вашия случай може би ще спечели гинекологът:)))))))))))

Хубав, слънчев ден и поводи за усмивки и...още нещо ;)
:)))
цитирай
20. brym4ence87 - Комбинация от двте ми звучи добре!
29.09.2012 10:32
injir написа:
Любов или хормони... Туй е въпросът.:)


;-))
цитирай
21. brym4ence87 - Благодаря, Цани ;-)
29.09.2012 10:32
tsanynka написа:
Сладури!!!


Нещата от живота...
цитирай
22. brym4ence87 - Нищо няма да спечели - още не е назначен ;-))
29.09.2012 10:39
furiika написа:
а във вашия случай може би ще спечели гинекологът:)))))))))))

Хубав, слънчев ден и поводи за усмивки и...още нещо ;)
:)))


Но пък ме подсещаш, Фурийке:

Жената на програмист:
- Скъпи, ще си имаме бебе?
- Искаш да кажеш, че некоректно съм се разлогнал?
----------------------------------------------------------------------------

В едно щъркелово гнездо:
- Мамо, къде е татко?
- Той носи бебета по света и радва много семейства!
Няколко месеца по-късно майката-щъркел пита сина си:
- Къде беше цял ден?
- Плаших гимназистки!

Весел и забавен уикенд и много усмивки ;-))


цитирай
23. furiika - :)))
29.09.2012 10:57
Народно поверие: Ако няма годеж преди сватбата - на бебе е...

:)))
цитирай
24. brym4ence87 - Хахаха, не го знаех това! ;-)
29.09.2012 11:26
furiika написа:
Народно поверие: Ако няма годеж преди сватбата - на бебе е...

:)))


Че кой прави годежи сега! ;-)))

Приготовления за сватба. В залата нахълтва портиерът и разтревожено казва:
- Сватбата се отменя - обезчестиха булката.
Всички започват да се обличат и тихично да се изнасят от залата. В този момент портиерът отново нахълтва и радостно съобщава:
- Дами и господа! Сватба ще има! Честта на невестата е възстановена. Негодникът се извини!
---------------------------------------

Пепеляшка:
- Обувчицата ми стана, кога е сватбата?
Принца:
- Това беше полуфинала. Сега ще мерим сутиен.

Фурийке, виждаш, че не е само до бебето и гинеколога! ;-)))))))
цитирай
25. ishchel - Дълъг ще да е бил този след обед, Бримчи:)
29.09.2012 12:56
Става все по- хубаво.... to be continued
I'll waiting :)
цитирай
26. kardamom - ===
29.09.2012 14:01
увлекателно е...
харесва ми как пишеш!
хубав ден и усмивки!
цитирай
27. brym4ence87 - Времето е разтегливо понятие ;-)
29.09.2012 15:10
ishchel написа:
Става все по- хубаво.... to be continued
I'll waiting :)


Следствие от това как си представяме нещата, бързина на мисълта, възприемането на обекта, а и да не забравяме, че всичко е относително ;-)) Поздрави.
цитирай
28. sparotok - :)
29.09.2012 16:59
Горкия Боян:)
Не е никак леко да имаш влюбени маниаци в съседната стая...:)
цитирай
29. brym4ence87 - Благодаря, kardamom ;-)
29.09.2012 19:33
kardamom написа:
увлекателно е...
харесва ми как пишеш!
хубав ден и усмивки!


Хубава вечер и ;-))))) от мен.
цитирай
30. brym4ence87 - Или съквартирант-метъл ;-)))
29.09.2012 19:37
sparotok написа:
Горкия Боян:)
Не е никак леко да имаш влюбени маниаци в съседната стая...:)


Забавно е в повечето случаи, тъкмо се учим на търпимост и солидарност, компромиси и зачитане правата на другите - май е най-ценното от цялото студентство и контакт с непознат колеги ;-) Поздрави ;-)))
цитирай
31. pevetsa - БЛАГОДАРЯ!
29.09.2012 20:52
Стан, усмихна ме, и ме зарадва, ... готин си отвсякъде :)
Поздрави Дани, и леко с бебето, че чак в Русе се люлее :))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1165249
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930