Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2012 10:28 - Неделен следобед през септември 4
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 6379 Коментари: 19 Гласове:
23

Последна промяна: 30.09.2012 10:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Това се случи вчера.

 

Скоро и неделята ще бъде минало. Шумът от кухнята изтъня и се стопи в лежерно отпуснатия следобед. Гласовете от телевизора спряха. Протягам изтръпналата си лява ръка, размърдвам пръсти.

 

Някой ми пусна нещо, минимализирания прозорец на Скайп-а стана с цвят на портокал. Отварям – баща ми, необичайно е да ми пуска съобщения тук!

 

Прочитам: Pristigame s Inge v Bg drugata sedmica, shte ti se obadya koga tochno sme v Sf.

 

 

Направо супер! Инге е холандската крава, за която е женен. Bad timing! Не съм го виждал повече от година. Защо обаче идва с нея? Май е мой ред да запознавам Дани с родата. Със сестра ми се знаят вече. Предстои баща ми и Ингето. После – майка ми и Доктора. Егати обърканото фемили... Не че не съм казал няколко думи за това кой къде и с кого.

 

Сестра ми накратко въведе Дани като бяхме в Пловдив. Двете си пишат в нета, говорят по тела, питам Дани какво толкова коментират – оказва се най-вече мен, моля! Защо съм се сърдел на родителите си и прочие...Вече дори ми е безразлично, макар последните 6-7 години да си бяха разтърсващи – губиш миналото, налага се да забравиш всичко и изведнъж те водят против волята ти в друг град.  Старата къща е продадена, знаеш, че няма къде другаде да идеш. Аз отидох  при щурачката Невена. Последен клас, спрях да ходя на училище. Майка ми ме придебва по улиците, плаче, моли ме да отида при нея...Надявам се да не са говорили толкова подробно.

 

Обаче отговарям кратко, стиснал неказани думи зад зъбите, съвсем  в мой стил:

 

 

„ОК”.

 

Някой все ще ти развали неделята. Обичам контрастите.

 

Влиза Дани. Стаята става по-светла и топличка, от раз. Изключвам лаптопа, слагам го под нощното шкафче, очилата ми върху капака му.

 

Пуска косите си, пристегнати с ластиче. Разпиляват се по раменете й. Красива е в затъмнената стая. Ароматно облаче парфюм достига до мен като тънка копринена  нишка на спомен, полегнал между минало и бъдеще. В настоящето се чувствам добре.

 

- Защо се усмихваш? – пита ме тя.

 

Свивам в отговор рамене. Не съм усетил даже.

 

- Косата ти слънчево-златна като есента ароматна.

 

Засмя се и вметва патетично:

 

- Голям поет си, пробвай да напишеш някое стихче, ако някога се откъснеш от лаптопа си за час. Ще те аплодирам като най-големият ти фен. – Съблича блузата, смъква клинчето и се наглася под завивката.

 

- Някой друг път може и да пробвам, не сега, бъди сигурна. Да не забравиш да ръкопляскаш, ще ти напомня! – отговарям шеговито в тон с нея, надигам се и я целувам по челото. Тя се гушка в мен, прегръщам я и заравям нос в косата й, копринено мека. Потъвам в блажената бездна на мига, хубаво ми е, чувствам се комфортно, спокоен съм, отпуснат. Дали това не е рая, ако съществува такъв?

 

Не знам защо от очите ми се стича по една сълза...Бавно.

 

Ако види, ще се оправдая с възпалените от компа (може би) очи. Звучи възможно и реално.

 

Не се налага.

-----
Край

image



Гласувай:
23



1. jabalka - Ех, Бръм!
30.09.2012 10:37
Разнежи ме, не е лигаво - много обрано , но толкова наситено с чувства!
Поздравления от мен Бръм!

- Много ми харесва това което пишеш!
Красива Неделя!:))
цитирай
2. brym4ence87 - Благодаря за хубавите думи, слънчева Ябълчице ;-)
30.09.2012 10:40
jabalka написа:
Разнежи ме, не е лигаво - много обрано , но толкова наситено с чувства!
Поздравления от мен Бръм!

- Много ми харесва това което пишеш!
Красива Неделя!:))


Чудесна неделя и на теб! ;-))
цитирай
3. hristo27 - Хубава неделя и от мен.
30.09.2012 11:22
Хубава неделя и от мен.
цитирай
4. mt46 - Поздрав, Бръм!
30.09.2012 11:39
Двамата с Дани сте като герои от филм... Разпадането на семейните отношения е често срещана съвременна драма... Това не може да е "край", сигурно ще има и други "серии"... :)
цитирай
5. mariniki - много емоции...
30.09.2012 12:20
от усмивката до сълзата...
красива, чувствителна душа имаш, приятелю...
натъжи ме това с майка ти... но такива
са нещата от живота... и топли...
и тъжни... но истински..
поздравявам те..
цитирай
6. injir - Ама що за чудо си ти! Най влюбеното ...
30.09.2012 12:43
Ама що за чудо си ти! Най влюбеното момче на света! Добре, че имаш дар слово, за да разберем какво изпитва мъжкият свят.:)
цитирай
7. анонимен - Чудесен край на неделен следобед, Стан! ;)
30.09.2012 14:27
Поздрави ;))
цитирай
8. brym4ence87 - Благодаря, Христо;-)
30.09.2012 15:33
hristo27 написа:
Хубава неделя и от мен.

И на теб!
цитирай
9. brym4ence87 - Край на разказа ;-)
30.09.2012 15:34
mt46 написа:
Двамата с Дани сте като герои от филм... Разпадането на семейните отношения е често срещана съвременна драма... Това не може да е "край", сигурно ще има и други "серии"... :)


После - може да пусна и друго ;-) Не пускам всичко, което съм написал. Поздрави.
цитирай
10. brym4ence87 - Благодаря за думите, mariniki ;-)
30.09.2012 15:35
mariniki написа:
от усмивката до сълзата...
красива, чувствителна душа имаш, приятелю...
натъжи ме това с майка ти... но такива
са нещата от живота... и топли...
и тъжни... но истински..
поздравявам те..

Не се натъжавай, нещата са такива каквито са ;-)

цитирай
11. brym4ence87 - Защото си мълча ;-)
30.09.2012 15:36
injir написа:
Ама що за чудо си ти! Най влюбеното момче на света! Добре, че имаш дар слово, за да разберем какво изпитва мъжкият свят.:)


И трябва все пак да споделя ;-)
цитирай
12. brym4ence87 - Някоя неделя през септември ;-)
30.09.2012 15:37
gogi6666 написа:
Поздрави ;))


Днес е последната от месеца. Ще има още слънчеви дни ;-)
цитирай
13. sparotok - !
30.09.2012 15:53
Щом си открил блажената бездна на мига...намерил си и рая...:)
цитирай
14. elizabethany - Написал си го отлично, Стан ;))
30.09.2012 19:11
Как мина срещата с баща ти? Очаквам следващите ти прозрения! ;**
цитирай
15. brym4ence87 - Рай и ад носим в себе си.
30.09.2012 21:35
sparotok написа:
Щом си открил блажената бездна на мига...намерил си и рая...:)


Блаженството е толкова кратко ;-) Поздрави!
цитирай
16. brym4ence87 - Благодаря, Иве;-)
30.09.2012 21:36
elizabethany написа:
Как мина срещата с баща ти? Очаквам следващите ти прозрения! ;**


За първа среща - добре ;-)
цитирай
17. dorichela - Семейството никога не е било лесно ...
30.09.2012 23:42
Семейството никога не е било лесно нещо.... Дръж се :)
цитирай
18. ishchel - Чета те и мисля колко много неща
01.10.2012 12:21
са ми минали през главата...Човещина1 все за себе си мислим...
Незнам какво да ти кажа освен, че пишеш хубаво...и......дръж Дани здраво:)
цитирай
19. emma6 - ::)
09.10.2012 20:55
Имаш талант! Поздравления! ::)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1162770
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930