Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2012 15:54 - Половин година заедно! ;-)
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 17094 Коментари: 34 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Почти бях забравил, но погледнах датата – половин година откакто сме заедно с Дани! Човърках из блогчето преди малко и се подсетих сам как преди шест месеца тя ме покани на пица. Шеговито започнахме, никой от нас не очакваше нещата между нас да се превърнат в това, което са днес, а да живеем двамата като двойка – съвсем си беше във фентъзи жанра.

Имам около седмица и малко отгоре да планирам изненада – колебая се между пицария (реверанс към първата ни съвместна вечеря) или друг тип заведение. Времето е достатъчно да избера къде да отидем, за да направя резервация и да няма неприятни сюрпризи. По-важно е да намеря подходящ подарък, което винаги ме е затруднявало – да носи съответното послание, да му се зарадват и в случая – да е уникален сам по себе си (каквато е Дани!). Цветенцата са в графата по подразбиране.

 

Искам да си имаме наши общи поводи за отбелязване, защото знам, че малките ежедневни жестове изграждат отношенията между хората, те са тънката невидима  нишка, преплитаща пътища и съдби.  

Струва ми се, че колкото повече си опознал някого, толкова е по-трудно да избереш подарък. А да не забравяме, че следват 8 декември, коледно-новогодишните празненства, и не бих искал да се повтарям или да съм изчерпал възможностите за интересен подарък.

Дрехи, обувки/ботуши, бижутерия, козметика – струва ми се твърде ординерно и скучно за момиче като нея, техника не я влече, което е нормално, какво друго остава? Тук съм изчерпан от идеи...

=====
Следобедната пауза за кафе - over! Хайде обратно в офиса до 7 вечерта и днес!...







Гласувай:
31



1. kimiraikkonen - ПРИНТ СНИМКА МОЯ СЪНАРОДНИЧКА Ф...
21.11.2012 16:01
ПРИНТ СНИМКА МОЯ СЪНАРОДНИЧКА ФИНЛАНДИЯ ЦВЕТЕ РАМКА НА СТЕНА ХУБАВ ПОДАРЪК
цитирай
2. ravilena - Браво!
21.11.2012 16:05
Чудесно е,че искаш да я изненадаш.
Жените ценим тези мили жестове на внимание.
Може да и приготвиш романтична вечеря у дома,а
за подаръка само ти можеш да прецениш.Ти я познаваш най-добре.
Успех ти желая и мноооого любов.
цитирай
3. mariniki - любов да има...
21.11.2012 16:43
другото е лесно, brym4ence87...
при вас с Дани я има в изобилие... хубави,
щастливи години... бъдете..
хубава песен...
цитирай
4. shtaparov - Радвам се за вас!
21.11.2012 17:15
Радвам се за вас и ви поздравявам,като пожелавам много щастие,късмет и разбирателство!
цитирай
5. mt46 - Според мен
21.11.2012 17:47
е по-важен жестът... Може да й подариш картичка с написано от теб посвещение... :)
цитирай
6. ckarlet - Честито и от мен! Обичайте се и бъ...
21.11.2012 18:37
Честито и от мен! Обичайте се и бъдете щастливи!
цитирай
7. elizabethany - Станиславе, прав си!.....
21.11.2012 18:50
Радвам се за двамата! Не прави грешка да купуваш бельо за подарък. ;РРР Имам идея, ще ти пиша в скайпа по-късно. А цветенца можеш и без повод да подаряваш! Обичам ви и двамата! ;)))
цитирай
8. анонимен - Стани, най-хубавите подаръци не се купуват с пари! ;)
21.11.2012 20:00
Сам ще се сетиш кое е най-добро за твоето момиче! Поздрави и хубава вечер! ;)
цитирай
9. brym4ence87 - ;-)
21.11.2012 20:35
kimiraikkonen написа:
ПРИНТ СНИМКА МОЯ СЪНАРОДНИЧКА ФИНЛАНДИЯ ЦВЕТЕ РАМКА НА СТЕНА ХУБАВ ПОДАРЪК


Може! Thanks!
цитирай
10. brym4ence87 - С романтичната вечеря ще ми е трудно да се справя ;-)
21.11.2012 20:37
ravilena написа:
Чудесно е,че искаш да я изненадаш.
Жените ценим тези мили жестове на внимание.
Може да и приготвиш романтична вечеря у дома,а
за подаръка само ти можеш да прецениш.Ти я познаваш най-добре.
Успех ти желая и мноооого любов.


Романтиката ще я докарам, но вечерята - не. Благодаря и лека вечер!
цитирай
11. brym4ence87 - Дано бъдат години, Маги! ;-)
21.11.2012 20:38
mariniki написа:
другото е лесно, brym4ence87...
при вас с Дани я има в изобилие... хубави,
щастливи години... бъдете..
хубава песен...


Любовта е най-важната съставка! Поздрави! ;-)
цитирай
12. brym4ence87 - Много благодаря за позитивното отношение! ;-)
21.11.2012 20:40
shtaparov написа:
Радвам се за вас и ви поздравявам,като пожелавам много щастие,късмет и разбирателство!


Хубава вечер!
цитирай
13. brym4ence87 - Добра идея, Марине!
21.11.2012 20:41
mt46 написа:
е по-важен жестът... Може да й подариш картичка с написано от теб посвещение... :)


Благодаря за нея! ;-)
цитирай
14. brym4ence87 - Благодаря, ckarlet! ;-)
21.11.2012 21:04
ckarlet написа:
Честито и от мен! Обичайте се и бъдете щастливи!


Много мило пожелание! Поздрави! ;-)
цитирай
15. brym4ence87 - Благодаря! ;-)
21.11.2012 21:05
bulgarinut57 написа:
.


Защото знам, че е искрено пожелание! Хубава вечер! ;-)
цитирай
16. brym4ence87 - Не бях се сетил за бельото! ;-РР
21.11.2012 21:09
elizabethany написа:
Радвам се за двамата! Не прави грешка да купуваш бельо за подарък. ;РРР Имам идея, ще ти пиша в скайпа по-късно. А цветенца можеш и без повод да подаряваш! Обичам ви и двамата! ;)))


До по-късно, че ме чака и тест за довършване, Иве! ;-)
цитирай
17. brym4ence87 - Така е, Майсторе, съгласен съм! ;-)
21.11.2012 21:14
gogi6666 написа:
Сам ще се сетиш кое е най-добро за твоето момиче! Поздрави и хубава вечер! ;)


Но си е гъделче да зарадваш любимата и с нещо още. Хубава вечер! ;-)
цитирай
18. tili - Има един разказ
21.11.2012 21:40
от О'Хенри, май:) Тя си отрязала и продала разкошната коса, за да му подари верижка за часовника. Той пък си продал часовника, за да й подари два гребена от костенурка за чудните й коси. Ех, любооов!:)))
цитирай
19. brym4ence87 - "The Gift of the Magi" ;-)
21.11.2012 22:04
tili написа:
от О'Хенри, май:) Тя си отрязала и продала разкошната коса, за да му подари верижка за часовника. Той пък си продал часовника, за да й подари два гребена от костенурка за чудните й коси. Ех, любооов!:)))


За Дела и Джим, затрогваща история на О'Хенри! Чел съм го отдавна на английски език. Жертвите, които правим за другия, разкриват дълбочината на собствените ни чувства и светоусещане. Благодаря, че ми го припомни, tili! ;-) Ще го потърся преди лягане! Хубава вечер! ;-)
цитирай
20. анонимен - )))
21.11.2012 22:10
Може бижу с гравирана дата на запознанството ви, например.
цитирай
21. tili - Да, "Дарът на влъхвите" Сетих се:)
21.11.2012 22:23
brym4ence87 написа:
tili написа:
от О'Хенри, май:) Тя си отрязала и продала разкошната коса, за да му подари верижка за часовника. Той пък си продал часовника, за да й подари два гребена от костенурка за чудните й коси. Ех, любооов!:)))


За Дела и Джим, затрогваща история на О'Хенри! Чел съм го отдавна на английски език. Жертвите, които правим за другия, разкриват дълбочината на собствените ни чувства и светоусещане. Благодаря, че ми го припомни, tili! ;-) Ще го потърся преди лягане! Хубава вечер! ;-)

цитирай
22. 1001usmivki - Здравей, хубава идея, обичаме ги ...
21.11.2012 22:23
Здравей, хубава идея, обичаме ги тия работи. Аз всеки път се радвам на книга, друга идея е да и подариш вечер на кино, или голяма шоколадова кошница.
Скоро на мен ми подариха малко сребърно бижу, много му се радвах. Не подарявай дрехи или обувки, освен ако не ги изберете заедно, но тогава няма изненада.
Практичен и хубав подарък може дори да е флаш - памет, ако си няма или старата флашка вече е "малка", диск специално направен с нейни любими парчета, или билети за концерт /стига да си падате по това/ :)
Така или иначе много щастие и здраве Ви желая.
Поздрави
цитирай
23. sparotok - !
22.11.2012 00:56
ЧЕСТИТО!:)
Останете влюбени!!!
цитирай
24. furiika - една идея и от мен:)))
22.11.2012 09:52

Между двама влюбени:
-Скъпа, колко висока трябва да е температурата, за да се стопли погледът ти?
-22 карата - отговорила ледено скъпата.

Живи и здрави!
:)
цитирай
25. brym4ence87 - Мислех за сребърна плочка ;-)
22.11.2012 10:51
amedeaa написа:
Може бижу с гравирана дата на запознанството ви, например.


Добре разсъждавам в правилна насока ;-)) Благодаря!
цитирай
26. brym4ence87 - Да! ;-)
22.11.2012 10:51
tili написа:
brym4ence87 написа:
tili написа:
от О'Хенри, май:) Тя си отрязала и продала разкошната коса, за да му подари верижка за часовника. Той пък си продал часовника, за да й подари два гребена от костенурка за чудните й коси. Ех, любооов!:)))


За Дела и Джим, затрогваща история на О'Хенри! Чел съм го отдавна на английски език. Жертвите, които правим за другия, разкриват дълбочината на собствените ни чувства и светоусещане. Благодаря, че ми го припомни, tili! ;-) Ще го потърся преди лягане! Хубава вечер! ;-)



Хубав ден! ;-)
цитирай
27. brym4ence87 - Флашки имам много, може да ги ползва. Дрехите са скучни, с кошница ми идва оувър...
22.11.2012 10:53
1001usmivki написа:
Здравей, хубава идея, обичаме ги тия работи. Аз всеки път се радвам на книга, друга идея е да и подариш вечер на кино, или голяма шоколадова кошница.
Скоро на мен ми подариха малко сребърно бижу, много му се радвах. Не подарявай дрехи или обувки, освен ако не ги изберете заедно, но тогава няма изненада.
Практичен и хубав подарък може дори да е флаш - памет, ако си няма или старата флашка вече е "малка", диск специално направен с нейни любими парчета, или билети за концерт /стига да си падате по това/ :)
Така или иначе много щастие и здраве Ви желая.
Поздрави


Дискът е идеен. Благодаря ;-))
цитирай
28. brym4ence87 - Благодаря;-)
22.11.2012 10:54
sparotok написа:
ЧЕСТИТО!:)
Останете влюбени!!!


Истински го желая! Хубав ден! ;-))
цитирай
29. brym4ence87 - Такива ледено-фригидни не се котират на борсата! ;-)
22.11.2012 11:01
furiika написа:

Между двама влюбени:
-Скъпа, колко висока трябва да е температурата, за да се стопли погледът ти?
-22 карата - отговорила ледено скъпата.

Живи и здрави!
:)


Благодаря, Нели! Успешен и свежарски ден! ;-)
цитирай
30. dorichela - Пицарията е страхотна идея, защото ...
23.11.2012 10:12
Пицарията е страхотна идея, защото всичко е започнало от парче пица.. :) Символизмът винаги е за предпочитане :)
цитирай
31. brym4ence87 - Благодаря за мнението, Дор! ;-)
23.11.2012 12:19
dorichela написа:
Пицарията е страхотна идея, защото всичко е започнало от парче пица.. :) Символизмът винаги е за предпочитане :)


Ти прозря замисъла ми! Щастлив ден! ;-))
цитирай
32. miuenski - БРАВО!
26.11.2012 15:07
... И УСПЕШНО ПРОДЪЛЖАВАНЕ НАПРЕД!
цитирай
33. kleopatrasv - Важно е как ще го поднесеш независимо какво е....
26.11.2012 18:46
Неоткритият.подарък

Полунощ е. Луната е влязла неусетно в стаята ми и неканено е разположила любопитния си поглед върху мен. Нейното странно сияние ме проучваше, като се разстилаше върху раменете ми, а косите ми отразяваха лунния й блясък. Не можех да заспя, мислите ми се разхождаха в един друг музикален свят , както винаги по никое време. Намирах се в онази фаза на нощта, в която се случваха особени неща. Замислих се за една случка в далечното си минало, при която спомените, сякаш оживяваха. В един кратък миг от нощта, сякаш отново усетих духът от Аладиновата лампа...
Всъщност може би не е случайна нощ. Навън имаше пълнолуние и точно както става в приказките усещах, че винаги по това време можеше нещо да се случи. Явно се досещате какво става в душата ми в полунощ . Един лунен лъч кръжеше върху повърхността на шкафа.Приближих се неспокойно, знаех, че винаги така се случва и все нещо със закъснение откривах. Лицето ми придоби друг вид, обхванато от засилващо се вълнение. Отворих, вътре имаше истинско богатство Тайнственият предмет се оказа точно тази аладинова лампа, покрита с дебел слой прах. Реших да я избърша и когато това стана естествено не повярвах на очите си. Капачето щракна и от там се изтърколи едно орехче, обвито в станиол. Взех го в ръка. Очите ми блестяха, спомените оживяваха.
В онзи ден на вратата се звънеше и когато отворих, ахнах от изненада. На прага стоеше сконфузено онова мило момче, с което дълго време дружахме. Когато ме видя леко се изчерви и каза много тихо:
- Не знаех какво да ти подаря, дълго се чудех и избрах тази лампа. Нека сама да пожелаеш и назовеш желанието си като я потъркаш с ръка. - и наведе очи.
Стъписах се, бях забравила за сбогуването си. И докато се усетя, то вече летеше по стъпалата, а аз стоях стъписана все още на прага и мислех. След това се върнах към належащите приготовления за предстоящото пътуване и забравих за тази лампа. Минаха доста години. И ето тази нощ трябваше да се случи. Държах все още орехчето и го гледах. Вниманието ми беше привлечено от разреза в него. От там се подаваше някакво листче. Дръпнах силно и от него се изтърколи нещо, наведох се и го вдигнах - малко бяло пръстенче, с вградено в него сърчице. Изкрещях силно от изненада. Разтворих бързо листчето, в което беше увито пръстенчето и се втрещих. На него пишеше:" На единствената жена, на която подарих сърцето си -
да ме намери в подходящото време и на подходящото място."
Смаях се, трябваше ли да минат цели 16 години, за да открия това. А, трябва ли да чакам още толкова, за да се реша?
цитирай
34. brym4ence87 - Благодаря! ;-)
26.11.2012 22:42
[quote=kleopatrasv]Неоткритият.подарък

Полунощ е. Луната е влязла неусетно в стаята ми и неканено е разположила любопитния си поглед върху мен. Нейното странно сияние ме проучваше, като се разстилаше върху раменете ми, а косите ми отразяваха лунния й блясък. Не можех да заспя, мислите ми се разхождаха в един друг музикален свят , както винаги по никое време. Намирах се в онази фаза на нощта, в която се случваха особени неща. Замислих се за една случка в далечното си минало, при която спомените, сякаш оживяваха. В един кратък миг от нощта, сякаш отново усетих духът от Аладиновата лампа...
========================
Чудесен разказ си ми изпратила! ;-))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1160727
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031