Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2012 10:59 - Какво се случи малко преди Коледа 2
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 6577 Коментари: 20 Гласове:
37

Последна промяна: 29.12.2012 12:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

Бъркам за телефона отново, 14:40, цигарата догаря, а Дани я няма никаква. Ето ме,  вижте сега колко съм нафукан! Тъжно ми е. Избързах или  не прецених ситуацията, трябваше по друг начин да подходя, засипвам се под цели лавини горчиви обвинения. Самообвинения – ръжда по малкото самочувствие и достойнство, което остават в душата на влюбения мъж... Крача нервно напред-назад, кафето е изпито, цигарата изпушена и двете останали от тях неща кротуват до второто пришествие в близкото кошче за боклук. Захвърлени, ненужни, използвани, напомнят ми за някого, когото много познавам.

 

Дори не търся телефона, май вече няма смисъл. Стоя си на улицата, няма смисъл от малките жестове, които да мамят околните, че чакам някого, че не са ми вързали тенекия, че не съм поредното шаранче...

 

И не съм!

 

Пред мен спира такси, точно под знака „Спирането забранено!”, мисля за кратко, че ако всички спазваме правилата би било по-добре, когато виждам, кой излиза като тапа от шампанско от него – моята руса любима – с гръм, трясък и страхотен сексапил! За нея правила няма, тя е винаги някъде преди или след тях! Стиска в ръка нещо, по къси дънкови панталонки върху плътния черен чорапогащник, модерните високи ботуши, късо бежово якенце и блузката с черна дантела на бюста. Подходящ декемврийски тоалет! Толкова подходящ, че привлича магнетично погледите на близко преминаващите жени и мъже. Затичва се към мен, мята ми се на врата, с краката се опитва да ме обхване през кръста, но плътното палто й попречва. С такова гадже на рамото, акциите на чантаджията нарастват до небесата. Ако не акциите, то нещо друго със сигурност, въпреки студа, усещам лек трепет под стомаха и затопляне в слабините.

 

- Да, да – шепне в ухото ми Дани с тракащи зъби от студ.

 

Да е отговор, който ме прави щастлив!

 

Разтапям се, невярващ на чутото. По-скоро, трудно ми е да приема. Правя опит да я вдигна, но доста куцо и тромаво – багажериите ми пречат. Успявам все пак! Дани ме прегръща през врата, става ми трудно, малките топли облачета, които излизат от нас се сливат в едно и после се разтварят в студенината на превалящия следобед, спирам, стоим си прегърнати насред улицата, развълнуван океан натоварена от хора, устремени към близките спирки, набъбнала от страсти – нашите и ние двамата - самотно островче на любовта.

 

Водя Дани, която буквално подскача до мен, двамата емоционално заредени, превъзбудени, към близко заведение. Контрастни сме – като облекло и поведение, връзката между нас е любовта. За мен бира, за нея вино. Нещо за хапване, не че съм гладен, но тя трябва да мезва нещо с алкохола, иначе не й се отразява добре. Лицата и на двамата пламтят, не от студа и последвалото затопляне, това поне е сигурно.

 

Туп-туп, туп-туп-туп, туп, туп-туп-туп-туп – сърцето ми прескача неравномерно, няма таен сигнал към още по-тайни заговорници. Сърчицето ми подскача в безумния Gangnam Style! Ако съществува нещо по-шантаво, лудо и ненормално, то следва онзи ритъм.

to be continued

image



Гласувай:
37



1. анонимен - Стани, ти си едно чудесно момче!
29.12.2012 11:25
Не се самообвинявай за всяка дреболия, животът просто си тече! ;)
цитирай
2. mt46 - Поздрав, Стан!
29.12.2012 11:49
Много си емоционален... Аз не обичам закъсненията, рядко съм правил компромиси с някои принципи...
Весело изпращане на старата година! :)
цитирай
3. jabalka - Хей, Бръм - Стан!
29.12.2012 12:49
Стани , стани на кълбо - пухкаво облаче и прегърни ту, туп, ту- туп , в едната камера на сърцето а в другата грижливо приютена - Дани и така в топлото облаче на Любовта се Сбъдвайте един друг и един в друг и...не на последно място Един със Друг!
Бъдете!:))
цитирай
4. ckarlet - Наслаждавайте се на хубавите мо...
29.12.2012 14:04
Наслаждавайте се на хубавите моменти, когато сте заедно!
И най-хубавото нещо, което ви свързва е любовта ви. А то не е малко:)
цитирай
5. sparotok - !
29.12.2012 15:56
За истинската жена правила няма, тя е винаги някъде преди или след тях! !:)
Не изпускай Дани!!!
цитирай
6. mariniki - такъв е животът...
29.12.2012 18:45
а ти си мил и добричък...
весело посрещане на Новата година...
бъдете щастливи...
цитирай
7. brym4ence87 - Хубави думи, Майсторе! ;-)
29.12.2012 21:48
gogi6666 написа:
Не се самообвинявай за всяка дреболия, животът просто си тече! ;)


Тече... И в това е проблема...
цитирай
8. brym4ence87 - Ех, Марине!
29.12.2012 21:49
mt46 написа:
Много си емоционален... Аз не обичам закъсненията, рядко съм правил компромиси с някои принципи...
Весело изпращане на старата година! :)



Какво са 20-30 минути в София - оправдание с транспорта все има... Весело и на теб! ;-)
цитирай
9. brym4ence87 - Един с друг, Ябълчице... ;-)
29.12.2012 21:50
jabalka написа:
Стани , стани на кълбо - пухкаво облаче и прегърни ту, туп, ту- туп , в едната камера на сърцето а в другата грижливо приютена - Дани и така в топлото облаче на Любовта се Сбъдвайте един друг и един в друг и...не на последно място Един със Друг!
Бъдете!:))

===

Когато може е хубаво, ако не стане - горчи...
цитирай
10. brym4ence87 - Благодаря, Скарлет! ;-)
29.12.2012 21:52
ckarlet написа:
Наслаждавайте се на хубавите моменти, когато сте заедно!
И най-хубавото нещо, което ви свързва е любовта ви. А то не е малко:)


Любовта ми е най-хубавото, което ми се е случвало. Няма как да обясня, усеща се, изпитва се. Знаеш... ;-)
цитирай
11. brym4ence87 - Няма правила! ;-)
29.12.2012 21:54
sparotok написа:
За истинската жена правила няма, тя е винаги някъде преди или след тях! !:)
Не изпускай Дани!!!


Вкопчил съм се, но трябва да го искаме и двамата. Другото не е моята история ;-) ;-)
цитирай
12. brym4ence87 - Хич не съм добричък, Маги...
29.12.2012 21:56
mariniki написа:
а ти си мил и добричък...
весело посрещане на Новата година...
бъдете щастливи...



Наранявам винаги най-близките. Но пък дано хубавото е в повече през 2013! Поздрави! ;-))
цитирай
13. elizabethany - Много щастие и от мен!
29.12.2012 22:33
Добре си описал, но да не издавам! :Р
цитирай
14. brym4ence87 - Да, по-добре недей! ;-Р!
30.12.2012 09:37
elizabethany написа:
Добре си описал, но да не издавам! :Р


Мс за комплимента, Иве! ;-)
цитирай
15. tutankhamon661 - brym4ence87
30.12.2012 13:53

Хубави и трудни мигове - всичко е част от общата картина и ако липсва, животът няма да е същият. Всяка секунда трябва да се изживее пълноценно. Заслужава си - дори да си казваш за момента "Защо точно на мен?"


цитирай
16. injir - Ех, brum4ence87, защо си така не...
30.12.2012 19:35
Ех, brum4ence87, защо си така несигурен... Дали има защо...
цитирай
17. saportok - Повече щастие и усмивки за идната ...
30.12.2012 20:01
Повече щастие и усмивки за идната година!
цитирай
18. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
31.12.2012 12:20

Весело посрещане на Новата година!

цитирай
19. kleopatrasv - Да бъде мирна и честита и много ...
01.01.2013 13:59
Да бъде мирна и честита
и много щедра, плодовита!
Да има щастие и радост
да е пълна с любов и благост!
Здравето да ни крепи
още много дълги дни!
Късмета нека пък отреди
за всеки сбъднати мечти!
Да са радостни децата
и много весели личицата!

цитирай
20. jabalka - Честита Нова Година Бръм !!!
01.01.2013 15:38
Да бъде в Здраве , Обич и Добрини!
Обични бъдете в Живота и той във Вас!
За Много Години !
Успех!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1164995
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930