Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2013 16:09 - Когато времето крета със скоростта на парализирана костенурка
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 6612 Коментари: 18 Гласове:
33

Последна промяна: 25.01.2013 16:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Работа, четене за изпити и някои малки изкушения – любов и сърчване в нета. Опитвам се да държа любимата близо до себе си, а поправките – away. Нямам много време за себе си. Първият месец от годината е трескаво-френетичен. Повечето са заредени с енергия от новогодишните самообещания да променят живота си, да изкоренят вредни навици, да успеят в нещо си. Not bad in my view. Обаче! (Нарочно с удивителна – подсилвам ефектното въздействие на съюза за противопоставяне.) Какво става – всичко се изсипва върху главите на околните – давай с юркане да съсипем другите – сесия, задачи, проекти, инвентаризации, оставете малко от мен, моля, във приемлив вид, който може да обича и да бъде обичан!

Зверя се в екрана пред себе си, петнадесетина минути за кафе пауза, без цигара, (и аз съм от онези, които се опитват да елиминират гадни за джоба и здравето привички), почивам си, докато преглеждам набързо един сайт полуслужебно. Интервюто ми е другата седмица, вчера следобед ме уведомиха писмено. Един изпит ме дебне от засада в понеделник. Шефът повишава децибели по телефона на два метра от мен на завеян нов колега, който днес се скатава по свои причини. Разменяме усмивки-отражения с Бати, който минава покрай мен с голяма червена папка-класьор с надпис Клиенти. Ден в офиса, обикновен петък следобед, когато всички се сещат, че трябва да работят като за последно. Лудница!

Лумва малко пламъче в мен, породено от стих на Жак Превер – Дъжд и слънце над Сена. Намерил съм още за после. После, когато ще те прегърна, далеч от чужди погледи, гласове, присъствия и ще ги четем заедно. Ти, аз и розовите ти чехлички с малки пухкави  тумбалки отпред!

Преводът е на Валери Петров.

 

Три клечки кибрит – една подир друга запалени
в мрака.
Едната – за да погледна цяло лицето ти.
Втората – за да погледна очите ти.
Третата – за да погледна устата ти.
Пълен мрак след това – за да си спомня всичко,
когато до мен те притискам.

 

Разведрява ме, дори леко измества умората със сантиметър-два встрани.

Още три часа най-малко!

Едва кретат стрелките на стенния часовник пред  мен със скоростта на парализирана костенурка.

А с теб времето лети с 250 в насрещното, нереално еуфористично, подобно на сюрреалистична визуална халюцинация...




Гласувай:
35



1. sparotok - !
25.01.2013 16:33
Хубаво е и, че в офисната лудница намираш сили да запалиш едно пламъче в душата си:)
цитирай
2. elizabethany - Винаги изненадваш приятно, Стани! :)
25.01.2013 17:56
Жак Превер, браво! Поздрави и на двамата! {}{} :**
цитирай
3. mt46 - Привет, Стан!
25.01.2013 18:01
Ще изпуша една цигара и заради тебе... :)
Динамична, любовна вечер!...
цитирай
4. анонимен - Много хубав постинг! ;)
25.01.2013 18:12
Стани, не спирай да търсиш новото и да посрещаш предизвикателствата в живота. Победител не се става лесно, но боец оставаш до край! Поздрави, млади човече и много късмет поне за вашето поколение! ;)
цитирай
5. brym4ence87 - В противен слиучай и аз ще се превърна в част от лудницата! ;-)
25.01.2013 20:58
sparotok написа:
Хубаво е и, че в офисната лудница намираш сили да запалиш едно пламъче в душата си:)



Спокоен уикенд!
цитирай
6. brym4ence87 - Благодаря, Ивче!
25.01.2013 21:01
elizabethany написа:
Жак Превер, браво! Поздрави и на двамата! {}{} :**


Интересувам се и от друго, различно от компютри! ;-) Целувки и за теб!
цитирай
7. brym4ence87 - Привет, Марине!
25.01.2013 21:02
mt46 написа:
Ще изпуша една цигара и заради тебе... :)
Динамична, любовна вечер!...


Не ме карай да се чВдъхновено-романтична вечер на теб. ;-))
цитирай
8. brym4ence87 - Благодаря, Майсторе! ;-)
25.01.2013 21:04
gogi6666 написа:
Стани, не спирай да търсиш новото и да посрещаш предизвикателствата в живота. Победител не се става лесно, но боец оставаш до край! Поздрави, млади човече и много късмет поне за вашето поколение! ;)


Научил съм се да губя, независимо от болката. Но вярвам във възмездието. Винаги идва нещо домпенсира загубата. Леки ремонти през уикенда. ;-))
цитирай
9. nativan44 - Интересен блог имаш.
25.01.2013 22:22
И тук преплиташ поезия и ежедневно прозаични детайли по особен и интригуващ начин. Чета те! Успешни изпити и интервю! :)
цитирай
10. brym4ence87 - Благодаря, Наташа! ;-)
26.01.2013 10:36
nativan44 написа:
И тук преплиташ поезия и ежедневно прозаични детайли по особен и интригуващ начин. Чета те! Успешни изпити и интервю! :)


Това ме радва. Хубав ден на вас!
цитирай
11. mariniki - ех, тези часовници...
26.01.2013 12:35
все така правят... отброяват времето ни както си поискат...
но пък нико не може да спре музиката и любовта
да изпълват до край сърцето ни... поздрав
бял и снежен за теб и Дани...
цитирай
12. jabalka - Поздрави Бръм!:))
26.01.2013 14:37
Жак Превер и "Нощен Париж"- Стихове за които съм смятала , че бих искала да мога да напиша, но никога няма да успея- а и няма смисъл защото те са негови- изпълват ме с възторг- ЗаВинаги! Опити разбира се не липсват..."Три важни неща", Несравнимо.

Преди години в моята работа тогава имаше едно неписано правило Всеки път в петък - 16.45 часа , трябва да се изпие следобедно Петъчно и ароматно кафе, защото дори и цял ден да не е стъпвал клиентски крак, то това задължително се случваше в 17.15 часа- това беше часът на масовата истерия и всичко което се поръчваше - беше за сега или за вчера... Шефката ми имаше една много мъдра приказка - по повод работа:
- " Най- хубавото на една работа е това , че винаги в даден момент свършва"
Следва - отново...
А ти Обичай Бръм - " ...до тътен..." ! :))
цитирай
13. tutankhamon661 - brym4ence87
26.01.2013 16:21

Абе, пуши си, пък след изпита ги отказвай!
Не ти трябва точно сега да я мислиш цигарата.

цитирай
14. brym4ence87 - Времето или лети, или едва пъпли. ;-)
26.01.2013 20:35
mariniki написа:
все така правят... отброяват времето ни както си поискат...
но пък нико не може да спре музиката и любовта
да изпълват до край сърцето ни... поздрав
бял и снежен за теб и Дани...


Винаги обратно на желанията ни. Поздрави, Маги! ;-)
цитирай
15. brym4ence87 - Историята с кафето ще запомня! ;-)
26.01.2013 20:39
jabalka написа:
Жак Превер и "Нощен Париж"- Стихове за които съм смятала , че бих искала да мога да напиша, но никога няма да успея- а и няма смисъл защото те са негови- изпълват ме с възторг- ЗаВинаги! Опити разбира се не липсват..."Три важни неща", Несравнимо.

Преди години в моята работа тогава имаше едно неписано правило Всеки път в петък - 16.45 часа , трябва да се изпие следобедно Петъчно и ароматно кафе, защото дори и цял ден да не е стъпвал клиентски крак, то това задължително се случваше в 17.15 часа- това беше часът на масовата истерия и всичко което се поръчваше - беше за сега или за вчера... Шефката ми имаше една много мъдра приказка - по повод работа:
- " Най- хубавото на една работа е това , че винаги в даден момент свършва"
Следва - отново...
А ти Обичай Бръм - " ...до тътен..." ! :))



Звучи познато. Тези стихове намерих. Завладяващи по своя си начин. Тътен има и остава дълго в душите да кънти! Благодаря за коментара, мила Ябълчице, даваш ми винаги храна за мисълта и спектър от емоции. ;-)
цитирай
16. brym4ence87 - Почти месец без. Инат съм. ;-)
26.01.2013 20:43
tutankhamon661 написа:

Абе, пуши си, пък след изпита ги отказвай!
Не ти трябва точно сега да я мислиш цигарата.



Но бирата не си давам. ;-)))
цитирай
17. brym4ence87 - Поничке,
26.01.2013 20:44
злобарската ти същност не хвана ли мухъл вече? ;-Р
цитирай
18. makont - Хей, Бримченце,
29.01.2013 09:57
и твоята не е лесна. Обаче не забравяй, въпреки изпитите, работата, ТЯ е най-важната,и надникването тук като начин на развлечение, САМО. Ако те натоварва, брасай. Усмивчици!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1161638
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031