Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2013 10:30 - Размишления с дъх на хрупкава неделна закуска от печката в кухнята
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 10626 Коментари: 14 Гласове:
43


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Събота вечер повечко от тези близалки. Не помниш кога и  как си се тръшнал в леглото.

                          image

Неделя сутрин. Главоболие? Не и докато видиш това.

                         image


Според мен, трябва да си много изтрещял, за да направиш това. Мястото им е по-скоро в пералнята. А жена, която носи подобни обувки, най-вероятно е тази от следния виц:

 

 

Джип,  пълен с мускулести бизнесмени, спира до поразголена магистрална проститутка. Предното стъкло бавно се смъква надолу и шофьорът, скрит зад тъмни маркови очила, пита за тарифата. Платената жрица на любовта отговаря без колебание:

 

-  100 евро отпред, 200 евро отзад.

След това веднага и бързо се смъква и задното стъкло, подава се брадата мутра на  друг едър бизнесмен и пита възмутено:
- Ей, алооу, що на нас по-скъпо, ма?!

==============================================

Снимките са взети от нета. На крачка от абсурдното са, но хора разни.

 


След поредна събота, в която работим до късно, търся начин за разтоварване в неделя, когато с Дани и двамата сме в къщи. Очите отново ми се зачервиха от преумора и недостиг на сън, но ще компенсирам по-късно през деня. Дани се върти около печката в кухнята – обещала е неделна закуска, долавям аромат на прясно кафе, който много обичам, както и апетитна миризма на нещо хрупкаво и домашно приготвено. Телевизорът в кухничката е пуснат на музикален канал, доста високо, върти се някакъв ретро хит от преди да се родя, в неделя сутрин пускат подобна музика там. Харесвам усещането за по-различен ден от седмицата. Излежаване до по-късно, физическо проявление на любовта ни, аз оставам за половин час пред екрана на лаптопа, а Дани домакинства. Взаимност. Горещи страсти при минусова температура. Предстои разходка и следобедна среща с приятели. Малко немски език по-късно. Доста работа мен съвсем късно. Проект, който няма нищо общо с официалната ми работа.

 

 

Ние сме тук и сега. Обичаме се. Не са ми необходими причини. Живеем в настоящето. Не искам да поправям миналото, знам, че не мога. Но днес е прекрасен ден, защото ни има. И се прокрадва с любопитстни очи бъдещето – къде да ни чака...

 

 

Днес, утре, ти и аз – няма как да разделям любовта от надеждата. И не искам.

 

 

Неделя, когато сме заедно и сърцата ни са пълни с топлина.

 

"Аз не говоря за самите неща. Говоря за смисъла на нещата. Седя тук и зная, че живея." "451 градуса по Фаренхайт", Рей Бредбъри





Гласувай:
49



1. jabalka - Възторжени поздрави Бръм!:)
17.03.2013 11:12
От мен и от Света - защото ние сме в него и той понякога , само понякога в нас...:))
Обич и ар0амат на кафе толкова е хубава и достатъчно...!
цитирай
2. jabalka - !!!
17.03.2013 11:19
Чудесна мисъл на Рей Бредбъри - един мъдрец с привкус към омайваща Меланхолия, но Жива с това че е изказана в пълнота! :)) Светлина по пътят му!
цитирай
3. mt46 - Поздрав, Стан!
17.03.2013 11:24
Хубав ден! И бъдеще с надежда и любов!...
цитирай
4. mariniki - с топла, слънчева усмивка за вас...
17.03.2013 11:26
неделя е, обичайте се и всичко си простете...
живейте в топлина... и истински..
цитирай
5. pcelata - Топъл поздрав и от мен.
17.03.2013 13:27
Няма нищо по хубаво,от това-едни влюбени двама,да са заедно и да споделят един спокоен и почивен ден(заедно с децата).Светът е за двама....пееше някой.Топли прегръдки и за двама ви.
цитирай
6. tutankhamon661 - brym4ence87
17.03.2013 13:28

Щом чуя думата "неделя" и вече ми става кеф ...

цитирай
7. анонимен - Добре е започнала неделята ти, Стани!
17.03.2013 17:05
Дано да завърши още по-хубаво. ;)
цитирай
8. makont - По първата част на постингал веднага ти отговарям с виц:
17.03.2013 17:09
Две блондинки си гово,ят: "Ох, вчера щях да си купя вибратор, но забравих". Другата и отговаря: "И добре си направила, защото това чудо щеше да ми счупи зъбите!". А по втората, просто се обичайте, тук минало и бъдеще нямат значение, когато си влюбен живееш сега, начаса. Хубав празник днес!
цитирай
9. elizabethany - Две големи близалки, моля! :)
17.03.2013 19:47
Стани, много поздрави от нас, сега се връщаме.
цитирай
10. tili - Ех, ех!
17.03.2013 20:46
Простена да ви е всичката любов на света :))) Сега и веднага.
цитирай
11. suny84 - Щом..
17.03.2013 22:25
Щом се обичате това е достатъчно, Поздрави!
цитирай
12. furiika - алоуу,:)))))) ето ме и мен с пожелание:
18.03.2013 09:04
"Дупе, дрехи и пари не пазИ за старини…"

Хубава седмица за теб и Дани! ;)
:)))
цитирай
13. ckarlet - Чудесно е, че си с любимата жена и ...
18.03.2013 18:57
Чудесно е, че си с любимата жена и споделяте всичко...
Поздрави и от мен и прекрасна седмица!
цитирай
14. ishchel - Дааа.......
20.03.2013 01:00
сериозна книга...
Поздрави, Стани!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1161534
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031