Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2013 09:33 - Е не, хората не живеят до толкова!
Автор: kikip Категория: Забавление   
Прочетен: 631 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Влиза в бара доволен мъж:
- Черпя всички по едно! Роди ми се син! !
- Колко килограма?
- Четири.! !
- Ръст?
- 52см.! !
- А как се чувства жена ти?
- ...Тя още не знае...


- Моят мъж си въобразява, че е кон - оплаква се възрастна жена на психиатър.
- Яде само овес и оня ден си подкова краката. Може ли да го излекувате?
- Лечението му ще изисква много време и ще бъде много скъпо.
- Няма значение. Ние имаме пари. Досега мъжът ми е спечелил три конни състезания.



В голям магазин влиза човек с тъмни очила и куче. Питат го:
- Господине, какво е това куче?
- Ами сляп съм, това е куче водач.
Пуснали го. . . Мъжът отишъл в средата на магазина, хванал кучето за опашката и започнал да го върти с всичка сила над главата си. . .
- Господине, какво правите?
- Оглеждам се наоколо. . .



Един се събужда на сутринта и гледа някаква грозотия до него в леглото.
- Ти коя си ма?
- Ама не помниш ли, ние снощи се обичахме. . .
- И на колко години си?
- Ти колко ми даваш?
Оня се вгледал в нея и казал:
- Е не, хората не живеят до толкова!






Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kikip
Категория: Забавление
Прочетен: 61725
Постинги: 63
Коментари: 3
Гласове: 38
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930