Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2012 04:03 - Кифлички от печката на мама
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 1998 Коментари: 1 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Хора, ям домашни кифлички с мармалад, мама прати колет по рейса. Кифличките са страхотни, миришат на домашен уют, няма нищо общо със   студентската мизерия. Стаята ми ухае на ванилия и онзи толкова мил аромат, че се връщам в детските години, когато вечер събрани край кухненската маса се надпреварвахме кой ще излапа повече кифлички, курабийки или каквото мама бе сложила да се пече във фурната на старата печка. Блажени спомени...

Ям кифлички, поправих малко параграфчета по курсовата работа, която ми трябва за другата седмица и решавам да се помотам, начи, малко из нетчето. 

Е, приседнА  ми и хапка, и спомена запецна и зацикли някъде по мозъчните ми гънки при вида на следната подигравка с приказките на ония немските братя Грим, не на нашите браточки Галеви.

Приказката е доста повредена, но вместо да поокастрят излишното, то се разкрива на фул макс пред почти девствения ми поглед. Ако не чувах от съседната стая да се дере някоя псевдозвезда от фолк-бранша, щях да мисля, че съм изпаднал във временно умопомрачение.

Принцесата вместо плитката пуска друга растителност, наличието на която през 21 век за мен е признак на ниска хигиена, пък естетика е дума непозната. А и ще се позагубя в тези храсталаци нейде. Бягай, принце, бягай, още можеш да поправиш финала на историята.

Азък за кифличката на мама. Отяде ми се.                  

Мила ми, Ренето, утре ще ти купя самобръсначка за жени, така без повод, да си имаш. Все пак ремонтирах счупеното ти бюро и ми дължиш услуга - скоро ще те навестя по вечерно време.

                           

Аре, лека!


                                                       image


Yuk!



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Пиши и да ти
27.05.2012 06:30
праща и уиски. Щото само с кифлички няма да стигнеш далеч!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1161841
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031