Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2012 22:05 - Малко фън на тема "дръжки"
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 3206 Коментари: 5 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Голям студ, че чак пуснах  духалката.  Духалката е  малка печка, която духа топло, когато е студено и обратно.  Изядохме със съквартиранта (друг път повече за него) и мамините кифлички, и хляба, който имаше в стаята и никак не ни се излиза сега до денонощния, а и двамата сме си гладни малко. Сещаме се за едни други кифли от горния етаж, ама те били заети с подготовката за някакъв изпит.

Ровим в нета и намирам следното, през което като валяк е минал фотошопа. Ако на това не му се вика "да хванеш нещо за дръжките", не знам на кое друго ще да е. Чантата на кифлата на снимката се е дематериализирала и потънала в нищото. Публикувано в списание за кифли без дори да коригират и поправят недоумието. А мен щяха да ме изризат от изпит за подобна тъпня.


image


Стига с тези кифли днес!!!

Смеем се от сърце, макар и с празни коремчета.

Ще теглим чоп кой да иде за нещо за сгряване и солети до лавката долу. Последно това ни хрумна. Посъветваха ме, че било добре за кариерата ми или нещо в този дух и насока беше.

Ако някой не го мързи, да донесе нещо за хапване! (каквото му е останало за шерване в неделя или каквото си е донесло човечето от прованса).


-------

Party time (dance).



Гласувай:
12



1. furiika - "Смеем се от сърце, макар и с празни коремчета." :)))))
29.05.2012 06:56
Поздравявам ви с една от крилатите фрази "Смехът е здраве", дори и с празни коремчета.
:)))
цитирай
2. brym4ence87 - Мерсаж! ;-)
29.05.2012 09:30
furiika написа:
Поздравявам ви с една от крилатите фрази "Смехът е здраве", дори и с празни коремчета.
:)))

Много хубав блог си имате ;–)
цитирай
3. furiika - имам си :)))
29.05.2012 10:16
за мен и мои приятели е хубав, за други пошъл, тъп и др. производни( на всички не може да се угоди):))), но аз съм си зевзек и никой не може да ме промени, каквото и да прави.
Хубав ден и винаги добре дошъл в блога ми:)))
цитирай
4. brym4ence87 - Ще се възползвам
29.05.2012 13:40
furiika написа:
за мен и мои приятели е хубав, за други пошъл, тъп и др. производни( на всички не може да се угоди):))), но аз съм си зевзек и никой не може да ме промени, каквото и да прави.
Хубав ден и винаги добре дошъл в блога ми:)))


от поканата ;–)
цитирай
5. liliyanaandreeva - КОСМОГОНИЯ Върло намразиха ...
29.05.2012 18:24
КОСМОГОНИЯ

Върло намразиха Земята –
ще да живеят на Луната;
ще строят секс-гарсониера
на еротичната Венера;
после там на Марса –
банка,пълна с парса,
а на гастро-Юпитер –
ще се мезят с чер хайвер…
Сатурн ще стане колизеум
за писти с формула и алпинеум,
а пък вечния Уран
ще засеят с патладжан;
канят се и на Плутон
да отглеждат гъби “Чемпиньон”…
Ах,кога най-сетне целият катун
ще се пресели на планетата Нептун?...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1161608
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031