Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2012 17:57 - Заради мацка - май на поправка
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 1873 Коментари: 2 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Трябва да уча, трябва да уча, сам се навивам като пружинка, тези дни имам важен изпит, а не ми се остава за поправка. Толкова е хубаво да се размотаваш и да не правиш нищо съществено. Аз работя над себе си на пълни обороти - зяпам картинки и снимки на разни гърли и други, които са ми далеч по интереси от конспекта с  въпроси и задачи. Пускам това в блога, става време за вечеря - нещо за бързо приготвяне в микровълновата на съквартиранта и после веднага, ама супер веднага си сядам на четирибуквието и се залавям с конспекта. Не ми се остава за поправка на есен.

А как само глезят съквартиранта ми, като госпожица е - донесли са му - телевизор (който рядко гледа), микровълнова печка, малко грилче, искаха и хладилник да му донесат на момчето от Чирпан (викат Чурпан на местен диалект), само да учи и да изкарва четворки. Дори не му се налага да работи. Изкарва петици понякога и родата много му се радва. Иначе кротък, скучен и досаден. Ползвам без угризения електрическите уреди, хапваме заедно като се засичаме, нормално е. Четки за зъби и мацки не сме менкали още.

Мацки - идеята ми беше за тая плейгърла - супер мърла, даже фотошопа е изял пъпа й. Дано е имало причина.   Не само там е минала компютърната програмка, ама това ме дразни, много ме нерви ви казвам.

Представям се за момент с такава в леглото, ама това ми се струва изродщина - като вица  - ако отвиеш този болт от пъпа, ще ти падне г*за. Забравил съм вица точно, ама какво значение има - гърлата няма да я огрее, като се замисля - мен също. Последното е повече от шуър, много шуър даже.

Следват мануални инструкции, терапии  в стил "направи си сам", бате.

А после - нямай поправка...


Карай, да върви, животът е гадна кифла...без пъпче.






image






Гласувай:
11



1. furiika - хахаха:))))))
30.05.2012 19:52
пъпчето нарочно е скрито, бате, щотоо вие като видите дупчица, не само на поправка, ами годината може да повтаряте:)))))
Та, иначе казано стискам палци и никакви поправки! ;)
:)))
цитирай
2. brym4ence87 - Аааа, чак да повтарям -
31.05.2012 00:06
furiika написа:
пъпчето нарочно е скрито, бате, щотоо вие като видите дупчица, не само на поправка, ами годината може да повтаряте:)))))
Та, иначе казано стискам палци и никакви поправки! ;)
:)))



само ако дупката е в главата ми ;))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1161887
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031