Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2012 15:16 - Номерът на блондинката - пица върху ...ютия
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 4222 Коментари: 0 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Страшен номер ми сви мацката снощи - евалата, начи! Студентска пица по иновативна технология - хахаха, пица на парче, затоплена върху ютия. Видяла номера някъде из Фейса и решила да го пробва - на мен точно! Блондинка - какво искаш, бате! По-сладка отколкото мислех, не за пицата става дума.

Посрещна ме мило, в погледа й имаше искрици, а от усмивката й се носеше чудния мирис на поквара. Потниче, дънчици и ооо, нещо, което изпълни ръцете ми! Не пицата!

Голям смях, голяма веселба настана - топлим пицата на ютия, спазваме инструкциите по картинка, вместо печка - сешоар и ютия! И готина блондинка от Враца ли беше или Видин, it doesn"t matter actually, baby .




                                      image




Гушки и цунки, музика, ала-бала, още гушки и тъкмо се разгорещихме - върна се съквартирантката й. Чумери се, искала да учи, щяла заради нас да остане на поправка, айде разбирам от намеци, понесах се към моята квартирка почти на крилете на любовта.

И всичко това - заради картинка от Фейса, бате!

Тази вечер - яко диско! С блондинката и още някой за фон, за бекграунд, абе да свети там, че да не се вземем с мадамата много насериозно.


И всичко това - заради това, че е петък, че животът не е само изпити и поправки, а има и други неща - важни или не, понякога ме изпълват с щастие, друг път - не!

Ще се чуем после, батка! А и виж  постче първо!

Бегам, бегам, бегам, якооооооо.....



Гласувай:
14



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1163126
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930