Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2012 13:12 - Как да реинсталираме Windows с помощта на блондинките
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 9616 Коментари: 23 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Блондинка се обажда на друга блондинка:
- Ало, ти ли си?
- Не, аз съм.
- А, извинявайте! Грешка!

 

Две блодинки си готвят:
- Сега сложи врялата вода в хладилника!
- Защо?!?
- Все някога ще ни потрябва…

Въпрос:
- Как блондинка праща е-мейл?
Отговор:
- Написва писмото на лист хартия, опакова го в плик и го пъха в CD-то.

 

Из разговор между две блондинки:
- Какво мислиш, да преспя ли с него или не?
- Преспи, щом ти харесва.
- Да, ама той е един такъв съвестен...
- Спокойно, тя съвестта не се предава по полов път...

 

 

Две блондинки си говорят.
Първата:
- Миличка, вчера имах ужасна вечер! Снощи на купона у Пешо явно съм прекалила със шампанското и като се уединихме с един пич, тоя нещастник се възползва от положението ми...
- Муцка, тоя да не те изнасили?!
- Ти пък, айде моля ти се! Още по-лошо! Позорно избяга!

 

 

Блондинка отива на компютърен курс. Учителят казал:
- Пуснете компютрите!
Блондинката насочила мишката към монитора и казала:
- Това дистанционно не работи...


                    image


След  ледения душ се събуждам късно, гърлото ме дразни, изпитвам лека нервност спрямо русата съседка и досадната й съквартирантка, която не можа да изчака някъде, а водена от ревност най-вероятно с идиотската причина за сесия, изпит и фобия от поправки ме принуди да се разкарам в доста въодушевено състояние на духа и най-вече бъкащото от хормони мое младо и вероятно атлетично тяло да изпита силно негодувание.

 

Мъжете не признаваме поражения, днес няма да правя опити за контакт с блондинката, ако има да става нещо между нас – то ще се случи. Вярвам в предопределеността на съдбата и чувствата, както и в най-екстремната им форма на непреднамереност, т.е. чист шанс, съдба. Не може ли да вярвам в две радикално противоположни тези, нищо не е доказано със сигурност на този етап от живуркането ни. Контролиран експеримент на друг разум или самопоявили се издънки с дефекти   на всяко ниво – здравословно, ментално, техническо, емоционално...

 

Емоционално е думата!

 

Продължавам да чета тъпи вицове за блондинки, легнал по корем пред екрана на лаптопа, листа със записки от лекции се размотават в непосредствена близост до мен, телефонът ми неколкократно отбелязва неприети повиквания. Не се чувствам обиден или засегнат, но няма да отговоря на повикванията, аз съм човек със силна воля и принципи.

 

- Да – чувам се да произнасям, а твърде нервните ми пръсти са сграбчили телефона.

- Защо не вдигаш – пита тя.

Вдигам, вдигам и тъкмо това е проблемно.

- Ами, уча, не искам да остана на поправка – изръмжавам и до мен достига звънкия й смях.

 

Всичко останало се развива горе-долу така:


Момиче звъни на приятеля си:

- Мини довечера към нас, да ми реинсталнеш Windows-a...

- Нямам инсталационен диск

- Отиди и купи, аптеката още е отворена...


***

И така - реинсталнахме Windows-a няколко пъти...




                                  image


Технологична флашка в радикална форма





Гласувай:
30



1. elizabethany - ;))))))))))
06.06.2012 13:14
Хубаво нещо СМЕ това блондинките ;Р
цитирай
2. mt46 - Е,
06.06.2012 13:33
доста блондинки разбират от уйиндоус... :)
цитирай
3. brym4ence87 - Никак не мога
06.06.2012 13:43
elizabethany написа:
Хубаво нещо СМЕ това блондинките ;Р


да го отрека ;)
цитирай
4. brym4ence87 - И не
06.06.2012 13:43
mt46 написа:
доста блондинки разбират от уйиндоус... :)



само ;))
цитирай
5. jabalka - Ех, какво да кажа друго освен да...
06.06.2012 13:58
те поздравя ! :)
Много ми хареса и се сетих за една реклама на - " Ефир- 2" , който вече не съществува, и ти вероятно си бил малък....но ще ти я разкажа друг път !
п.п. - Топлата вода в хладилника е много радикално решение!

Весел ден от мен!
цитирай
6. furiika - това - мъжете, сте... нямам думи...:)))))))))
06.06.2012 14:20
Метла да, руса да е:))

Ето и един от мен:
Блондинка в компания се хвали, че знаела френски и се провикнала:
-Хелоууу!
А един младеж се обадил:
- Ама това е на английски...
-Уаууу, ама аз съм знаела и английски?

И още един:
Блондинка пита приятелка:
-Защо като отида на плажа с тъмни очила и всички ме гледат?
-Ми, трябва и бански да си слагаш - отвърнала приятелката й.

Хубав ден и усмивки!
:)))
цитирай
7. brym4ence87 - Благодаря, jabalka :-)
06.06.2012 14:27
jabalka написа:
те поздравя ! :)
Много ми хареса и се сетих за една реклама на - " Ефир- 2" , който вече не съществува, и ти вероятно си бил малък....но ще ти я разкажа друг път !
п.п. - Топлата вода в хладилника е много радикално решение!

Весел ден от мен!


Весел и на теб, райска изкусителке ;-))
цитирай
8. brym4ence87 - Хехееее ;-)
06.06.2012 14:30
furiika написа:
Метла да, руса да е:))

Ето и един от мен:
Блондинка в компания се хвали, че знаела френски и се провикнала:
-Хелоууу!
А един младеж се обадил:
- Ама това е на английски...
-Уаууу, ама аз съм знаела и английски?

И още един:
Блондинка пита приятелка:
-Защо като отида на плажа с тъмни очила и всички ме гледат?
-Ми, трябва и бански да си слагаш - отвърнала приятелката й.

Хубав ден и усмивки!
:)))


Това с банския ми хареса много. Много усмивки и весел ден и на теб, furiika ;-) За резерв ще си потърся метла...руса! ;Р
цитирай
9. ckarlet - Развесели ме, Вrym4ence87! П...
06.06.2012 19:50
Развесели ме, Вrym4ence87!
Поздрави!
цитирай
10. brym4ence87 - Thank you, ckarlet ;-)
06.06.2012 20:20
Весела вечер от мен ;-)
цитирай
11. seasonofthewitch - Посмях се. Благодаря за вечерната ...
06.06.2012 20:32
Посмях се.Благодаря за вечерната порция смях!:))))
цитирай
12. brym4ence87 - И аз се посмях!
06.06.2012 23:34
seasonofthewitch написа:
Посмях се.Благодаря за вечерната порция смях!:))))


Моля ;-Р
цитирай
13. tsanynka - Поздравления от едно блонди:)
07.06.2012 00:26
Благодаря,че обогатихте колекцията ми от вицове за блондинки:)
Ето част от нея:
http://tsanynka.blog.bg/zabavlenie/2012/04/28/chasyt-na-blondinkata-3-kato-sym-blondinka-ne-znachi-che-tri.946962

:)))
цитирай
14. brym4ence87 - Благодаря ;-)
07.06.2012 00:29
tsanynka написа:
Благодаря,че обогатихте колекцията ми от вицове за блондинки:)
Ето част от нея:
http://tsanynka.blog.bg/zabavlenie/2012/04/28/chasyt-na-blondinkata-3-kato-sym-blondinka-ne-znachi-che-tri.946962


Сега ще я чек-на ;-) Весела нощ ;-)
:)))

цитирай
15. анонимен - Много приятно
07.06.2012 03:46
и весело е тук!
Жизнеутвърждаването и радостта от споделения живот с блондинка - направо супер! И дано лекциите ти също получат от твоето внимание:)
цитирай
16. tsanynka - Една усмивка за ДОБРО УТРО :)
07.06.2012 09:57
Естествена блондинка
разправя на приятелка:
- Не трябва да се вярва на клюки!
Ето например на мен ми разправяха,
че мъжът ми изневерява.
И аз взех, че повярвах и почнах
да го следя.
Да,ама не ми изневерява!
Непрекъснато е със своите приятели -
на кино,на кръчма,за риба,
даже заедно спят...
:)))
цитирай
17. brym4ence87 - Дано, дано -
07.06.2012 10:45
анонимен написа:
и весело е тук!
Жизнеутвърждаването и радостта от споделения живот с блондинка - направо супер! И дано лекциите ти също получат от твоето внимание:)


ама както е тръгнало - надали ;-) Хубав и засмян ден!
цитирай
18. brym4ence87 - Добро начало и кратък реванш :
07.06.2012 11:04
tsanynka написа:
Естествена блондинка
разправя на приятелка:
- Не трябва да се вярва на клюки!
Ето например на мен ми разправяха,
че мъжът ми изневерява.
И аз взех, че повярвах и почнах
да го следя.
Да,ама не ми изневерява!
Непрекъснато е със своите приятели -
на кино,на кръчма,за риба,
даже заедно спят...
:)))



Блондинка превишава скоростта. Спира я полицайка, която също е руса.
- Може ли да видя книжката ви? пита тя.
Блондинката започва трескаво да търси в чантата си.
- А как изглежда книжката? пита блондинката.
- Ами това е четириъгълен предмет, на който има и снимка.
Най-накрая блондинката намира четириъгълното си дамско огледалце в чантата и го подава.
Полицайката го поглежда, връща го на блондинката и казва:
- Всичко е наред! Не знаех, че сте полицай!


Една блондинка кара леката си кола, забелязва няколко работници, качени на електрическите стълбове край пътя и възкликва:
- Боже мой, как са разбрали, че съм начинаещ шофьор?


И един по моята част (почти):

- Защо има повече вицове за блондинки, отколкото за програмисти?
- Защото вицовете за блондинки ги разбират всички, освен блондинките, а вицовете за програмисти си ги разбират само програмистите.

Благодаря за подкрепата и вниманието, tsanynka ! Весел ден ;-))
цитирай
19. анонимен - И от мен един
07.06.2012 11:33
с леко техничарски уклон -

Една блондинка се регистрира в един хотел, после си взима багажа и се качва в асансьора. След около половин час се връща:
- Извинете, асансьорът не работи!
- Това не е асансьор, а е телефонна кабина.


Поздрави ;))
цитирай
20. brym4ence87 - Изглежда блондинките са
07.06.2012 11:37
gogi6666 написа:
с леко техничарски уклон -

Една блондинка се регистрира в един хотел, после си взима багажа и се качва в асансьора. След около половин час се връща:
- Извинете, асансьорът не работи!
- Това не е асансьор, а е телефонна кабина.


Поздрави ;))


Слабост на мнозина ;-) Весел ден!
цитирай
21. furiika - хахаха:))))))
07.06.2012 15:57
20. brym4ence87 - Изглежда блондинките са Слабост на мнозина

нали ти казах: Метла да е, ...
:)))
цитирай
22. brym4ence87 - Човещинка ;-)
07.06.2012 17:44
furiika написа:
20. brym4ence87 - Изглежда блондинките са Слабост на мнозина

нали ти казах: Метла да е, ...
:)))



Какво да се прави ;–)))
цитирай
23. yotovava - Действителен слуай, демонстрационен урок по компютри в Ловеч
10.06.2012 20:50
- А сега кликнете!

И курсистите клякат. Нейде средата на деветдесетте години миналия век :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1162790
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930