Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2012 15:04 - Шаде и будизма - в основата на утрешната ми поправка
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 4235 Коментари: 9 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Слушалките на ушите, познатата поза по корем пред екрана на лаптопа и слушам нещо от любимата музика на Дани – Шаде. Мисля за нея. Няма я – излезе към 8 сутринта и още не се е върнала. Днес й предстоеше важен изпит при някаква разтропана преподавателка, която била живо наказание за хубавите млади студентки.

Дани вече има една поправка и втора никак не е желателна. Слушам леко меланхоличния глас на Шаде, мисля че май даже трябва да е Шадей, така съм чувал да произнасят името й по разни музикални канали. Всъщност опитвам се да мисля за разни глупави и абсолютно безполезни подробности, за да мога за малко да се откъсна от образа й, който натрапчиво се е загнездил някъде под харда на черепната кутия. Провал.

Неминуем.

Ясно, че покрай сесии и изпити настава примитивизъм, бъркотия, олелия, всички психясват по свой си начин – студенти и изпитващи. Но вече ми се струва доста дълго. Не искам да звъня, макар Дани да  ме предупреди, че ще изключи мобилката. Снощи чете до късно, а аз правих кафе в микровълновата, прекалих със захарта, но се оправдах, че е с цел да предизвика повече енергия за четене.

Порочна практика е да четеш вечерта преди изпита, но тази вечер и на мен ми предстои такова изпитание.

Изпитание – как да четеш, когато до теб спи отпуснато голо момиче, към което никак не си безразличен. Голо момиче с гладка кожа, хубави твърди гърди и стегнати бедра! Кой може да се концентрира върху телекомуникациите най-общо!

Дори когато е далеч от мен, не мога да се фокусирам върху листата със записки, нахвърляни покрай леглото, а мечтая за нея, слушам нейната музика, тревожа се защо още не се е обадила. С избора на Шаде и с мисълта за Дани сякаш се опитвам да й помогна дистанционно – пробвам силата на позитивната  мисъл, но при мен избива до нови висоти – еротиката е най-ниското стъпало...

Какъв съм само – тя вероятно се поти в някоя задушна зала, миришеща на спарено и чужда пот, а аз – не, по-добре да спра до тук!

Опитвам се да изпразня съзнанието си от всяка порочна мисъл-копнеж, от всяко плътско намерение, което кара тялото ми да се напряга в едно особено състояние, с лека тръпка в и около слабините, едно сладко гъделче се появява мимолетно в стомаха...

Представям си, че съм будистки монах, облечен в оранжева роба, главата ми е лишена от всякаква мисъл, тялото не съществува, затварям очи, няма омраза, няма страдание, трябва да се освободя от порочния кръг желанието ...

Не мога!

Просто не мога да не мисля за Дани.

Не мога да спра да желая – нея, само и единствено нея.

Другото – може да изчезне и да се стопи форевър.

Но да останем двамата, заедно с моето ненаситно, неутолимо чудовищно желание!

 

 

 

Desolate!

 









Гласувай:
14



1. elizabethany - Успех на изпита утре! ;)
28.06.2012 15:10
Ще го вземеш, а ако не - ще ти го дадат ;Р
цитирай
2. brym4ence87 - Мерси ;–)
28.06.2012 15:37
elizabethany написа:
Ще го вземеш, а ако не - ще ти го дадат ;Р


Обаче без нищо - не ги дават ;Р
цитирай
3. vesiisev - Започват да ми липсват емоциите ...
28.06.2012 15:39
Започват да ми липсват емоциите около изпити :) Не е лошо понаучиш някой друг въпрос...
цитирай
4. brym4ence87 - Каня се да
28.06.2012 15:55
vesiisev написа:
Започват да ми липсват емоциите около изпити :) Не е лошо понаучиш някой друг въпрос...

започна с конспекта ;- ) Опитвам се да понауча, но нещо съм поразсеян ;-)) Хубав ден, Веси ;–)
цитирай
5. mt46 - Добре е
28.06.2012 19:21
да почетеш за изпита... Момичето няма да избяга... :)
цитирай
6. brym4ence87 - Знае ли човек ...
29.06.2012 00:19
mt46 написа:
да почетеш за изпита... Момичето няма да избяга... :)


Вече разбрах по какво е изпита ;-) Стискайте палци! ;-)))
цитирай
7. tsanynka - Ех,ти...:)
29.06.2012 04:22
трудно се носят 2 дини под мишница(много стара мъдрост)...Но пък си е предизвикателство:)И аз мисля,че ще се справиш!!!
Поздрави:)
цитирай
8. ishchel - Стискаме:)
29.06.2012 10:05
Успех!
цитирай
9. yuliya2006 - ВИНАГИ НА ЕДНА РЪКА РАЗСТОЯНИЕ ОТ ...
29.06.2012 22:02
ВИНАГИ НА ЕДНА РЪКА РАЗСТОЯНИЕ ОТ ЛЮБИМИЯ ЧОВЕК..ЗА ДА Я ИМА..А ИЗПИТИТЕ..ЩЕ ГИ ВЗЕМЕШ...А ПОСЛЕ НАГРАДА С ЛЮБИМОТО МОМИЧЕ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1161668
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031