Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2012 17:22 - Как климатик в офиса може да предизвика различни желания
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 2016 Коментари: 4 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Топло и задушно е в офиса, а лелята почва да човърка нещо из огромната чанта, шумулка, шумулка, изважда нещо,  доволна измучава, започва да хрупа звучно и след миг навира пакет солети в лицето ми:

- Заповядай, вземи си – подканя ме любезно тя. Процедурата не подминава никого от присъстващите в офиса. Не, мерси, мадам, ако сте любезна – просто намалете градусите на проклетия климатик, че не издържам по-ве-че – чувам крясъците на вътрешния си глас.

Измънквам отказ, замислям се за какво й се  дразня, кой знае аз как действам  на околните, опитвам се да се държа толерантно, но ми е топло и затова поизнервен. Сякаш не съм правил секс от много време – хаха, глупости са всички тези измислени думи – само начин да убедиш някого да шернете телата си за малко, да скачите някакви си устройства, били те електронни или не!

Секс – елементарна механика, батка!

До момента, в който не преоткрих всичко с надграждане – дали е най-висша форма на каквото и да е в еротиката, дрън-дрън за философи и журналисти, но за мен, а се надявам и при Дани да е така – най-якия секс, най-истинското преживяване, най-силното, почти демонично привличане, просто моето тяло желае нейното и тръпне в очакване, опънато като струна на китара...

Изгарям! Избива пот по челото ми, усещам как пръстите, които сутринта докосваха съкровени и потайни местенца от любимото тяло на моята русокоса мацка, сега потреперват нервно.

Спасението, неочаквано нато лятна буря, влетява в стаята заедно с шефа:

- Стан, ще занесеш ли фактурата на един клиент?

Скачам като пружинка, шефа ми подава плик с нещо, напипвам и диск вътре, слушам указанията за мястото и си правя тайни планове как ще отделя време да мина и през кафето, за да видя как се справя новоназначената барманка и сервитьорка – Дани!

Горещо, но искам да сграбча в прегръдките си  моето момиче и да изгорим в огъня на страстта.

Нещо много взе на сапунка да заприличва!

Така да се нарежда всичко от само себе си, не, не става така в живота!

Нищо колко много го желаем, винаги изниква нещо неочаквано. Пълно щастие няма на този свят. Не можеш да поправиш грешките или миналото, знам си аз. Не вярвам в хепи енд-ове!





Гласувай:
10



1. elizabethany - Пускай всичко
04.07.2012 17:45
наведнъж, хайдеее де! ;)))
цитирай
2. brym4ence87 - Малко търпение ;-)
04.07.2012 19:22
elizabethany написа:
наведнъж, хайдеее де! ;)))


Хората нямат време да четат дълги сторита, Бети ;-))
цитирай
3. furiika - "Пълно щастие няма на този свят."
07.07.2012 08:29
Така е! Не може - хем душата в рая, хем "оная" работа до края:)))))))))))
цитирай
4. brym4ence87 - Знам,
07.07.2012 16:16
furiika написа:
Така е! Не може - хем душата в рая, хем "оная" работа до края:)))))))))))


но не звучи никак зле ;-))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1161680
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031