Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2012 01:36 - Неделя вечер - щипка ревност в свят на име Дани (част Втора)
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 2350 Коментари: 6 Гласове:
14

Последна промяна: 09.07.2012 02:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Хей, оказа се, че Дани проявява признаци на ревност спрямо мен – дали да се чувствам поласкан или притеснен, рано е да се каже. Кимнем ли си с някое момиче веднага разпитва откъде я знам, коя е и защо съм се усмихвал! Да й ръмжа за поздрав ли, бе мацко?

Подробност, да призная – ревнувам и аз, или по-скоро дразня се, но се сдържам или си го пиша тук, после хайде пасуърда и инсъртвам в някоя папка с име „Лекции 2011”, например. Намери го де!

Обаче и мен ме боцка яко вътре, все едно семейство таралежи си устройват пикник в душата ми – Дани излезе сутринта, понесла обемна розова чантичка със себе си, облечена в розово потниче и къси панталонки. Ако искате мнението ми – твърде къси за годините й, а потничето – само на голо.

Типичен балканец съм, булгар та дрънкам! А на един европеец от френски произход дали ще му е драго, че разни кандидат-юзъри заглеждат мадмоазелата му! Извиках подире й, че сутиена май го е забравила, а тя се изсмя лукаво. Много предизвикателно някак – очертанията на гърдите и изпъкналостта на зърната й ми действаха странно – исках я, но се боях същевременно, че ще събира погледите на всички мъже по пътя си.

Последното никак не ми хареса.

С поучителен тон ми бе обяснено, че неделята била за разкрасяване и срещи с приятелки, а вечерта е на смяна до късно. Фитнес, епилация, маникюр, прическа – изрецитира тя, все пак искал съм да е хубава, смигна ми, целуна ме много набързо (защо, друг път го прави бавно!), врътна се, разклащайки руса опашка и изчезна заедно с малкото си задниче  по-бързо от мисъл в главата на блондинка, оставяйки само лек аромат от парфюма след себе си.

Цял ден джиткам из нета, какво ли не прочетох, какви ли глупости не видях – очите пак са възпалени и бучкат пред екрана на лаптопа. Жаден съм, до леглото държа бутилка вода, надигам – топла, смръщвам се, но отпивам дълга глътка. Не съм ял нищо цял ден, гладен съм вече, но стомахът ми сякаш е свит, не ми се търси нищо, а не мога да стопля нещо (онези полуготови спагети в малките пликчета са идеални за целта - евтини, бързи, били вредни - много важно!) в микровълновата, Чочо я отнесе до есента, не ми се ходи до денонощната лавка дори за една студена бира.

Неделя вечер – самотата ме обвива с черно наметало, access denied към целия свят.

Светът за мен е с име Дани.

 

 





Гласувай:
14



1. jabalka - Привет! :))
09.07.2012 08:22
Знаеш ли...понякога е кофти, понякога още по - кофти - имам пред вид топлата вода, липсата на на желание да отскочиш до денонощния, розовото ухание не коментирам защото то си е супер, но сега си написал много свежо нещо...!
Успешна и свежа седмица!
цитирай
2. furiika - :)))) "Неделя вечер - щипка ревност"(поне не е шепа):)))
09.07.2012 09:12
в този случай е по-добре да имаш проблеми с калция, отколкото другото...:))))))
а днес вече е пондРелник и всичко си идва по местата.
Усмивки!
:)))
цитирай
3. brym4ence87 - Ревността е кофти тръпка,
09.07.2012 10:00
furiika написа:
в този случай е по-добре да имаш проблеми с калция, отколкото другото...:))))))
а днес вече е пондРелник и всичко си идва по местата.
Усмивки!
:)))


а ме подсети и за вица ;-)) Седмицата започва забавно, идвам на гости при теб след малко ;-))
цитирай
4. brym4ence87 - Благодаря, jabalka :-)
09.07.2012 10:02
jabalka написа:
Знаеш ли...понякога е кофти, понякога още по - кофти - имам пред вид топлата вода, липсата на на желание да отскочиш до денонощния, розовото ухание не коментирам защото то си е супер, но сега си написал много свежо нещо...!
Успешна и свежа седмица!



Чудя се кога да пусна продължението... Успешна и свежа седмица и на теб ;-)
цитирай
5. henzelski - Харесва ми
09.07.2012 12:10
стила ти на писане, Стан, начина ти на изразяване и куп други неща... :)
цитирай
6. brym4ence87 - От твоето перо, пардон - клавиатура,
09.07.2012 12:19
henzelski написа:
стила ти на писане, Стан, начина ти на изразяване и куп други неща... :)


ще се пръсна от гордост, благодаря много! ;-)) Успешна седмица ;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1161546
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031