Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2012 18:59 - Понеделник по никое време - два часа преди изгрев слънце (част Четвърта)
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 2759 Коментари: 5 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Два и половина минава. Към  блока приближава кола, постепенно светлините стават по-големи, колата намалява, жълта на цвят. Спира. Излизат Две момичета и момче. Едното момиче се смее силно, видимо й  е трудно да се задържи във вертикална позиция без да се накланя във различни посоки.

Гравитацията в действие, но това показно не ме кефи. После се подпира на колата, другите двама я подхващат, подкрепят, а тя се клатушка като пате наляво-надясно. Косите са пуснати, има нахлупена бейзболна шапка, козирката покрива лицето, но аз разпознавам веднага Дани. Доста подпийнала.

Неясно защо чувствам вина. Влизат във входа, след малко се звъни на вратата ми, отварям.

- Стан – мирише силно на водка, в тази жега, луда ли е – Може ли да пишкам при теб?

Докато е в банята се провиква малко провлечено:

- Направи ми кафеее, моля теее! – нямам на какво да направя кафе – микровълнова, грил заминаха  за Чирпан. Нямам никакъв електрически уред тук. Не ми е трябвал никога. Сещам се, че има някакво разтворимо кафе, ще го направя с топла вода от чешмата.

В това време излиза от тоалетната, панталонките й разкопчани, прави опит да ги събуе през обувките, спъва се, пада, почва да вика:

- Помощ, помооощ! – докато прави опит да се изправи сама.

- Тихо, Дани, тук съм, ела, ела, ще те гушна, аз съм, Стан – старая  се да говоря по-тихо от нормално.

- Стан... Какво правиш тук – кокори се тя насреща ми.

Въпросът е ти какво правиш в този вид по това време. Не казвам нищо, чувствам, че е безмислено. Някой от африканско канибалско племе ще ме разбере повече отколкото Дани сега.

По-зле отколкото мислех. Правя опит да тикна кафето в ръката й, тя ме отблъсква, чашата се обръща и напръсква потника с който съм облечен. Пръските от кафето образуват абстрактен пейзаж на снежно белия фон на плата. Кафе с мляко преди зазоряване, бих назовал творбата така, ако бях творецът й. Но не съм.

Виждам се в чудо. Трябва да си легне на всяка цена. Лицето й е зачервено, запотено. Махам шапката и я галя по косите, говоря съвсем тихо, шепна нежни думи и майсторски успявам да я закарам до леглото с помощта на тази техника.

Тя ме поглежда с размътен поглед, очната линия и спиралата са се размазали около сините й очи, изглежда като някое зомби от някой хорър, важното е да заспи.

За мен се очертава безсънна нощ, изпълнена с милион въпроси и съмнения.

Несигурност.

                                                                                           to be continued





Гласувай:
11



1. анонимен - eй, бръмчилка
09.07.2012 19:31
Докато те чета се сетих, че искаш да вземеш TOEFL. Ама за какво ти трябва този великий тест? Ако наистина искаш да учиш в чужбина се поинтересувай дали няма да ти е по-удобно да вземеш друг, който не е валиден само за 2 години, мисля, че беше...

И слушай какво ще ти каже кака ти бръмчилката...хехе, едно време в един форум пишех с ник подобен на твоя. Сексът си е секс, ама мисли за бъдещето си. Аз ей така поработих три години в Ситито в Лондон. Щот не всичко беше секс и си опичах акъла, когато трябаваше. За всичко има време. Само не хлътвай много по Дани. Давай по-леко. Охлаждай се със сладолед и бръмчи успешно!

И докато скучаеш работи за бъдещето си. Изглеждаш ми умно момче. Ето ти да почетеш нещо, ако се интересуваш.

http://www.bghelp.co.uk/forums/%CE%E1%F0%E0%E7%EE%E2%E0%ED%E8%E5-%E2-uk/
цитирай
2. zafirov - Ще си позволя коментар, въпреки, че ...
09.07.2012 21:31
Ще си позволя коментар, въпреки, че не обичам да давам съвети и да се бъркам в чужди работи; с най-добри чувства.
Каквото и да правиш, мислиш, говориш - не се ядосвай и не си прави прибързани изводи т.е. опитай се да не караш момичето да се срамува от себе си, но в никакъв случай и не давай повод да се гордее. Мисля, че въпреки всичко е трябвало да отидеш да я вземеш/прибереш от работа, понякога отказа не е точно отказ. Но може и да греша, така че не взимай думите ми прекалено на сериозно.
Поздрави и чакам следващата част, че от теб има какво да се научи :)
цитирай
3. brym4ence87 - За Холандия ми трябва.
10.07.2012 09:45
yourprincess написа:
Докато те чета се сетих, че искаш да вземеш TOEFL. Ама за какво ти трябва този великий тест? Ако наистина искаш да учиш в чужбина се поинтересувай дали няма да ти е по-удобно да вземеш друг, който не е валиден само за 2 години, мисля, че беше...

И слушай какво ще ти каже кака ти бръмчилката...хехе, едно време в един форум пишех с ник подобен на твоя. Сексът си е секс, ама мисли за бъдещето си. Аз ей така поработих три години в Ситито в Лондон. Щот не всичко беше секс и си опичах акъла, когато трябаваше. За всичко има време. Само не хлътвай много по Дани. Давай по-леко. Охлаждай се със сладолед и бръмчи успешно!

И докато скучаеш работи за бъдещето си. Изглеждаш ми умно момче. Ето ти да почетеш нещо, ако се интересуваш.

http://www.bghelp.co.uk/forums/%CE%E1%F0%E0%E7%EE%E2%E0%ED%E8%E5-%E2-uk/


Баща ми е там. Благодаря за инфото ;-) А защо се махна от Ситито, ако не съм много нахален?;-))
цитирай
4. brym4ence87 - Мерси ;-)
10.07.2012 09:46
zafirov написа:
Ще си позволя коментар, въпреки, че не обичам да давам съвети и да се бъркам в чужди работи; с най-добри чувства.
Каквото и да правиш, мислиш, говориш - не се ядосвай и не си прави прибързани изводи т.е. опитай се да не караш момичето да се срамува от себе си, но в никакъв случай и не давай повод да се гордее. Мисля, че въпреки всичко е трябвало да отидеш да я вземеш/прибереш от работа, понякога отказа не е точно отказ. Но може и да греша, така че не взимай думите ми прекалено на сериозно.
Поздрави и чакам следващата част, че от теб има какво да се научи :)



Не бързам много, то само си става ;-)) Поздрави и от мен!
цитирай
5. анонимен - Баща ми е там. Благодаря за инфото ...
10.07.2012 11:03
brym4ence87 написа:
Баща ми е там. Благодаря за инфото ;-) А защо се махна от Ситито, ако не съм много нахален?;-))


Защото ми омръзна. Заради любов. Защото не ми се стоеше вече в Англия. Не ме кефеше "въздуха" там, но е въпрос на свикване предполагам. Липсваха ми хората в България, ако бях останала щях да пропусна много... а пропуснеш ли да видиш как растат деца, как остаряват родителите ти, как приятелите ти се борят и най-важното - ти си тук, за да помагаш, ако трябва.... баси, то все едно живота си си пропуснал. За какво? АААА - за едни пари и слава и някой тъп чужденец, на които да казваш ай лав юююю, пък да се късаш от скука! Като си тръгвах ме гледаха като побъркана...от Ситито в БГ? Ъ? Махнах се, защото хората, с които работех и с които беше удоволствие да работиш, защото винаги стояха зад гърба ти и бяхме чудесен екип в един момент просто изчезнаха и не беше същото. Защото ми дадоха едни хубави пари и защото не ми се занимаваше с вземане на безсмислени изпити за квалификация, която ти дава възможност да работиш в един вълчи свят, в които нямаш време да си харчиш парите.
Но пък се виждам всяка година с бившите ми колеги, тези, които значеха много за мен и с които явно сме се намерили не заради ...гледката от - високия етаж.
Знаеш ли, като изживееш една мечта...приоритетите ти се променят. Сега си се кефя на мястото и времето, на хората, с които работя, на тези, които е трябвало да срещна и продължавам да срещам.

Изборът е най-ценното нещо, което може да изпита един човек в живота си. Изборът и свободата.
Така че...отиди, виж, бори се, прецени дали е за теб, остани, върни се...това е животът. Успех! Отнесох се малко, ...ще ме прощаваш :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1161870
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031