Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2012 22:09 - Ретроспекция - понеделник вечер - спомен за топлината (част Първа)
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 7267 Коментари: 12 Гласове:
14

Последна промяна: 13.07.2012 22:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Добре, успявам да се завлача до квартирата, после сам се чудих как съм го направил, защото съвсем бях се изстрелял на друга планета. Давах го абсолютно неадекватно и за какво само – няколко тъпи снимки, правени с кофти камера, лошо осветление на Дани с някакъв, с когото се лигавят, Дани седнала на коленете му, обхванала вероятно потният му врат ( знаете как се пести по заведенията от климатици и вентилация, прибираш се вмирисан на готвено, цигари и мирис на чужда пот), Дани и наглото копеле запечатали устните си в нещо прилично на целувка.

Същите устни които няколко часа по-рано бяха докосвали моите бяха впити в други. Щракнато от нагла ръчичка, за да те унижат и зверски наранят. Толкова ли нищо не означаваха интимностите, които разменяхме, ласките, топлината на взаимността, ако е съществувала изобщо!

Конкуренцията, поне на снимката на екрана, има вид на малко над тридесет, очилца, ризичка и самодоволното изражение на  някой, толкова доволен от себе си и живота си, че просто ще се спука по шевовете от кеф. Да ти е драго да му забиеш един право в десятката! Пък после нека си поправя цайсите, носа и настроението!

 На масата се забелязват още хора, едната е сервитьорка от кафенето, където ходеше Дани, сещам се. Надявам се никога да не изглеждам мазен, зализан, самовлюбен идиот като него. Ако някога имам много пари, просто хипотетично, бих се чувствал гнусно да помпя самочувствието си с  мацки, които спонсорирам под каквато и да е форма. А да не споменавам липсата на самоуважение, дори морал (дали не звуча твърде менторски) на момичета, способни да се продадат (не се сещам друга по-подходяща дума) за нещо жалко и мизерно като почерпка най-вероятно.

 Живял съм в собствените си илюзорни мечти и моя си фентъзи  свят. Доброто не винаги побеждава злото. Време е да осъзная разликата между романи, игри, филми и действителност.  Няма принцове, няма принцеси, всичко е крайно евтино и порочно. Пенелопа чакала Одисей двадесет години! Митове и легенди, да заповяда в наши дни, да я видя колко време ще остане вярна!

Лека-полека съзнанието ми се проясняваше, какво толкова – малко фън, секс, ала-бала и Дани се оказа поредната жалка кифла в търсене на заветен спонсор или съпруг, може би. Ясно, че беше твърде рано да се правят общи планове, макар едно моренце да можехме да изкараме заедно. Защо само се вързах толкова бе необяснимо за мен. С други момичета съм имал връзки, но никога не съм хлътвал толкова. Тя или аз – кой бе по-различен този път...

Всъщност  сещам се коментар на Чочо как му било странно, че с нея сме били силно  противоположни и било доста странно да сме заедно. Като двойка. Дали отстрани някои неща не лъсват по-добре, а заслепени от чувствата и присъствието на другия просто пренебрегваме и пропускаме.

Лошото беше, че не можех да я изгоня от съзнанието си, а тялото ми тръпнеше в спомени за нея. Колко слаба воля се оказа, че имах! Непрекъснато усещах топлината на гладката й кожа, гъделичкането на косите й по лицето ми, почти котешкото драскане по гърба ми в моментите, които мислех, че се сливаме най-силно. Презирах плътските си спомени и ако влезеше тук сега не съм сигурен в реакцията си.

Май жалкото същество бях аз!





Гласувай:
14



1. mt46 - Брей,
13.07.2012 22:50
шавлива била тая Дани!... Не показвай слабост... Ще ти мине...
Поздрав!
цитирай
2. brym4ence87 - Затова разказвам
13.07.2012 23:12
mt46 написа:
шавлива била тая Дани!... Не показвай слабост... Ще ти мине...
Поздрав!


събития от преди няколко дни. Поздрави и от мен ;-)
цитирай
3. henzelski - Нищо човешко
14.07.2012 12:07
не ни е чуждо, Стани!
Има жалко съществувание, но не и жалки същества...
цитирай
4. brym4ence87 - Утешителна награда ;-)
14.07.2012 15:00
henzelski написа:
не ни е чуждо, Стани!
Има жалко съществувание, но не и жалки същества...


Благодаря ;-)
цитирай
5. badblueeyes - Това, че си целунал поредната кр...
14.07.2012 21:03
Това, че си целунал поредната крастава жаба, не значи , че принцеси не съществуват. Някъде там.. зад някой монитор сега седи ТЯ! Твоята принцеса и може би.. също като теб презира жалките долни типове, които превръщат любовта в една добра сделка. Не спирай да вярваш и да се надяваш, защото само тогава тя ще дойде при теб :) Желая ти го от все сърце :)
цитирай
6. ishchel - натъжи ме :(
14.07.2012 21:05
и без това хич не ми е весело. жалко... може пък да е грешка или братовчед ?...
цитирай
7. brym4ence87 - Надеждата крепи ;-)
14.07.2012 21:33
badblueeyes написа:
Това, че си целунал поредната крастава жаба, не значи , че принцеси не съществуват. Някъде там.. зад някой монитор сега седи ТЯ! Твоята принцеса и може би.. също като теб презира жалките долни типове, които превръщат любовта в една добра сделка. Не спирай да вярваш и да се надяваш, защото само тогава тя ще дойде при теб :) Желая ти го от все сърце :)


Благодаря за думите, ще почакам ;-) Поздрави
цитирай
8. brym4ence87 - На тази грешка
14.07.2012 21:34
ishchel написа:
и без това хич не ми е весело. жалко... може пък да е грешка или братовчед ?...

ще ми се да счупя очилцата ;-) Съмнения... Don't be sad, pls ;-)
цитирай
9. jabalka - Привет приятелче...!
15.07.2012 11:27
Прав е Хензел... човек има тежки моменти, но наистина това, не го прави жалък
По втора точка- за противоположностите и привличането , цветовете в природата и в човека:
Имам усещането , че ако ти си в синьо, тя в червено, при сливането си в природата ще образувате виолетово и ще останете виолетови, но тъй като при човека цвета на всеки има свойството да се завръща отново при него след раздяла...то всеки запазва оцветяването си и така до следващата цветова комбинация...така според мен човек си търси хармониращия му цвят- не физическия а , духовният - макар че физическото привличане е много важна и отделна тема!
Извини ме за дългият коментар , но не издържах и си пописах ...:))
Позитивен ден ти пожелавам !
цитирай
10. brym4ence87 - Страхотен коментар, jabalka ;-)
15.07.2012 13:15
jabalka написа:
Прав е Хензел... човек има тежки моменти, но наистина това, не го прави жалък
По втора точка- за противоположностите и привличането , цветовете в природата и в човека:
Имам усещането , че ако ти си в синьо, тя в червено, при сливането си в природата ще образувате виолетово и ще останете виолетови, но тъй като при човека цвета на всеки има свойството да се завръща отново при него след раздяла...то всеки запазва оцветяването си и така до следващата цветова комбинация...така според мен човек си търси хармониращия му цвят- не физическия а , духовният - макар че физическото привличане е много важна и отделна тема!
Извини ме за дългият коментар , но не издържах и си пописах ...:))
Позитивен ден ти пожелавам !



Много красиво разясняваш! Поздрави и от мен! ;-)
цитирай
11. zafirov - Наскоро преминах през нещо подо...
20.07.2012 16:57
Наскоро преминах през нещо подобно. Светът не свърва с една кифла колега. Стягай гащите и беж на лов да ти мине, иначе няма начин.
И не се отказвай никога от желанията си при никакви обстоятелства
цитирай
12. brym4ence87 - Не кифла, ами
20.07.2012 17:07
zafirov написа:
Наскоро преминах през нещо подобно. Светът не свърва с една кифла колега. Стягай гащите и беж на лов да ти мине, иначе няма начин.
И не се отказвай никога от желанията си при никакви обстоятелства


френски кроасан ;-))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1161702
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031