Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2012 10:29 - Среднощен разговор с Дани - 4
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 4913 Коментари: 14 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Естествено – Дани. Седнала на мозайката пред вратата на квартирата с мобилка в ръка, подсмърча, трие лице с опакото на дланта, свила раменца, изглеждаше толкова нещастна, като малко мокро в дъжда улично котенце, че изпитах жал, примесена с  презрение към собствената си слабост.

К"во пък, нищо човешко не ми е чуждо – казвали древните римляни, владели света, че аз ли да не се поддам на слабостта. Хайде, поне ще изслушам лъжите, които е измислила за двата дни, в които се опитвах да превъзмогна обида, болка, любов. Бати също така ми каза – да я оставя да ми каже каквото иска.

Като ме видя, вместо да стане, се сви повече, какво очакваше – да я ударя ли?! Не е познала!

- Здравей, Дани – усетих силно бирения си дъх, едва ли много приятен за околните, бръкнах в джоба, извадих малко пакетче дъвки, метнах бързо две в устата си и го насочих към нея. Тя го отклони с движение на ръката си. Ако пък ще!

- Защо не вдигаш телефона – попита тя.

Ха! Напираха гневни думи, които успях да задържа.

- Влез, ако искаш – скочи, недочакала втора покана и влетя в коридорчето след като отключих.

- Да си намирал една обица – попита ме тя.

- Ама тя твоя ли е – възможно най-приветливо попитах, правейки балонче с дъвката.

Погледна ме с изпепеляващ поглед, чел съм за силата на погледа, злините, които може да причини. Тръпчици ледени ме полазиха. Представих си я като вещица - една привлекателна млада магьосница, която вечер се сваля с разни мазни типажи,  омайвани от отровата, която е майсторила цял ден. Казват, че сините очи урочасвали най-силно. Моите също са, с различен от нейния нюанс.

Посрещнах погледа й, кръстосахме ги като шпаги помежду си, тя първа отклони взор.

- Колко минаха през леглото ти, че не знаеш чия е – озъби се Дани.

Хладнокръвие или наглост, как бихте нарекли тази реплика?

Отивам до лаптопа, отварям капака, вкарвам пасуърда и от десктопа цъфват нискокачествените снимки. Всичко ми е прибрано по папки, подредено, архивирано, няма нищо излишно,  кликвам бавно върху самотните снимки на екрана, давам зуум до желаната големина и всичко това в пълно мълчание, дори не я поглеждам.

- Откъде ги имаш – пита тя с накъсан глас.

- Какво значение има – отговарям безизразно.

- Някой ми е ровил в компа, снимките са от преди да се загаджим с теб – бърка в чантичката си, рови нервно, вади цигара, пали, засмуква филтъра нервно, оглеждайки се за пепелник.

Загаджим? Какъв глагол само! Грозен, отвратително лепкав като размекната дъвка, която някой кретен е оставил върху седалката в автобуса и ти си се натресал директно отгоре й заедно с изпраните си дънки току-що извадени от пералната машина!

Отплеснах се пак. Стан, концентрирай се, батка, върху настоящето, колкото и абсурдно да ти се струва. След време, няма значение колко, даже ще си забравил всички изгарящи въпроси-съмнения, ще ти се струва маловажно и смешно!

Не и сега обаче! Виждам се като на филм, който дават в неделя вечер - тъп, безнадеждно скучен, но семейството се е събрало и дреме на дивана пред телевизора, набивайки пуканки.

Мълча, в това съм ненадминат. Няма смисъл от въпроси, когато отговорите сами ще дойдат. Без значение дали ще ми харесат или не.

Не се връзвам на номера. Търпение и мълчание, докато решиш да разчупиш рамката! Техниката работи безотказно, поне досега.

С леко писклив глас Дани обяснява, говорейки бързо, насечено, че въпросното чиче било в играта за кратко, нищо особено, а снимките били от рождения ден на момичето, което работи като сервитьорка в кафето. Чичката бил отдавна с отрязани квитанции, забравен, какво, Дани първата ли ми била, че да искам от нея безупречно минало.

Естествено – не, но аз не съм и питал за подобни бройки, загаджвания, еднодневки и т.н.  Всеки има минало, щом сме стигнали до настоящия момент,  а в миналото оставя по нещо – други хора, частици от себе си, чувства, разочарования, победи, любими, разни трофейчета – шаренийка-циганска сергийка, всякакви евтини и напълно ненужни боклучета може да намериш там.

Изведнъж Дани се газира повече отколкото трябва, скача и почти в лудост извиква:

– Знам кой е пипал компа ми – онази дрисла, Дарина – това е съквартирантката й.

Забравих да отбележа, че разговори от сорта ми действат изнервящо, намирам за глупави, които по-скоро са типични за разни женски ток шоута.  Запомнил съм, че майка ми умираше да си гледа, забравила за всичко останало, спираше уж да чуе нещо и оставаше права пред екрана на телевизора в хола, дошла от кухнята, с нож и лук в ръка, изключила напълно за яденето върху плочата на печката докато изкипеше и замирише на прегоряло.


Май с това приключи цялата дандания около мен и Дани.

Обаче не познах!




Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ishchel - Момичето казва истината
22.07.2012 10:47
Ама лирическия не искаш да надскочи егото си и да си признае, пред себе си че си страдал наистина и го е заболяло. А мръсници колкото щеш..
цитирай
2. анонимен - Каквото има да се случва -
22.07.2012 10:58
се случва, неизбежно е! Поздрави ;)))
цитирай
3. brym4ence87 - Признал си е...
22.07.2012 11:11
ishchel написа:
Ама лирическия не искаш да надскочи егото си и да си признае, пред себе си че си страдал наистина и го е заболяло. А мръсници колкото щеш..


За последното си много права! Поздрави ;-))
цитирай
4. brym4ence87 - Така е, Майсторе ;-)
22.07.2012 11:12
gogi6666 написа:
се случва, неизбежно е! Поздрави ;)))


Без значение дали и кога искаме! Поздрав и до скоро ;-))
цитирай
5. elizabethany - Кога успяваш и да пишеш ;))
22.07.2012 11:35
Чакам следващата част! ;РРР
цитирай
6. brym4ence87 - Пиша бързо даже с едната ръка ;-))
22.07.2012 11:53
elizabethany написа:
Чакам следващата част! ;РРР


Другата върху друга клавиатура - така ;-РРРРРР
цитирай
7. tsanynka - Чуждото щастие
22.07.2012 14:13
винаги поражда завист у хора с празни души...Фактът,че някой ти праща компрометиращи снимки,потвърждава това...Някой ви завижда за това,което е помежду ви...А завистта поражда желание да навредиш по някакъв начин...Ще позволиш ли на завистта да унищожи връзката ви?Помисли си...Защото точно такава е целта на изпратилия снимките...Била съм в подобна ситуация...
Поздрави!
цитирай
8. brym4ence87 - Благодаря за думите, tsanynka;-)
22.07.2012 14:54
tsanynka написа:
винаги поражда завист у хора с празни души...Фактът,че някой ти праща компрометиращи снимки,потвърждава това...Някой ви завижда за това,което е помежду ви...А завистта поражда желание да навредиш по някакъв начин...Ще позволиш ли на завистта да унищожи връзката ви?Помисли си...Защото точно такава е целта на изпратилия снимките...Била съм в подобна ситуация...
Поздрави!


Винаги намираш най-подходящите ;-) Поздрави и от мен!
цитирай
9. henzelski - Продължавам да завиждам
22.07.2012 18:43
на стила ти, Стан! И не благородно, повярвай ми... :))
цитирай
10. brym4ence87 - Благодаря за оценката, поласкан съм ;-))
22.07.2012 19:46
henzelski написа:
на стила ти, Стан! И не благородно, повярвай ми... :))


В такъв случай не ми остава друго освен някой спонсор и издател да ме забележат. Нобелова награда за литература ми се струва висока топка за момента, българските са раздадени, но Man Booker Prize или Guardian First Book Award биха седели добре на нощното ми шкафче ;-))))))

Лека и дано прохладна вечер ;-))
цитирай
11. jabalka - Аз пък ти се радвам. . . ! И ти си един ...
22.07.2012 23:47
Аз пък ти се радвам...!
И ти си един хладнокръвник...!
Но правилно - трябва да става това което трябва да стане! Поне е пожелателно, както времето понякога е ...преобладаващо!
цитирай
12. brym4ence87 - Радваш се защото си душичка ;-)
23.07.2012 00:08
jabalka написа:
Аз пък ти се радвам...!
И ти си един хладнокръвник...!
Но правилно - трябва да става това което трябва да стане! Поне е пожелателно, както времето понякога е ...преобладаващо!


И сигурно не си в София ;-))))) Благодаря, jabalka ;-)
цитирай
13. ckarlet - Доста хубаво разказваш, Brym4e...
23.07.2012 15:13
Доста хубаво разказваш, Brym4ence87! Трябва да ти кажа, че след като Henzelski e е оставил такъв коментар можеш само да се гордееш!
Поздрави и от мен!
цитирай
14. brym4ence87 - Благодаря, ckarlet ;-))
23.07.2012 16:41
ckarlet написа:
Доста хубаво разказваш, Brym4ence87! Трябва да ти кажа, че след като Henzelski e е оставил такъв коментар можеш само да се гордееш!
Поздрави и от мен!


Гордея се и съм го отразил под негов по-ранен коментар ;-) Чудесни и интересни хора срещам тук ;-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1161620
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031