Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2012 21:21 - Ето как приключи вторникът - с интергалактически маратон - 6
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 6135 Коментари: 17 Гласове:
20

Последна промяна: 23.07.2012 22:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Като отстрани сякаш като на огромен екран в киносалон, като  отражение в чуждо огледало  виждам себе си – висока фигура с дълги ръце, протягам напред горните си израстъци, тип – крайници, вдигам момичето в цялата й  крехкост, почти чупливост, прегръщам я, тя хваща здраво раменете ми и обсипва лицето ми с целувки, все още мокра от сълзи, тялото ми гори отвътре  с температура по-висока от тази, която би стопила дори волфрам, напират хормони, чудо - ще се пръсна, ще избухна, толкова силно желая Дани!

Няма време да стигнем до леглото, в движение отхвърляме взаимно ненужните парцали, които прикриват лицемерно изгарящите ни тела, набъбнали, потни, лъскави, изпълнени със страст, успявам някак да стигна до бюрото, бутам няколко книги на земята, поставям Дани и започва един безкраен интергалактически маратон, ще ми бягаш, а маце, не можеш, не можеш, не можеш – ще те намеря навсякъде и на никого няма да те дам!

Междуметийно, главно невербално  тече комуникацията между нас в тези минути. Добро темпо, отлична техника. Справяме се пърфект и двамата.

Потни, телата ни сякаш блестят на луминисцентната лампа, която съм включил на влизане. Сияят, пробляскват огрени не само от преобразуването на електрическата енергия  в светлина, има и нещо друго, неуловимо, невидимо, което само ние може да усетим на някакво мета ниво. Сребриста нишка, която ни изолира и заобикаля от останалия свят, който престава да съществува за нас.

Къде беше ти досега?

Къде се изгубих аз?

Толкова дълго, а всъщност така кратко е случващото се на фона на безкрая на универсума, в чийто лабиринти може да срещнете една изпосталяла душа-бродница. Моята.

Кратка пауза за споделена цигара, после пак всичко отново – сексуалният пърформънс този път е по-обуздан, но все пак достатъчно интензивен и желан. Няма опити за надмощие сега.

Драматична развръзка на една връзка – дали поставяме началото или края, не зная. Точно в настоящата клетка от цялата  времева система отхвърлям възможността да разсъждавам. Аз отсъствам, отново съм нейде из скритите кътчета на утрешния спомен.

Почти дзен покой, на крачка от Нирвана. Душата ми се е вселила във всяка частица жива и нежива материя. В главата ми цари метафизичен вакуум напук на наука и постижения.  Тъмни материи, тъмни енергии, кой го е грижа какво са и защо съществуват!

Прегръщаме се дълго след това. Галя косите й. Целувам, целуват ме. Сподавен шепот. Тих смях.

Два часа по-късно почти в просъница, прегърнал плътно горещото тяло на Дани  до своето, при почти 30 градуса вътре в стаята, под жалките опити на вентилатора да задвижи въздуха, си припомням една мисъл на Курт Вонегът :

 

Here we are, trapped in the amber of the moment. There is no “why”.

Заспивам почти в блажен унес, ако не бе едно усещане за неясна гузност.

image





Гласувай:
20



1. mt46 - Ха така!
23.07.2012 21:30
Как не сте избухнали?... :)
цитирай
2. анонимен - Страхотен завършек и стил! ;)
23.07.2012 21:32
Поздрави! ;)
цитирай
3. brym4ence87 - Нещо се разсея, Поете -
23.07.2012 21:37
mt46 написа:
Как не сте избухнали?... :)


разбихме галактиката на милиарди парченца ;-)))))
цитирай
4. brym4ence87 - Благодаря, Майсторе!
23.07.2012 21:38
gogi6666 написа:
Поздрави! ;)


Поздрави и от мен ;-)))
цитирай
5. elizabethany - Да му завидиш на това момиче,
23.07.2012 22:55
че момче като теб е с нея! ;)) Суперско е написано!!! Стискам палци, Стани! ;*
цитирай
6. brym4ence87 - Четкаш ме, Иве ;-РРР
23.07.2012 23:21
Благодаря и тези дни може да се видим ;-))
цитирай
7. jabalka - Привет и от мен!
23.07.2012 23:40
Това репликата му за вентилатора който извършва едни динамични действия с едни неща които...имат привилегията да поливаме обилно с вода ли е...? Че нещо с английският съм боса, обаче пък познавам или поне части от творчеството до зъби и венци...!?
Но не ми се ще Дани да пострада с големи ламарини и тежести като при боконистите...! Тя е красива - заслужава да бъде обичана!
цитирай
8. brym4ence87 - Привет! ;-))
24.07.2012 09:06
jabalka написа:
Това репликата му за вентилатора който извършва едни динамични действия с едни неща които...имат привилегията да поливаме обилно с вода ли е...? Че нещо с английският съм боса, обаче пък познавам или поне части от творчеството до зъби и венци...!?
Но не ми се ще Дани да пострада с големи ламарини и тежести като при боконистите...! Тя е красива - заслужава да бъде обичана!



Боконистите са от Котешка люлка, а цитатът - Кланица 5. Ето го в контекста:

..."Били облиза устни, помисли малко и накрая запита:

— Защо точно мене?

— Какъв въпрос, типичен за съществата от Земята, задавате, господин Пилгрим. Защо вас? А защо тогава ние? Защо, каквото и да е? Просто защото моментът е. Виждали ли сте някога буболечка, попаднала в кехлибар?

— Да.

Всъщност в кабинета си Били имаше преспапие, което представляваше гладка кехлибарена топка с три божи кравички в нея.

— И ето ни и нас, господин Пилгрим, хванати в кехлибара на момента. Тук думата „защо“ не съществува."....

Прохладен ден, jabalka! ;-))

цитирай
9. jabalka - Благодаря! От сърце!
24.07.2012 09:18
Приемам ...това че шегуваш с мен - аз съм си популярна с това , че много често дезинформирам приятелите си, като съвсем по детски размествам- имена, текстове и какво ли още не! И споря даже...!
Прохладен и успешен ден и за теб!
цитирай
10. furiika - :))) Да започнеш живота от нулата е лесно. Сложно е да излезнеш от минуса.
24.07.2012 09:29
happy end, дай, Боже всекиму! Липсвал ви е накрая коктейлът. :))))))))
Весел ден! ;)
:)))
цитирай
11. brym4ence87 - С наличието на цялата информация е безмислено и невъзможно да се
24.07.2012 09:30
jabalka написа:
Приемам ...това че шегуваш с мен - аз съм си популярна с това , че много често дезинформирам приятелите си, като съвсем по детски размествам- имена, текстове и какво ли още не! И споря даже...!
Прохладен и успешен ден и за теб!



помни всичко ;-)))
цитирай
12. brym4ence87 - Абсолютно е така, изпробвано ;-))
24.07.2012 09:34
furiika написа:
happy end, дай, Боже всекиму! Липсвал ви е накрая коктейлът. :))))))))
Весел ден! ;)
:)))



За коктейла - надявам се занапред да има поводи, иначе липсваше само плажа ;-)))) Весел и свежарски де, Фурийке ;-))
цитирай
13. ishchel - Здравей brym4ence87,
24.07.2012 10:44
Голямо израстване на лирическия и фабулата - започна от една обикновена житейска ситуация, премина през драматичния обрат и сега - катарзис и извеждане в нови висини...
Поздравления, сърдечни!

ПП Финала също си го бива
Поздрави
цитирай
14. brym4ence87 - Благодаря, ishchel;-))
24.07.2012 10:51
ishchel написа:
Голямо израстване на лирическия и фабулата - започна от една обикновена житейска ситуация, премина през драматичния обрат и сега - катарзис и извеждане в нови висини...
Поздравления, сърдечни!



ПП Финала също си го бива
Поздрави



Струпаха се много дейности наведнъж, коя от коя по-спешни, иначе драскам (фигуративно казано) следващата част ;-))

Хубав ден и на теб ;-)))


п.п. Направо си е Initiation Story ;-))))
цитирай
15. henzelski - Щастливец!
24.07.2012 12:34
Пък макар и гузен... :))
цитирай
16. brym4ence87 - Щастието е твърде ефимерно ;-))
24.07.2012 12:47
henzelski написа:
Пък макар и гузен... :))


Дано не е твърде самонадеяно да свържа идеята за гузната съвест с Камю и негов цитат - "Гузната съвест има нужда да се изповяда. Всяко произведение на изкуството е изповед."

То пак си е вид екзистенциална опция. Поздрав ;-))))
цитирай
17. brym4ence87 - Grazie ;-)
25.07.2012 10:30
bulgarinut57 написа:
http://www.youtube.com/watch?v=abTCjBo8elE&feature=list_other&playnext=1&list=AL94UKMTqg-9CCRkdF43UvRavGxavw8j7V

Това ОПРЕДЕЛЕНО е molto bene !



За Django ;-))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1163787
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930