Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2012 21:50 - Общото между Нета и пениса, както и други житейски ситуации
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 12281 Коментари: 14 Гласове:
29

Последна промяна: 31.07.2012 23:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

През изминалата седмица, след приключването на  голямото препускане между работа-ремонт-пренасяне, почти останал без сили, а Дани бе на ръба да се нацупи, че не й обръщам достатъчно внимание, сестра ми ни покани на гости за уикенда.

Така съвсем не ми остана да напиша за последните промени покрай мен, но пък се сдобих с достатъчно материал за разказване. Изкарахме чудесно, заредих се с енергия, два дни две жени ме обгрижваха и се чувствах като принц от арабска приказка – сестра ми и Дани ме глезеха – всяка по своя си начин.

Естествено, наваксахме с еротичните закачки, които бяхме поразредили, чак се притесних (е, не точно) за съседите под сестра ми – как ли са издържали на бурните ни нощи, изпълнени с много страст и още толкова секс.

Подробности обаче – друг път!

 

 

 

 

Отговор на Spam:

"Увеличих си по вашата методика члена. Сега как да увелича на жената устата? "




                                        image

 

Жена стояла в бар и извикала:
- Няма да си легна с мъж, чийто пенис не е дълъг поне двайсет и пет сантиметра!
Един мъж в ъгъла извикал в отговор:
- Няма да отрежа пет сантиметра за който и да било!



                                 image

 

Какво е общото между пениса и Интернет?


1. Тези, които го имат, не искат да се разделят с него.

2. Тези, които го имат, считат тези, които го нямат за низши същества.

3. Тези, които го нямат, признават, че не е лошо, но не могат да разберат защо около него се вдига толкова много шум.

4. Тези, които го нямат, нямат нищо против да го имат.

5. Той е бил измислен за предаване на информация, съществена за оцеляване на вида, а се е превърнал в забава.

6. Ако не се взимат предпазни мерки, то от него може да се пипнат вируси.


                       image

 

 

Срещат се двама програмисти:

- Ти какви жени предпочиташ - оригинални, shareware или freeware?

- Все ми е тая, само да нямат time sharing!



                              image

 

Двама програмисти забиват пирони.
Единият ги подава, а другият ги удря с чука. По едно време подава единия пирон с главичката напред.

- Хм, тоя пирон май нещо е повреден?
Колегата му го оглежда с вид на експерт и казва:
- Не бе, просто тоя пирон е за отсрещната стена.



                                   image

 

 

 

Изобретения на блондинки:


- водоустойчива хавлия;

- фосфоресциращи слънчеви очила;

- фенерче на слънчеви батерии;

- врати за подводница - с фотоклетка;

- наръчник за това как да се чете;

- надуваема дъска за дартс;

- съдържание на речник;

- вода на прах;

- люлеещ се стол, задвижван от педали;

- водоустойчиви пликчета за чай;

- ледени кубчета за многократна употреба;

- банани без обелки.


                image

 

Това беше десерта и моята страст (не е тайна, че съм им върл почитател).

 



Гласувай:
29



1. elizabethany - Добра комбинация ;РР
31.07.2012 22:20
Ставаш все по-хард ;))))))
цитирай
2. brym4ence87 - Чак пък хард ;-РР
31.07.2012 23:02
elizabethany написа:
Ставаш все по-хард ;))))))


Една неприлична дума да има, всичко е само фън ;-)))
цитирай
3. elizabethany - Намирам картинките за готини, виждам, че си ги тунинговал,
31.07.2012 23:49
brym4ence87 написа:
elizabethany написа:
Ставаш все по-хард ;))))))


Една неприлична дума да има, всичко е само фън ;-)))


а и вицовете са забавни ;) Но за някои хора може би са почти скандални ;РРР
цитирай
4. brym4ence87 - С картинките се разтоварвам ;-))
31.07.2012 23:55
elizabethany написа:
brym4ence87 написа:
elizabethany написа:
Ставаш все по-хард ;))))))


Една неприлична дума да има, всичко е само фън ;-)))


а и вицовете са забавни ;) Но за някои хора може би са почти скандални ;РРР


А другото - не мога да променя възгледите на другите, а и не е моя работа ;-РР Животът си е лично занимание ;-))
цитирай
5. brym4ence87 - Благодаря, Българино! ;-)
01.08.2012 00:21
bulgarinut57 написа:
А сега кажи, че живота не е красив !

Как ме връщаш МНОГО години назад !!!

Не ти завиждам, радвам се, че има "пичаги", като теб намерили верния път !
Да сте живи и здрави с твоето момиче !



Това остава - спомените, а за да разбереш красотата, трябва да си минал и видял обратната страна на нещата. Но това е, учим се да оцеляваме и да се забавляваме с трудните моменти! Поздрав! ;-))
цитирай
6. furiika - :)))
01.08.2012 09:27

В чата:
- А колко си висока?
- 145.
- Ти си една малка принцеса! А колко тежиш?
- Тежа още по-малко, само 120.

Хубав ден! ;)
:)))
цитирай
7. pevetsa - два дни две жени ме обгрижваха
01.08.2012 09:38
ЩАСТЛИВЕЦ :))))

И да "обръщаш" повечко внимание на Дани, а кумшиите да си слагат тапи в ушите, ... сън спомени не прави :))))
цитирай
8. brym4ence87 - Искрено ме разсмя ;-)))
01.08.2012 10:12
furiika написа:

В чата:
- А колко си висока?
- 145.
- Ти си една малка принцеса! А колко тежиш?
- Тежа още по-малко, само 120.

Хубав ден! ;)
:)))


Моята мадама от чата обаче е висока и стройна -


Пиша си с една мацка и тя вика:
- Висока, стройна и с големи цици съм.
Аз:
- 69 правиш ли?
Тя:
- 69 правя другия месец

Хубав ден и много поводи за усмивка, Фурийке ;-))))))
цитирай
9. brym4ence87 - Не прави, ама
01.08.2012 10:14
pevetsa написа:
ЩАСТЛИВЕЦ :))))

И да "обръщаш" повечко внимание на Дани, а кумшиите да си слагат тапи в ушите, ... сън спомени не прави :))))


не може и без него ;-) А съседите и други неща могат да си слагат понякога ;-))) Хубав ден!
цитирай
10. анонимен - Надуваема дъска за дартс -
01.08.2012 13:25
много хитроумна замисъл, печели винаги първия, който улучи ;)) Свеж и неподправен си, както винаги. Хубав ден ;))
цитирай
11. brym4ence87 - Щом е дело на блондинка,
01.08.2012 13:35
gogi6666 написа:
много хитроумна замисъл, печели винаги първия, който улучи ;)) Свеж и неподправен си, както винаги. Хубав ден ;))


значи ще е хитро и умно ;-)) Благодаря, поздрави и от мен ;-)
цитирай
12. hristo27 - Група цигани се качват в автобуса, а ...
01.08.2012 13:43
Група цигани се качват в автобуса, а в автобуса наточена мадама.
Единият от циганите се провиква:
- Ще те изям!
Мадамата става и отивам при него хвърля му 1 лев и казва:
- Ходи си вземи една баничка, аз не съм за ядене, аз съм за чукане!
цитирай
13. brym4ence87 - Кодово име - манджа ;-)))))
01.08.2012 13:56
hristo27 написа:
Група цигани се качват в автобуса, а в автобуса наточена мадама.
Единият от циганите се провиква:
- Ще те изям!
Мадамата става и отивам при него хвърля му 1 лев и казва:
- Ходи си вземи една баничка, аз не съм за ядене, аз съм за чукане!


Едно циганче влязло в хранителен магазин, видяло замразено пиле и го сложило в гащите си. Продавачката го пита:
- Взе ли си нещо?
- Не! - казало циганчето.
През това време охраната му свалила гащите и го попитала:
- А това какво е?
- Снощи имах температура и ми се е излюпилo едното яйце.


Хубав и весел ден, Христо ;-)))
цитирай
14. emma6 - :)
13.08.2012 15:07
Различен и забавен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1161719
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031