Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2012 15:37 - Въпроси, повдигнати от ремонта на повреден лаптоп
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 18105 Коментари: 53 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


 

Мернах из нета тази смешна картинка. Има нещо вярно в нея. Само дето вече никой не ходи с костюм на лекции, най-много на изпит при определен преподавател. Някои се правят на интересни и връщат, ако си облечен с дънки. Тъпо, но за тях било израз на неуважение. Риза, нормален панталон и едно оборотно сако за изпити в потока. Заради някой комплексиран асистент няма да купувам дреха, която ще облека за половин час в годината. 

 

Тези дни са ми доста напрегнати, има много работа в офиса, лекции, плюс един обемен превод от английски език, който спешно трябва в срок. Очите ми са по-зачервени от поглед на заварчик трети разряд.

 

Това го пиша в обедната почивка, но ще го пусна по-късно. На всичкото отгоре, на Дани лаптопа се повреди, снощи го отворих, но не остана време да го разгледам и ремонтирам, ако е възможно. А трябва да го направя, не бих искал да давам моя, не за друго но се променят настройки по невнимание. На мнение съм, че лаптопа е лична вещ, всеки знае къде какво е качвал. Освен това, което пиша тук, нямам други тайни от нея, но съм го замаскирал при лекциите и е с парола.

 

Доверие или лично пространство, да се срамувам ли от себе си и нежеланието да споделя с нея компа, макар тя да не го е искала. Егоист ли съм? Доколко са общи вещите в съвместно съжителство, имам ли право на малки тайни или съм потаен и себичен – за това мисля, докато се занимавам с рутинната си дейност днес.

 

А продължението на започнатата история е почти готово – написал съм към 3000 думи, трябва да поправя и допълня малко и ще пускам на части.

 image

TIME FOR FUN (в добавка към карикатурата и нечие прозрение на тема „Жени”)

 

Студент четвъртокурсник е на купон, а на вратата  стои  доцентът  и му се моли:

- Хайде бе момче, за седми път се явяваш, нищо не знаеш,
 дай да ти пообясня нещата! Моля  те бе, човек, последна година си.

- Я, се махай, купон правя сега!
– репчи се кандидат-бакалавърът.

Почти отчаян се връща доцентът и гледа друг колега доцент се качва при същия студент.

Вторият, забелязвайки отчаяната физиономия на колегата си, пита:

-
Ама и  днес ли връща?

 

(Не го вярвам – в повечето случаи доцентът ще гледа да се включи в купона, особено щом е на аванта!)

=======================================================

Последна нощ преди изпита, остават броени часове.
Бирата вече не ни върви
, водката свърши. Какво остава - отваряме конспекта. Ей, някой има ли го?

 

(Случвало се е - от първо лице!)

=======================================================

Ако една жена знае цената си – значи често й се е случвало да я казва на някого…

 

(Тук внимателно!)
=======================================================




Гласувай:
27



1. анонимен - Aneliq А защо не й кажеш на Дани за блога?
16.10.2012 17:10
Пишеш красиво, забавен е. Но мисля, че всеки има право на мънички тайни, стига да не са във вреда на връзката.
цитирай
2. elizabethany - Казвах ти да кажеш за блога ;)
16.10.2012 17:26
Иначе и аз не обичам да давам лаптопа на никого, колкото и да ми е близък. Имам си стихчета, снимчици и разни други само мои нещица. Но ако се наложи, не отказвам. Няма как ;)))
цитирай
3. mt46 - Привет, Стан!
16.10.2012 17:28
И по мое време рядко се ходеше на изпити с костюм... Все пак изпитът не е модно ревю... :)
Успех!...
цитирай
4. анонимен - Как може да криеш нещо от момичето,което обичаш?!
16.10.2012 17:52
Срамота!!!
цитирай
5. gosho568 - Аз също съм на мнение, че лаптопа си е лична вещ и не трябва да се дава на никой (както правя и аз) ;D
16.10.2012 21:27
а снимката е просто уникална! то повечето са й едни "студенти"...........
цитирай
6. emma6 - ::)
16.10.2012 21:40
Напълно те разбирам ...::)
цитирай
7. анонимен - Мисля, че е съвсем нормално човек да ...
16.10.2012 23:22
Мисля,че е съвсем нормално човек да има неща изклщчително и само за лично ползване.За такива считам телефона,лаптопа,получените по пощата писма и пратки...Доверието между двама души не се гради чрез общо ползване на личните неща.Всеки има право на лично пространство и живот и никой няма право да го нарушава или да се сърди ако не го допуснат до него.И една мисъл,която покойната ми майка приела и предаде и на мен:"И в най-голямото приятелство остави "мегдан" за скарване."
цитирай
8. анонимен - таен, таен, колко да е таен :) само ...
17.10.2012 00:53
таен,таен,колко да е таен :) само Дани не знае :) едно време пишехме скришни дневници и полунощници
със здраве и оправи на момичето лаптопа :)
цитирай
9. анонимен - Лаптопа е личен.
17.10.2012 00:57
Все едно да ти ровичкат в шкафа или бюрото.Много хубав блог имаш.:)
цитирай
10. brym4ence87 - Благодаря ;-)
17.10.2012 01:44
анонимен написа:
Пишеш красиво, забавен е. Но мисля, че всеки има право на мънички тайни, стига да не са във вреда на връзката.


Малките тайни...
цитирай
11. brym4ence87 - Хипотетично ;-)
17.10.2012 01:45
elizabethany написа:
Иначе и аз не обичам да давам лаптопа на никого, колкото и да ми е близък. Имам си стихчета, снимчици и разни други само мои нещица. Но ако се наложи, не отказвам. Няма как ;)))


Тя не е като мен пристрастена. Предложих моя тази вечер,тя предпочете да чете ;-) Ще й кажа скоро, Иве!
цитирай
12. brym4ence87 - Само някои много държат за изпитите, Марине!
17.10.2012 01:47
mt46 написа:
И по мое време рядко се ходеше на изпити с костюм... Все пак изпитът не е модно ревю... :)
Успех!...


Сега не костюм, но марковото личи отдалеч. Ментето хич ;-)))
цитирай
13. brym4ence87 - Благодаря за посещението и коментара ;-)
17.10.2012 01:48
анонимен написа:
Срамота!!!


...
цитирай
14. brym4ence87 - И на мен снимката ми хареса, забавна е ;-)
17.10.2012 01:49
gosho568 написа:
а снимката е просто уникална! то повечето са й едни "студенти"...........


Повечето работят, няма начин. Поздрави ;-)
цитирай
15. brym4ence87 - Нали ;-)
17.10.2012 01:50
emma6 написа:
Напълно те разбирам ...::)


Но се прежалих ;-) Превъзмогнах себе си, тя отказа ;-))
цитирай
16. brym4ence87 - Благодаря ;-)
17.10.2012 01:52
анонимен написа:
Мисля,че е съвсем нормално човек да има неща изклщчително и само за лично ползване.За такива считам телефона,лаптопа,получените по пощата писма и пратки...Доверието между двама души не се гради чрез общо ползване на личните неща.Всеки има право на лично пространство и живот и никой няма право да го нарушава или да се сърди ако не го допуснат до него.И една мисъл,която покойната ми майка приела и предаде и на мен:"И в най-голямото приятелство остави "мегдан" за скарване."


Много ясно дефинирано. Съвпада с моето мнение. Хубава сряда ;-))
цитирай
17. brym4ence87 - Ще стане ;-)
17.10.2012 01:53
анонимен написа:
таен,таен,колко да е таен :) само Дани не знае :) едно време пишехме скришни дневници и полунощници
със здраве и оправи на момичето лаптопа :)


Трябва да сменя нещо, но утре ще купя каквото ми трябва ;-)) Хубава сряда!
цитирай
18. brym4ence87 - Благодаря;-)
17.10.2012 01:54
анонимен написа:
Все едно да ти ровичкат в шкафа или бюрото.Много хубав блог имаш.:)


Така е, но ми беше интересно да разбера и други гледни точки ;-)
цитирай
19. анонимен - Какво е висшето образование днес, спрямо вчерашното
17.10.2012 06:36
Вицовете са си вицове, но те обясняват защо някой самоук среднист, който не е имал финансови средства да получи висше образование, знае много повече от успешно завършилия висшето си образование. Нещо повече, понякога в практиката средниста върви по-бързо. Това са изключения, но се срещат в живота. Много ще подскочат на това мое разсъждение, но има такива случаи. Най-фрапиращото е, че дори теоретично, самоукия среднист е по-подготвен. Е, аз не съв от тях, но ме е боляло за такива пропуснали да се подготвят добре за живота.
цитирай
20. анонимен - Дебили!
17.10.2012 08:34
Дебили!
цитирай
21. анонимен - Аз пък нямам дилемата ти,
17.10.2012 09:23
защото нямам лап_топ ;)))
-----------

Личното пространство не се пази в лаптопа. То е в самия теб. Мое мнение.
цитирай
22. jabalka - Привет Бръм!:))
17.10.2012 09:24
Личното пространство е лично пространство и то обикновено няма нищо общо с това- колко много обичаш някого - то е въпрос на отношение към повечето неща, случки и хора в живота ни!
Както е казал Курт Вонегът- перефразирам: " По малко любов, повече добро отношение"
Успех и най- добри пожелания- А ,Дани ще те разбере , тя е умно момиче!
:))
цитирай
23. анонимен - Личен е. Но виждам, че си разрешил борбата в себе си по соломоновски мъдро! ;)
17.10.2012 09:34
Никой не обича да му ровят там, има си свое организиране и подредба и е дразнещо, ако се променят. Но пък има и друго - желанието да жертваш най-ценната за теб вещ, за да помогнеш на любимата. Похвално е, че си превъзмогнал колебанието в себе си.н И ходи не лекции, да ми станеш колега, макар друга специалност. Няма да ти казвам колко често ходих аз ;))))) Успешен и влюбен ден, Стан!
цитирай
24. sparotok - !
17.10.2012 09:46
Всеки има право на лично пространство (дали ще е в лаптопа, или някъде другаде няма значение). Ако не те притеснява това, че и другите имат право на своя малка тайна, то не виждам никакъв проблем...Съвместния живот е една поредица от компромоси...

Поздрави!
цитирай
25. brym4ence87 - Специално за кухите лейки ponicka и lpetrov,
17.10.2012 09:57
които праскат минуси без обосновка, за кеф, така и не им влезе в кратуните, че ПОСЕЩЕНИЯТА, а не тъпите класации имат значение, да внимават какво отварят в близките дни и здрав български _l_ от мен ;-РРРРР
цитирай
26. brym4ence87 - Не е много по темата ;-)
17.10.2012 10:24
анонимен написа:
Вицовете са си вицове, но те обясняват защо някой самоук среднист, който не е имал финансови средства да получи висше образование, знае много повече от успешно завършилия висшето си образование. Нещо повече, понякога в практиката средниста върви по-бързо. Това са изключения, но се срещат в живота. Много ще подскочат на това мое разсъждение, но има такива случаи. Най-фрапиращото е, че дори теоретично, самоукия среднист е по-подготвен. Е, аз не съв от тях, но ме е боляло за такива пропуснали да се подготвят добре за живота.


Като практика може и да има, но има чисто теоретична част, която е важна. Иначе има девалвация на образованието повсеместно и поголовно. Отражение на социално слабо общество...
цитирай
27. brym4ence87 - Кои? Децата ви ли?
17.10.2012 10:26
анонимен написа:
Дебили!

...
цитирай
28. brym4ence87 - Доколко е лично личното пространство?
17.10.2012 10:28
анонимен написа:
защото нямам лап_топ ;)))
-----------

Личното пространство не се пази в лаптопа. То е в самия теб. Мое мнение.


Въпросът ми беше в условно наклонение, хипотетичен. Предполагам, че все от някъде си изпратил/а коментара си ;-))
цитирай
29. brym4ence87 - Мисля, че има граница, отвъд която има периметър, запазен само за теб ;-)
17.10.2012 10:30
jabalka написа:
Личното пространство е лично пространство и то обикновено няма нищо общо с това- колко много обичаш някого - то е въпрос на отношение към повечето неща, случки и хора в живота ни!
Както е казал Курт Вонегът- перефразирам: " По малко любов, повече добро отношение"
Успех и най- добри пожелания- А ,Дани ще те разбере , тя е умно момиче!
:))


Вече се разбрахме без да е ставало въпрос въобще. Довечера ще си има лаптопче ;-)) Поздрави, Ябълчице!
цитирай
30. brym4ence87 - Личен. Точно като човек на реда - мразя промените. Било то и на настройки.
17.10.2012 10:39
gogi6666 написа:
Никой не обича да му ровят там, има си свое организиране и подредба и е дразнещо, ако се променят. Но пък има и друго - желанието да жертваш най-ценната за теб вещ, за да помогнеш на любимата. Похвално е, че си превъзмогнал колебанието в себе си.н И ходи не лекции, да ми станеш колега, макар друга специалност. Няма да ти казвам колко често ходих аз ;))))) Успешен и влюбен ден, Стан!


Но пък обичам Дани. А в лаптопа е целият ми живот... No pain, no gain...Успешен ден, Майсторе! ;-))
цитирай
31. brym4ence87 - Компромиси, това съм го разбрал ;-)
17.10.2012 10:43
sparotok написа:
Всеки има право на лично пространство (дали ще е в лаптопа, или някъде другаде няма значение). Ако не те притеснява това, че и другите имат право на своя малка тайна, то не виждам никакъв проблем...Съвместния живот е една поредица от компромоси...

Поздрави!


Не задавам въпроси, ако иска - ще ми каже, ако не - ще излъже. Малки тайни, които нямат нищо общо с отношенията помежду ни, е ОК. Успешен ден, sparotok ;-)) Благодаря за посещението и мнението, ценя го!
цитирай
32. elizabethany - Голяма душица си, Стан ;)
17.10.2012 10:58
brym4ence87 написа:
elizabethany написа:
Иначе и аз не обичам да давам лаптопа на никого, колкото и да ми е близък. Имам си стихчета, снимчици и разни други само мои нещица. Но ако се наложи, не отказвам. Няма как ;)))


Тя не е като мен пристрастена. Предложих моя тази вечер,тя предпочете да чете ;-) Ще й кажа скоро, Иве!


Самообвиняваш се за неща, че си ги допуснал в мислите си. Радвам се, че си намерил най-доброто решение. А може пък тя да е отказала съзнателно, като знае отношението ти към лаптопа. Не ти ли е време за нов? ;РРР
цитирай
33. sparotok - принцип
17.10.2012 11:02
brym4ence87 написа:
sparotok написа:
Всеки има право на лично пространство (дали ще е в лаптопа, или някъде другаде няма значение). Ако не те притеснява това, че и другите имат право на своя малка тайна, то не виждам никакъв проблем...Съвместния живот е една поредица от компромоси...

Поздрави!


Не задавам въпроси, ако иска - ще ми каже, ако не - ще излъже. Малки тайни, които нямат нищо общо с отношенията помежду ни, е ОК. Успешен ден, sparotok ;-)) Благодаря за посещението и мнението, ценя го!


И аз съм на същия принцип - Не задавам въпроси, ако иска - ще ми каже, ако не - ще излъже...

Хубав ден!
цитирай
34. brym4ence87 - Хрумна ми, че отказа нарочно. Проверява си Фейса през тела ;-)
17.10.2012 11:09
elizabethany написа:
brym4ence87 написа:
elizabethany написа:
Иначе и аз не обичам да давам лаптопа на никого, колкото и да ми е близък. Имам си стихчета, снимчици и разни други само мои нещица. Но ако се наложи, не отказвам. Няма как ;)))


Тя не е като мен пристрастена. Предложих моя тази вечер,тя предпочете да чете ;-) Ще й кажа скоро, Иве!


Самообвиняваш се за неща, че си ги допуснал в мислите си. Радвам се, че си намерил най-доброто решение. А може пък тя да е отказала съзнателно, като знае отношението ти към лаптопа. Не ти ли е време за нов? ;РРР


Мисля си го, но засега ще почака известно време. ;-)) Хубав ден, Ивче!
цитирай
35. brym4ence87 - Българският народ казва: Насила хубост не става!
17.10.2012 11:10
sparotok написа:
brym4ence87 написа:
sparotok написа:
Всеки има право на лично пространство (дали ще е в лаптопа, или някъде другаде няма значение). Ако не те притеснява това, че и другите имат право на своя малка тайна, то не виждам никакъв проблем...Съвместния живот е една поредица от компромоси...

Поздрави!


Не задавам въпроси, ако иска - ще ми каже, ако не - ще излъже. Малки тайни, които нямат нищо общо с отношенията помежду ни, е ОК. Успешен ден, sparotok ;-)) Благодаря за посещението и мнението, ценя го!


И аз съм на същия принцип - Не задавам въпроси, ако иска - ще ми каже, ако не - ще излъже...

Хубав ден!


Умея да съм търпелив, животът те учи на много неща всеки ден. Поздрави и на теб ;-)
цитирай
36. furiika - :)))
17.10.2012 11:47
Влиза студентка на изпит с фланелка с надпис "Искам 3-ка". Преподавателят и асистента доволно се усмихнаха...

Хубав ден!
:)))
цитирай
37. brym4ence87 - Фурийке, просто нямаш спирка! ;-))
17.10.2012 12:06
furiika написа:
Влиза студентка на изпит с фланелка с надпис "Искам 3-ка". Преподавателят и асистента доволно се усмихнаха...

Хубав ден!
:)))



Колекцията ти е неизчерпаема!;-)

Ето един и от мен:

Взето от дневника на един студент - първокурсник:
" Снощи пихме много. Сутринта се събудих с ужасно главоболие. Съквартирантът ми каза, че това е махмурлук. Ръцете ми се тресат, започнах да си събличам пижамата, а две копчета паднаха. Хванах се за шкафа - дръжката падна. Майчице, страх ме е да отида в тоалетната..."

Хей ръчички, хей ги две... ;-)) Весел и свежарски ден ;-)
цитирай
38. razkazvachka - Бръмченце, естествено, че няма да си даваш лаптопа
17.10.2012 12:24
моят стои на масата, но като го пипат други, веднага си личи - след Бръмчо има подобрение, след татко му - трябва да го инсталирам...

Ае, тройки да има, а даже и повече... Аз мразя да пиша тройки - връщам диванетата докато изкарат повече...
цитирай
39. анонимен - поничка
17.10.2012 12:48
brym4ence87 написа:
които праскат минуси без обосновка, за кеф, така и не им влезе в кратуните, че ПОСЕЩЕНИЯТА, а не тъпите класации имат значение, да внимават какво отварят в близките дни и здрав български _l_ от мен ;-РРРРР


Бръмчо,/ама,че име,нещо като моето/пиша ти минуси,за да те подсетя,а и тези които ти пригласят,че наистина да си ,,куха лейка" в очите на някой като теб не е изобщо притеснително:)
Но, не само....Арогантността ти ще ти навлича проблеми и без да се налага да участвам.Жал ми е за теб,а си млад......
цитирай
40. brym4ence87 - ;-))
17.10.2012 12:55
razkazvachka написа:
моят стои на масата, но като го пипат други, веднага си личи - след Бръмчо има подобрение, след татко му - трябва да го инсталирам...

Ае, тройки да има, а даже и повече... Аз мразя да пиша тройки - връщам диванетата докато изкарат повече...


Не съм бележкар, но тройки като оценки не искам ;-) Мисля за външен хард диск, доста файлове мога да пратя там. Хубав ден ;-)
цитирай
41. brym4ence87 - Стой със скромността си, нека съм арогантен. Е, и?
17.10.2012 13:02
анонимен написа:
brym4ence87 написа:
които праскат минуси без обосновка, за кеф, така и не им влезе в кратуните, че ПОСЕЩЕНИЯТА, а не тъпите класации имат значение, да внимават какво отварят в близките дни и здрав български _l_ от мен ;-РРРРР


Бръмчо,/ама,че име,нещо като моето/пиша ти минуси,за да те подсетя,а и тези които ти пригласят,че наистина да си ,,куха лейка" в очите на някой като теб не е изобщо притеснително:)
Но, не само....Арогантността ти ще ти навлича проблеми и без да се налага да участвам.Жал ми е за теб,а си млад......


Обвиняваш мен за собствените си провали? Спести съжалението си за себе си.
цитирай
42. анонимен - LUCKYxx Кой е този идиот???
17.10.2012 13:10
анонимен написа:
brym4ence87 написа:
които праскат минуси без обосновка, за кеф, така и не им влезе в кратуните, че ПОСЕЩЕНИЯТА, а не тъпите класации имат значение, да внимават какво отварят в близките дни и здрав български _l_ от мен ;-РРРРР


Бръмчо,/ама,че име,нещо като моето/пиша ти минуси,за да те подсетя,а и тези които ти пригласят,че наистина да си ,,куха лейка" в очите на някой като теб не е изобщо притеснително:)
Но, не само....Арогантността ти ще ти навлича проблеми и без да се налага да участвам.Жал ми е за теб,а си млад......


И какво се е загрижил толкова за теб? Боже, боже, аман от шизоиди!
цитирай
43. brym4ence87 - Благодаря ;-)
17.10.2012 13:17
bulgarinut57 написа:
"И в няколко дена тайно и полека
народът порасте на няколко века!"


Получава се понякога по силата на външни обстоятелства...
цитирай
44. brym4ence87 - Спокс, LUCKYxx ;-РР
17.10.2012 13:20
анонимен написа:
анонимен написа:
brym4ence87 написа:
които праскат минуси без обосновка, за кеф, така и не им влезе в кратуните, че ПОСЕЩЕНИЯТА, а не тъпите класации имат значение, да внимават какво отварят в близките дни и здрав български _l_ от мен ;-РРРРР


Бръмчо,/ама,че име,нещо като моето/пиша ти минуси,за да те подсетя,а и тези които ти пригласят,че наистина да си ,,куха лейка" в очите на някой като теб не е изобщо притеснително:)
Но, не само....Арогантността ти ще ти навлича проблеми и без да се налага да участвам.Жал ми е за теб,а си млад......


И какво се е загрижил толкова за теб? Боже, боже, аман от шизоиди!


Мога да съм много нагло копеленце, ако трябва. Другото е по-интересно - защо ни дразни някой, ако не сме го провокирали, канили и т.н. Отговорът е ясен - просто сме по-добри! Ето, това е изпълнено със самочувствие, а не арогантност, защото знам на какво съм стъпил и как съм го постигнал ;-))

Have a lucky day! ;-)
цитирай
45. анонимен - MiroTo### Интересни въпроси задаваш.
17.10.2012 13:51
Къде свършва Аз и къде започва Ние. Харесвам увереността и оптимизма ти. Блогът също. Успех! :)
цитирай
46. brym4ence87 - Точно това ме интересуваше ;-)
17.10.2012 14:04
анонимен написа:
Къде свършва Аз и къде започва Ние. Харесвам увереността и оптимизма ти. Блогът също. Успех! :)


Къде свършва личното и започва нашето. Благодаря! Поздрави ;-))
цитирай
47. starotomagare - Не бъди толкова открит приятелю
17.10.2012 14:40
И аз някога разсъждавах като теб и си мислех ,че винаги е най-добре да казваш всичко на приятелката (жена си).Случвало се е това да ме спасява от конфликти и отмъстителни клюки но през това време изобщо не са ми отвръщали със същото.За жалост го разбрах твърде късно не защото е било трудно или много хитро скрито а защото моята откритост и доверие са ми замазвали очите.Няма нищо лошо в това винаги да имаш едно на ум стига да не го натрапваш и да си остава само твое .Колкото до лаптопа а и други лични вещи -по-добре всеки да си знае своето .На никой не е приятно когато даде нещо а после да се чуди как са успели да го повредят ,загубят и тн.
цитирай
48. brym4ence87 - ket1baloo
17.10.2012 14:50
Поредна куха лейка ;-)
цитирай
49. анонимен - Горката Дани, щом е с теб сигурно е ...
17.10.2012 15:12
Горката Дани,щом е с теб сигурно е много отчаяна!Дано се осъзнае!А,пък ти -поредният фръцльо без покритие!
цитирай
50. анонимен - Прочетох доста тъпи коментари.
17.10.2012 15:19
Облизвачите без собствена мисъл и мнение, естествено хвалят блога и все им е през _l_ каква тема си зачекнал. Важното е, че са се изпърдяли на Първа.
Стани, въпросът изобщо не е в лап-топа. Той е само предмет и използването му по предназначение няма значение от кого се осъществява. Предтекстът с настройките е смешен. Твоето момиче може да си прегледа пощите и фейса и никакви твои настройки няма да пострадат.
Ти обаче се бориш за своя територия. Ще ме прощаваш, но непрекъснатото споменаване на Дани, издава силен комплекс на вина у теб. Боиш се, че с личните си занимания, в частност писането в твоя блог, си редуцирал размера на времето, което би трябвало да отделяш за нея. Виждаш колко смешни напътствия си получил, така че решението за споделянето и отстояването на личната територия е в твоите ръце.
Готови рецепти няма. Всяка двойка има свои собствени правила и те произтичат от характерите и килограмите (или милиграмите)умствен багаж на двамата.;-)

цитирай
51. brym4ence87 - Благодаря за мнението ;-)
17.10.2012 17:19
starotomagare написа:
И аз някога разсъждавах като теб и си мислех ,че винаги е най-добре да казваш всичко на приятелката (жена си).Случвало се е това да ме спасява от конфликти и отмъстителни клюки но през това време изобщо не са ми отвръщали със същото.За жалост го разбрах твърде късно не защото е било трудно или много хитро скрито а защото моята откритост и доверие са ми замазвали очите.Няма нищо лошо в това винаги да имаш едно на ум стига да не го натрапваш и да си остава само твое .Колкото до лаптопа а и други лични вещи -по-добре всеки да си знае своето .На никой не е приятно когато даде нещо а после да се чуди как са успели да го повредят ,загубят и тн.


Поздрави ;-))
цитирай
52. brym4ence87 - Никога не съм получавал толкова много анонимни коментари ;-)
17.10.2012 17:37
анонимен написа:
Горката Дани,щом е с теб сигурно е много отчаяна!Дано се осъзнае!А,пък ти -поредният фръцльо без покритие!


И от толкова изкукуригали читатели. Избива ме на лигня тук - ФРЪЦ, ФРЪЦ, ФРЪЦ! ;-РРРРРРРРРР
цитирай
53. brym4ence87 - Ситуацията беше хипотетична. ;-)
17.10.2012 17:43
анонимен написа:
Облизвачите без собствена мисъл и мнение, естествено хвалят блога и все им е през _l_ каква тема си зачекнал. Важното е, че са се изпърдяли на Първа.
Стани, въпросът изобщо не е в лап-топа. Той е само предмет и използването му по предназначение няма значение от кого се осъществява. Предтекстът с настройките е смешен. Твоето момиче може да си прегледа пощите и фейса и никакви твои настройки няма да пострадат.
Ти обаче се бориш за своя територия. Ще ме прощаваш, но непрекъснатото споменаване на Дани, издава силен комплекс на вина у теб. Боиш се, че с личните си занимания, в частност писането в твоя блог, си редуцирал размера на времето, което би трябвало да отделяш за нея. Виждаш колко смешни напътствия си получил, така че решението за споделянето и отстояването на личната територия е в твоите ръце.
Готови рецепти няма. Всяка двойка има свои собствени правила и те произтичат от характерите и килограмите (или милиграмите)умствен багаж на двамата.;-)



Поща и Фейс профил може и през айфон да се проверят. Исках да разбера докъде се простира личното пространство, но явно всеки тълкува според своя жизнен опит. Вина няма, защото не се е стигало до реализиране на това. Ако ходя по мачове, на риба или по кръчми, дали са по-добра опция, сравнена с писането ми в блога - докато чета новини или върша работа? Трудно е да се каже. А теглото на мозъка не е определящо за интелекта. Пише го в Уикито и така съм го учил ;-)) Благодаря за коментара!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1163026
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930