Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2012 12:53 - Случки от ежедневието - среща с приятели 2
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 6077 Коментари: 15 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

====2

Накрая Чочо остава да преспи на свободното легло в стаята на съквартиранта. Няма да го пуснем посред нощите, леко подпил и сам. Мия чиниите и подреждам кухнята набързо, Дани в това време взема душ и  ме чака в стаята. Минавам през банята и аз, водата ми действа освежаващо.

Обичам момента, когато водата тръгва от главата и се разнася по цялото ми тяло, не затварям очи, любувам се на невероятните форми на водните пръски, чувствам се пречистен и нов, отмил наслоените миризми, прахоляк, злоба, натрупани през деня. Усещаш се чисто нов. Пускам в действие и четката за зъби, гаден никотинов вкус, примесен с мирис на бира, изжабурквам се с малко вода за уста, не бих искал не особено свеж дъх да излиза от устата ми, мятам пътьом бельо, чорапи и блуза в пералнята, включвам я да върти през нощта и се прибирам в стаята при момичето си.

Подпряна гола на възглавнивцата, свити в коленете крака, обгърнати с двете й ръце. Красива на слабото осветление на нощната лампа отстрани. Косите разпилени по раменете, падат свободно и по коленете. Не виждам гърдите й, прикрила ги е с позата си.

Пресягам се да взема телефона, който е наблизо, искам да я щракна, но тя се размърдва и магията на неочакваната снимка се губи. Отлагам за друг път. Тупвам на леглото до нея по организъм само. Най-накрая, след цял ден на крак.

Е, какво следва сега – порция бърз секс, точно така. Бърз, но от изпитата бира става доста шумно и весело. Среднощни разходки до банята. От съседната стая достига дружеско похъркване – не особено силно, равномерно,  на два гласа.

На другата сутрин не съм си доспал. Вече стана навик. Има време за една бърза контра. Навличам сива блузка и дънките, изкарвам прането на простора, а в движение пия кафе на бързи гълтоци, никакво удоволствие, само заради енергизиращия ефект. Дани му слага лъжица мед, не захар, било по-полезно. Тъпчем се обилно с отрови и после измисляме лайфстайл, който нагло наричаме здравословен. Защипвам дрехите с розови щипки на простора и мисля за компютрите, които трябва да пусна днес. Ще ми е тегаво поне до десет, а след това няма да ми прави впечатление. 

Дърпам от цигарата на Дани. Навеждам се и я целувам по устните. Присвива очета, прилича на сънлива котка.  Малко гел на дланите и после небрежно на косицата, очилата в калъфчето, малката раничка с документи и разни дреболии, следва  сутрешен крос към спирката. Мятам се геройски в претъпкания автобус, успях да се класирам. С това обикновено приключват спортните ми занимания за деня.

Боян и Чочо продължават да спят. Похъкване не се чуваше, когато излизах. Може да са разигравали сценка, ще ме скъсат от шеги после. Това да е! Дани става с мен сутрин – държи да направи кафе и сандвичи за обяд. Не ми се носят кутийки в раницата, но не ми се спори излишно – просто си нося храна за обяд като прилежен ученик, тип мамино синче. Сандвичи и плод – задължително. Първата сутрин, когато ми подаде кутията, попитах:

 - А бутилката с млекце? – Отнесох ритник по задника в отговор. 

Затова пък се радват да ме видят колегите - има доста работа в офиса. Очите ми отново са възпалени и боцкат. Влизам в стаичката зад офиса, която наричаме склад, и пред мен строени като за преглед – безкрайно дълга редица от компютри. Въздишка (наум), бутилка вода наблизо и включвам първия. След малко влиза Бати да контролира процеса. Тупва ме по рамото и се смее:

- Какво да ти донеса – бира или хапче за глава?

- Упсарин, разтворен в бира. – Влизам в тон. – Просто не съм се наспал достатъчно.

- Значи кафе – Заключава Бати и наистина се връща с картонена чашка от автомата в офиса. Благодаря му с усмивка, поемам с ръка, отпивам и я оставям на един стол на разстояние от компютрите. Пич.

Купон.

Винаги ти излиза през носа.

Плащаш хубавото и с лихвите. Очертава се дълъг ден.

image



Гласувай:
25



1. mariniki - няма нищо по-хубаво...
31.10.2012 13:06
от дългите дни с привкус и усещане
на нещо красиво и истинско... и нищо, че ни мъчи
и главоболие... всичко си е в реда на нещата...
обожавам тези твои истински истории...
с топла усмивка за теб..
цитирай
2. mt46 - Да, няма как -
31.10.2012 13:27
удоволствията се заплащат... Поздрав, Стан! :)
цитирай
3. elizabethany - Едно е като разкажеш, а друго като напишеш! ;)
31.10.2012 13:52
Много хубаво се е получило! ;))
цитирай
4. анонимен - Чудесна история!
31.10.2012 17:03
Хареса ми и методът на спорт - щадящ, но присъстващ в ежедневието! ;)) Поздрави!
цитирай
5. brym4ence87 - Благодаря, Маги! ;-)
31.10.2012 17:17
mariniki написа:
от дългите дни с привкус и усещане
на нещо красиво и истинско... и нищо, че ни мъчи
и главоболие... всичко си е в реда на нещата...
обожавам тези твои истински истории...
с топла усмивка за теб..


Чудесен коментар си ми написала ;-))
цитирай
6. brym4ence87 - И то с лихвите, Марине! ;-))
31.10.2012 17:18
mt46 написа:
удоволствията се заплащат... Поздрав, Стан! :)


Поздрави!
цитирай
7. brym4ence87 - Благодаря, Ивче ;-)
31.10.2012 17:21
elizabethany написа:
Много хубаво се е получило! ;))


А и не е възможно да опиша всички детайли ;-)
цитирай
8. brym4ence87 - Благодаря, Майсторе. ;)
31.10.2012 20:37
gogi6666 написа:
Хареса ми и методът на спорт - щадящ, но присъстващ в ежедневието! ;)) Поздрави!


Това е спортът на заетите софиянци ;-)) Лека вечер.
цитирай
9. brym4ence87 - Благодаря;-)
01.11.2012 11:11
bulgarinut57 написа:
"Обичам момента, когато водата тръгва от главата и се разнася по цялото ми тяло, не затварям очи, любувам се на невероятните форми на водните пръски, чувствам се пречистен и нов, отмил наслоените миризми, прахоляк, злоба, натрупани през деня."

Пиши, пиши и пак пиши !
Ще !

Здрави бъдете с твоето момиче и ОБИЧНИ !


Харесвам Дикенс и Клуба пикуик - невероятно чувство за английски хумор! Поздрави! ;-)
цитирай
10. furiika - :)))
01.11.2012 11:43
"Мичето всяка сутрин носеше на мъжа си кафе в леглото, защото ако не успееше, утрото започваше с бира."

Честит празник и хубав ден! ;)
:)))
цитирай
11. sparotok - :)
01.11.2012 11:56
- Упсарин, разтворен в бира. – Влизам в тон. – Просто не съм се наспал достатъчно.
- Значи кафе – Заключава Бати :))))))))

Това е оригинално!:)

На тоя свят всичко си има цена, хубавото наистина се плаща с лихвите, но поне си е заслужавало, нали?
цитирай
12. brym4ence87 - Това ще го запаметя в златния фонд! ;-))
01.11.2012 12:02
furiika написа:
"Мичето всяка сутрин носеше на мъжа си кафе в леглото, защото ако не успееше, утрото започваше с бира."

Честит празник и хубав ден! ;)
:)))



Страхотно е, Нели! Честит празник на теб и близките ти!
цитирай
13. brym4ence87 - @sparotok Определено, да! ;-))
01.11.2012 12:05
Замислям се за книжка, но на този етап трудно се намира издател, респ. спонсор...

Честит празник, sparotok, имаш страхотен повод днес!!! ;-)))
цитирай
14. tili - Как ми се ще
07.11.2012 00:25
и Дани да води подобен дневник:) Винаги ми е интересно, когато една случка се разказва от двама или повече душИ.
Ама ти нали си един потайник... Бръм;-)))
цитирай
15. brym4ence87 - Започнах малко преди излизането ни ;-) На шега, за разтоварване, главно простотии ;-))
07.11.2012 12:35
tili написа:
и Дани да води подобен дневник:) Винаги ми е интересно, когато една случка се разказва от двама или повече душИ.
Ама ти нали си един потайник... Бръм;-)))


Замислям като идея да изхвърля ненужното, да добавя още (имам невключени тук разказчета), ако се получи нещо като книжка (и надявам се, всичко между нас е ок) - да й я подаря ;-) Иначе - имена (моето е сходно), профилна снимка - не са така ;-))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1161687
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031