Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2013 10:35 - Преди празника на влюбените
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 7651 Коментари: 18 Гласове:
30


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Сесията приключи успешно. Дори Дани се стегна и нямаше никаква поправка. Мързеливичка е, когато трябва да учи. Такава си я обичам. Аз пък се готвя за изпити в почивката от работа и любов. Някак не усетих времето – така луднал ме повлече животът, като пълноводно-придошла пролетна река, когато планинските снегове се топят и изпълват коритото с отминала бяла красота, преходността на битието в нова форма. Нищо не се губи, факт, който отдавна знам.

На работа в офиса съм до края на следващата седмица. Тече ми предизвестие за напускане. Шефът го прие нормално, каза, че всеки има свой път, нормално било да търся нови възможности за изява и кариера, когато съм млад и два дни по-късно се появи момиче, което от понеделник лепнаха за мен – да обучавам в естеството на работата.

Момичето е горе-долу на моите години, с очилца, къса кестенява коса, прекалява с разни стилизанти или не се къпе много често, защото стои една такава мазна. По-скоро е второто, улавям не много свеж мирис от нея, а тя ме следва по петите навсякъде. Като невидима опашка след нея остава миризма, която подсказва откъде е минала. Не ползва и пералнята често – забелязах по якичката на светлата й риза тъмни ивици. И това нещо цял ден до и около мен! Дори не правя опити да я сравнявам с Дани – не искам да ги приближавам дори в мислите си. Не е много нормално да си сред хора по цял ден и да не се грижиш за хигиена и чисти дрехи. За мъж е непростимо, а за момичета дори не желая коментирам.  Нямаше да повдигна темата, ако не трябваше да съм 8 часа прикрепен към нея. Обяснявам й подробности, показвам как, общувам с клиенти по телефона и в офиса, когато нещата касаят моята работа. Тя ме гледа през очилцата и мига ли мига. Може пък да си има проблеми.

Излизам малко навън с чаша кафе за глътка чист въздух.  Оксиморон – в София, почти на  централен булевард и чист въздух. Усмихвам се и отпивам топло кафенце сред изпаренията на изгорелите газове от автомобилите, които не усещам. Свеж, почти екзотичен аромат. Ноздрите ми поемат миризмата на кафето, обичам ободрителния му вкус. Тук го пия без захар, Дани му слага мед в къщи. Не отказвам, би било безмислен спор за ползите от меда върху човешкия организъм. Нека си експериментира върху мен, не възразявам. Пускам я в съзнанието си тук, далеч от новата колега.

Сутринта, надвесена над мен в леглото, побутва ме много леко, усмихната, ухае на чисто, на топло тяло, което снощи е било любено и дарявало обич на свой ред. Косите й падат свободно, не се е сресала все още, краищата ме гъделичкат по лицето като немирни слънчеви пръсти.  Прегръщам мисловно утринния спомен, продължавам да се усмихва, нова глътка изстиващо кафенце, без цигара, инатливо копеле съм, когато реша, две мнения няма. Спринтира бърза идея, препъвайки се за миг в мозъчните ми гънки – утре било св. Валентин, за пръв път в живота си ще купувам нещо по този повод, знам, че Дани ще очаква изненада, нещо само за нея, нещо интересно и неповторимо, точно като за момиче, каквото е тя.

Единствената!

Само рози и плюшени сърца, друго не се сещам – търсих в нета идеи за подарък, нищо интересно не открих. Имам още време, може да ми хрумне нещо. Отворен съм за нови предложения.

Прицелвам се в рисайкъл бина наблизо, мятам празната чаша. Кош! И обратно в офиса.

 image

 





Гласувай:
36



1. elizabethany - Така ми харесваш. :)
13.02.2013 11:18
Имам идея, ще ти се обадя по-късно. :))
цитирай
2. brym4ence87 - ОК. Ще чакам, Иве! ;-)
13.02.2013 12:20
elizabethany написа:
Имам идея, ще ти се обадя по-късно. :))


До после. ;-)
цитирай
3. mt46 - Поздрав, Стан!
13.02.2013 12:23
Нямам идея за оригинален подарък... Навярно ти си й най-хубавият дар...
Приятно празнуване!... :)
цитирай
4. brym4ence87 - Съм, но любовта има и материално измерение, уви! ;-)
13.02.2013 12:56
mt46 написа:
Нямам идея за оригинален подарък... Навярно ти си й най-хубавият дар...
Приятно празнуване!... :)


Защо иначе и ти изкушаваш с тортички? :-) Поздрави, Марине, благодаря за навестяването и коментара.
цитирай
5. furiika - Желая ти най-вълнуващия Св. Валенин!
13.02.2013 13:30
Обичай и бъди обичан! ;)
:)))
цитирай
6. furiika - А, в последния ми постинг има идея за подарък ;)
13.02.2013 13:31
:))))
цитирай
7. tutankhamon661 - brym4ence87
13.02.2013 14:02

Наздраве по случай Cвети Bалентин Зарезан!



цитирай
8. brym4ence87 - Благодаря, Нели! ;-)
13.02.2013 16:07
furiika написа:
Обичай и бъди обичан! ;)
:)))


Хубаво пожелание, отправям го и към теб! ;-)
цитирай
9. brym4ence87 - Имам го наум.
13.02.2013 16:07
furiika написа:
:))))



:-))))))
цитирай
10. brym4ence87 - Наздраве! ;-)
13.02.2013 16:08
tutankhamon661 написа:

Наздраве по случай Cвети Bалентин Зарезан!


Виното съм го купил вече. ;-))



цитирай
11. jabalka - Поздрави и от мен Бръм!:))
13.02.2013 18:39
Празника казваш има и материално измерение... може би, може би, си прав! :))
Мига на парцали и сякаш всичко разбира...бъдещата господарка на обажданията и връзки с клиенти- може би това идва от навика да бъде зад кадър, а може от факта че не свикнала да бъде отпред... тя ще се справи - с каквото не успее- то ще се справи с нея и така... а ти материализирай сладките моменти с нещо крехко и непреходно - например, като удоволетворението от това, че сте живи влюбени - тук и сега - останалото ще последва от самият факт , че го осъзнавате!
Влюбен празник Бръм! Много добри пожелания за вас!
цитирай
12. mariniki - поздрав за успешната сесия...
13.02.2013 20:43
а най-красивият подарък ще ти подскаже сърцето...
топли поздрави за вас в дъждовната вечер...
бъдете щастливи...
цитирай
13. анонимен - Не е необходимо да чакаш един ден в годината, Стани. ;)
13.02.2013 21:09
Нека всеки ден бъде специален и отбелязва вашата любов. Подарък ще измислиш сам, защото най-добре познаваш момичето си. ;))
цитирай
14. brym4ence87 - Благодаря, мила Ябълчице! ;-)
13.02.2013 21:28
jabalka написа:
Празника казваш има и материално измерение... може би, може би, си прав! :))
Мига на парцали и сякаш всичко разбира...бъдещата господарка на обажданията и връзки с клиенти- може би това идва от навика да бъде зад кадър, а може от факта че не свикнала да бъде отпред... тя ще се справи - с каквото не успее- то ще се справи с нея и така... а ти материализирай сладките моменти с нещо крехко и непреходно - например, като удоволетворението от това, че сте живи влюбени - тук и сега - останалото ще последва от самият факт , че го осъзнавате!
Влюбен празник Бръм! Много добри пожелания за вас!


Давам си сметка какво да ценя и колко крехко и преходно може да бъде. Обичам и искам да бъда обичан, искам да зарадвам, да бъда зарадван на свой ред. Ясно ми е, че най-важно е да сме заедно, но знам, че ще се очаква реален жест от моя страна. Чел съм по темата доста, говорил съм и с приятели/ки.

Благодаря, че винаги си толкова търпелива и благосклонна към мен. ;-))
цитирай
15. brym4ence87 - Благодаря, Маги! ;-)
13.02.2013 21:30
mariniki написа:
а най-красивият подарък ще ти подскаже сърцето...
топли поздрави за вас в дъждовната вечер...
бъдете щастливи...


Щастливи дни и нощи за теб също. ;-)
цитирай
16. kasnaprolet9999 - Най-хубажият подарък за такива ...
13.02.2013 21:50
Най-хубажият подарък за такива случаи е саксия с красиви цветя. Ако тя успее да се погрижи добре за тях и ги запази това ще бъде нещо като тест и за отношението й към теб. Ако прибавиш и един парфюм, който ти харесва това ще е супер комбинация.
цитирай
17. brym4ence87 - Не чакам, Майсторе. ;-)
13.02.2013 22:20
gogi6666 написа:
Нека всеки ден бъде специален и отбелязва вашата любов. Подарък ще измислиш сам, защото най-добре познаваш момичето си. ;))


Не бих искал да разочаровам. На този ден виждам момичета с розички, плюшени сърца, явно това се очаква. Нищо, че е комерсиален, нищо, че е внесен от католическите държави, ако това ще зарадва Дани и ще я усмихне, ще го направя с желание! Хубава вечер и на вас. ;-))
цитирай
18. brym4ence87 - Цветенца ще избера задължително. ;-)
13.02.2013 22:29
kasnaprolet9999 написа:
Най-хубажият подарък за такива случаи е саксия с красиви цветя. Ако тя успее да се погрижи добре за тях и ги запази това ще бъде нещо като тест и за отношението й към теб. Ако прибавиш и един парфюм, който ти харесва това ще е супер комбинация.


Благодаря за идеята, Невена, ще помисля до утре. Не бях помислил за грижата към цветята и връзката с отношението към мен. Добър тест би било. Пожелавам спокойна вечер. ;-))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1163482
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930