Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2013 19:07 - Кой се страхува от brym4ence87?!
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 9850 Коментари: 31 Гласове:
33



Кой се страхува от brym4ence87?!

Ето един от тях:


7.
анонимен - Лигльо, що не се чупиш от тука, м? И ...
18:34 Лигльо, що не се чупиш от тука, м? И това ми било мъж. Отврат, путка заспала.
Бас ловя, че и модерация имаш. Не ти стиска да чуеш нещо различно от захаросаните хвалби на блоговите бабички. Такива като тебе са силни само в нета, селяндур. цитирай
8. анонимен - Да, познах, модерация. Нещастник!
18:35 Да, познах, модерация. Нещастник!


А модераторите тук вместо да поправят, не обръщат внимание на цинизмите. Модерирайте, колеги. Плащат ви за това.


Тагове:   страхува,   поправя,   brym4ence87,


Гласувай:
36



1. lidislidis - Не ти ли е известна ''анонимната''? При мен е от 1 година с цинизмите всеки момент!
27.02.2013 19:28
По стила ще я познаеш...
Прочети поста с последните изяви на анонимната http://sulu.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/02/26/iskam-da-napravia-snimka-a-pod-neia-stiho.1058326 за да се увериш...
Едни и същи думи пише и като анонимна и с ник axlaxl (zlokuche).
Известна е на модераторите, но не зная причините защо я покровителстват и свещенно пазят цинизмите й в блог.бг?
цитирай
2. tili - Здрасти, Бръм!
27.02.2013 20:05
Я да не ти пука! Всички сме минали през безсилната злоба. Моите злобарки нещо изчезнаха отдавна. И това ще мине:)
цитирай
3. unknown1 - Да вникнем в мотивите за гневните ...
27.02.2013 20:06
Да вникнем в мотивите за гневните реплики на този анонимен преди да го обвиним,че се "бои" от теб:)))))
цитирай
4. myonlink - :)
27.02.2013 20:10
+1 :)
цитирай
5. brym4ence87 - Ами не ми е. ;-)
27.02.2013 20:17
lidislidis написа:
По стила ще я познаеш...
Прочети поста с последните изяви на анонимната http://sulu.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/02/26/iskam-da-napravia-snimka-a-pod-neia-stiho.1058326 за да се увериш...
Едни и същи думи пише и като анонимна и с ник axlaxl (zlokuche).
Известна е на модераторите, но не зная причините защо я покровителстват и свещенно пазят цинизмите й в блог.бг?


Чета избирателно поради ограничено време. ;-)
цитирай
6. elizabethany - Чета те, но не съм бабичка. :)))
27.02.2013 20:20
Имаш фенка - луда женка. Харесват те, Стан, но си далечен. :РРРР
цитирай
7. brym4ence87 - Не ми пука. Но анонимни цинизми не желая.
27.02.2013 20:26
tili написа:
Я да не ти пука! Всички сме минали през безсилната злоба. Моите злобарки нещо изчезнаха отдавна. И това ще мине:)


И това ще мине - велика мъдрост! Поздрави, Лили! ;-)
цитирай
8. brym4ence87 - Вероятно на Вас са по-ясни.
27.02.2013 20:27
unknown1 написа:
Да вникнем в мотивите за гневните реплики на този анонимен преди да го обвиним,че се "бои" от теб:)))))


А "страхуването" е алюзия с нещо си, но няма значение. ;-)
цитирай
9. brym4ence87 - Thx!
27.02.2013 20:28
myonlink написа:
+1 :)


;-)
цитирай
10. unknown1 - Да вникнем в мотивите за гневните ...
27.02.2013 20:46
brym4ence87 написа:
unknown1 написа:
Да вникнем в мотивите за гневните реплики на този анонимен преди да го обвиним,че се "бои" от теб:)))))


А "страхуването" е алюзия с нещо си, но няма значение. ;-)

Да,на мен са ми по-ясни,тъй като вчера написах нещо подобно за маринки:)))))И мотивът ми да се изкажа грубо не беше страх,а споделяне на презрение.Не защитавам Вашия "фен",но мога да го разбера(не относно Вас разбира се,защото не съм Ви чела).
цитирай
11. brym4ence87 - Дали ме четете не знам, но по IP-то ме посещавате периодично. Силен съм в нета. ;-)
27.02.2013 21:13
20:46 - Да вникнем в мотивите за гневните ...

от: unknown1 За постинг: Кой се страхува от brym4ence87?!
brym4ence87 написа:
unknown1 написа:
Да вникнем в мотивите за гневните реплики на този анонимен преди да го обвиним,че се "бои" от теб:)))))


А "страхуването" е алюзия с нещо си, но няма значение. ;-)

Да,на мен са ми по-ясни,тъй като вчера написах нещо подобно за маринки:)))))И мотивът ми да се изкажа грубо не беше страх,а споделяне на презрение.Не защитавам Вашия "фен",но мога да го разбера(не относно Вас разбира се,защото не съм Ви чела).
===================================
Презирайте когото желаете, но да припомня, че в сайта има правила. Ето ги в частта, която ме касае:
====================================
http://blog.bg/terms.php

Екипът на Blog.bg има право да налага БАН (блокиране на достъпа до начална страница, класации и някои функционалности) при грубо или системно нарушение на горните правила от страна на потребител.

За целите на настоящото Споразумение „грубо нарушение” се има предвид: публикуване на постинги, коментари и лични съобщения, неотговарящи на изискванията на Blog.bg, дори и след като потребителя е предупреден от екипа на сайта, за нарушаване на Споразуманието за ползване. „Системно нарушение” означава изпращане на две или повече предупреждения.

цитирай
12. brym4ence87 - Ами сложи си снимка да те видят, Иве. ;-)
27.02.2013 21:15
elizabethany написа:
Имаш фенка - луда женка. Харесват те, Стан, но си далечен. :РРРР


Не далечен, а отвлечен, бабке! ;-РР
цитирай
13. brym4ence87 - Помиярщинята е като влагата, прониква навсякъде.
27.02.2013 21:28
bulgarinut57 написа:
Две увредени.
Силно.
Почти луди.
unknown1.
lidislidis.

Приятелю !?
Какви модератори, какви пет лева ???

Помиярщинята е като влагата, прониква навсякъде.


По-точно не бих успял да го кажа, Българино! Бъди здрав в трудното време! Време за вълци и улични псета...
цитирай
14. unknown1 - Две увредени. Силно. Почти луди. ...
27.02.2013 21:32
bulgarinut57 написа:
Две увредени.
Силно.
Почти луди.
unknown1.
lidislidis.
Приятелю !?
Какви модератори, какви пет лева ???

Помиярщинята е като влагата, прониква навсякъде.

Все още си ми в блогрола,където съм те сложила за смислените неща,които си писал някога,Българино!Не разбирам какво си написал в момента
цитирай
15. mt46 - Получавал съм подобни коментари...
27.02.2013 21:34
Не обръщам чак такова внимание на тролове, хейтъри, хакери...
цитирай
16. unknown1 - brym4ence87, не те чета. Не чета и ...
27.02.2013 21:38
brym4ence87,не те чета.Не чета и всички разказчета и поезия,които се пускат тук.Днес ме провокира заглавието на постинга;)))))
цитирай
17. brym4ence87 - Не казвам, че четете. Посещавате. ;-)
27.02.2013 21:42
unknown1 написа:
brym4ence87,не те чета.Не чета и всички разказчета и поезия,които се пускат тук.Днес ме провокира заглавието на постинга;)))))


Силен съм в нета. Повече, отколкото някой предполага. ;-))))
цитирай
18. brym4ence87 - И не трябва - рискуваме да станем като тях. ;-)
27.02.2013 21:43
mt46 написа:
Не обръщам чак такова внимание на тролове, хейтъри, хакери...



Ти си лъчезарен обаче, Марине, раним, с чиста и детска душа. Поздрави, приятелю! ;-)
цитирай
19. motherboard - Браво! Най-сетне нещо различно :-)
27.02.2013 22:41
unknown1 има право. Какво е провокирало този коментар?

И аз, когато се появи в началото, ти написах един коментар.
Не беше нито анонимен, нито обиден. Гласеше "Това, което пишеш истина ли е или са фантазии".
Ти не го пусна. След това, престанах да забелязвам блога ти.

Знаеш ли какво имах предвид? Ако е истина, изглежда доста пошло и некоректно спрямо приятелката ти, да разказваш интимните си "действия" из нета, не мислиш ли?
Ако е фантазия, няма лошо, ще те произведем в "Новият Цефул".

Рустам е по алюзиите, но ако заглавието ти е алюзия с "Who's Afraid of Virginia Woolf?" (съмнявам се, че си гледал постановката) знай, че показваш невежество.
цитирай
20. injir - Модераторът си ти. Нали знаеш как да ...
27.02.2013 23:14
Модераторът си ти. Нали знаеш как да отговориш на анонимковците. :)
цитирай
21. dorichela - Ако трябва да им се обръща внимание. ...
28.02.2013 10:27
Ако трябва да им се обръща внимание .... Някои хора нямат друго щастие, освен да плюят по другите :)
цитирай
22. furiika - bulgarinut57 написа: Помиярщинята е като влагата, прониква навсякъде.
28.02.2013 12:16
и още: "Злобарите са като въглена - ако не те опраят, ще те очернят".

Бръм, я го дай през "твърдия хард" и толкоз:)))))))))))
цитирай
23. axlaxl - Параноя лудке те мъчи...:)
01.03.2013 21:43
lidislidis написа:
По стила ще я познаеш...
Прочети поста с последните изяви на анонимната http://sulu.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/02/26/iskam-da-napravia-snimka-a-pod-neia-stiho.1058326 за да се увериш...
Едни и същи думи пише и като анонимна и с ник axlaxl (zlokuche).
Известна е на модераторите, но не зная причините защо я покровителстват и свещенно пазят цинизмите й в блог.бг?



Не пиша анонимно, не знам как са пробили забраната за анонимни коментари, но е до колкото разбрах- регистрация, писане на коментар деактивиране на профила...но за това се иска да си доста амбициозен и страхлив! Как ли няма да пиша анонимно, като на лудка мога да и кажа всичко, което мисля за нея...
Сега ме изкара, че съм и злокуче....явно параноята се засилва...
А това бръмбарченце ми е симпатично....защо да го обиждам и то по този сложен начин?

п.п. Лудке, лекувай се !

http://www.facebook.com/ginka.dimitrova.9083
Това съм аз!
цитирай
24. axlaxl - Стилът на анонимния коментар е като ...
01.03.2013 21:44
Стилът на анонимния коментар е като на рустам...който иска да сравни негови коментари, аз нямам време и желание да се занимавам.
цитирай
25. miuenski - АКО НЕ ЗНАЕШ, СПОРЕД КОМЕНТАТОР №1 ...
06.03.2013 15:35
АКО НЕ ЗНАЕШ, СПОРЕД КОМЕНТАТОР №1 АЗ СЪЩО СЪМ ПРЕВЪПЛЪЩЕНИЕ НА НЯКОЙ ДРУГ. ТЯ ПРОСТОТИЯТА... НАЛИ ЗНАЕШ? : )
цитирай
26. brym4ence87 - Хахаха ;-)
07.03.2013 13:38
miuenski написа:
АКО НЕ ЗНАЕШ, СПОРЕД КОМЕНТАТОР №1 АЗ СЪЩО СЪМ ПРЕВЪПЛЪЩЕНИЕ НА НЯКОЙ ДРУГ. ТЯ ПРОСТОТИЯТА... НАЛИ ЗНАЕШ? : )


Не ми стана ясно за кого още ме мислят, но ми е все тая. Важното е аз да знам кой съм. ;-) Какво те е грижа, малко безплатна реклама на чужд гръб. ;-))) Весело!
цитирай
27. brym4ence87 - Одобрих коментара само защото:
07.03.2013 14:27
motherboard написа:
unknown1 има право. Какво е провокирало този коментар?

И аз, когато се появи в началото, ти написах един коментар.
Не беше нито анонимен, нито обиден. Гласеше "Това, което пишеш истина ли е или са фантазии".
Ти не го пусна. След това, престанах да забелязвам блога ти.

Знаеш ли какво имах предвид? Ако е истина, изглежда доста пошло и некоректно спрямо приятелката ти, да разказваш интимните си "действия" из нета, не мислиш ли?
Ако е фантазия, няма лошо, ще те произведем в "Новият Цефул".

Рустам е по алюзиите, но ако заглавието ти е алюзия с "Who's Afraid of Virginia Woolf?" (съмнявам се, че си гледал постановката) знай, че показваш невежество.


1. Лъжеш най-нагло - щом не забелязваш блога ми как така се впускаш на мига с коментар?
2. Ти ли ще ми говориш за морал и пошлост - виж си надутите прочити само. ;-РР
3. Обяснения на никого не дължа, ако още не си разбрал.
4. Продължавай да "отбягваш" блога ми, имам нужда от това. ;-)
5. Друг път твой коментар тук - найн! ;-)
цитирай
28. zarenkow - Е, тоя те ухажва , само че
13.03.2013 00:24
много е ядосан , че така силно женското е заговорило в него. Иска да го отличат по нещо от блоговите бабички, но на мен лично ми е трудно. Сигурно знае , че не си геронтофил и това вече му идва в повече. :-)))
цитирай
29. brym4ence87 - Малко ме вълнува. ;-)
13.03.2013 11:13
zarenkow написа:
много е ядосан , че така силно женското е заговорило в него. Иска да го отличат по нещо от блоговите бабички, но на мен лично ми е трудно. Сигурно знае , че не си геронтофил и това вече му идва в повече. :-)))



Едва ли е точно както казваш. Просто търси начин да го забелязват. BTW, бях забравил вече. Поздрави. ;-)
цитирай
30. zarenkow - "Едва ли е точно както казваш."
13.03.2013 11:47
Само вярвам в любовта от пръв поглед. :-))) , иначе логиката е като на повече то психолози . :-)))
цитирай
31. brym4ence87 - Толерантен съм. ;-)
13.03.2013 12:05
zarenkow написа:
Само вярвам в любовта от пръв поглед. :-))) , иначе логиката е като на повече то психолози . :-)))



Да си живее както намери за необходимо. Не се меся в чуждия живот, около мен има достатъчно емоции, за да ги търся другаде. ;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1163787
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930