Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2012 23:47 - Началото - "...нека бъде бушуващо море..." 2
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 6596 Коментари: 14 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Дани застава пред мен – запъхтяна, отмята коси назад, лицето й е поруменяло, без грим, с късите панталонки и бяло потниче, под което прозират гърдите й, същите, които целувах преди няколко часа. Зърната й са щръкнали, малки тъмни островчета под белоснежната материя, пак не носи сутиен. Изкусителка, направо натрапва стегнатите си гърди в лицето ми. Идва ми да се понаведа и да захапя до каквото се докопам директно през потничето.

Все още съм гол, както станах от леглото, усещам сладостна тръпка и напрежение в долната част на корема си, леко засрамен от появата на първична реакция се извръщам настрани, търсейки да облека нещо, с което да се поприкрия. Хващам дънките, но Дани се пресяга, издърпва ги от ръцете ми, мята ги нанякъде, притиска се към мен, потърква твърдите си гърди в мен, а ръката плъзга надолу по моето вече твърде опънато тяло. Погалва ме, лекичко ме драсва с нокътчета, като котка, притваря очи, примижва на светлината, после съвсем бавно се спуска надолу, казвайки:

- Недей! Така ми харесваш – започва да целува онази най-мъжествена моя част, първо бавно, после засилва темпото, пак бавно, само главичката, целия...

Единствено мога да галя косите й, опитвам се да се извъртя и да я вдигна и поставя на леглото, но тя не позволява. Мисълта ми съвсем се стопява до две срички – Да-ни, единствен риспонс идва от мозъчния център на удоволствието.

Прекалено хубаво е, но отдавна съм наясно, че се задобрява с редовни тренировки, мъча се да пропусна горчилката на ревността, която незнайно откъде се появява в този момент.

Решен да покажа, че не оставам по-назад в любовните практики, се понавеждам, грабвам я и както си мога – мятам я на легълцето, игнорирам нещо като смехописък, завирам пръсти в панталонките, няколко опита да ги откопчея, накрая тя помага, дърпам ги надолу, изхлузва единия си крак и сега е мой ред.

Гладичко по детски, мекичко като кадифе, топличко като одеалце.  Много нежно докосвам крехката, едва напъпила орхидея на Дани, после усещам как се разтваря подканящо. Извъртам се в съответната поза, виждам как розовото цветенце поаленява, набъбва, става сочно, влажно, не се сдържам и изръмжавам:

- Сега ще ти изпапкам котенцето – вкарвам в действие език, въображение, страст, целият себе си. Да си призная, но между нас само да остане – нямам голям опит точно с тези милувки. С предишните гаджета или единични бройки не се е стигало до там – получавах, но не дарявах френски ласки. Типичен мъж-егоист бихте възкликнали. Ще се съглася. Не са искали, не съм настоявал – трябва да дойде отвътре, за да е истинско.


                                               image

“Love one another, but make not a bond of love: Let it rather be a moving sea between the shores of your souls.” Khalil Gibran

Обичайте се, но не превръщайте любовта в пленница: нека бъде бушуващо море между бреговете на две души. Х. Джубран (Пробвам се и като преводач)


image



                                                                          
  to be continued





Гласувай:
23



1. elizabethany - Не ти ли изпуши лаптопа
04.08.2012 01:03
докато писа това? ;))))
цитирай
2. furiika - Добро утро! :)))
04.08.2012 09:16
-Защо жените носят сутиен?
-Оръжието трябва да се носи в калъф.

Дани няма причина да си крие оръжието от теб:)))
Хубав уЙкенд! ;)
цитирай
3. brym4ence87 - Значи да съм спокоен ;-)
04.08.2012 10:48
furiika написа:
-Защо жените носят сутиен?
-Оръжието трябва да се носи в калъф.

Дани няма причина да си крие оръжието от теб:)))
Хубав уЙкенд! ;)



Ето един и от мен с пожелание за свежарско настроение през почивните дни :

Пепеляшка към принца:
- Обувката ми стана! Кога е сватбата?
- Това беше полуфиналът. Сега ще мерим сутиен.

--------------------------

Весела събота, Фурийке ;-))
цитирай
4. brym4ence87 - Направо клавиатурата
04.08.2012 10:49
elizabethany написа:
докато писа това? ;))))


се размекна ;-РРРРР По-добре тя, нали ;-)))
цитирай
5. анонимен - Съвсем ... летни преживявания ;)
04.08.2012 10:56
Очаквам финала ;) Хубав ден с много настроение и любов!
цитирай
6. brym4ence87 - Да, летни са!
04.08.2012 11:12
gogi6666 написа:
Очаквам финала ;) Хубав ден с много настроение и любов!


Съвсем летни ;-))) Поздрави, Майсторе ;-)
цитирай
7. mt46 - Поздрав!
04.08.2012 11:36
Доста страстни любовни приключения!...
Успокой за малко... топките! :)
цитирай
8. brym4ence87 - Хахаха ;-)))
04.08.2012 13:05
mt46 написа:
Доста страстни любовни приключения!...
Успокой за малко... топките! :)


Хареса ми! Това е да си с усет към словото, Поете ;-) Хубав уикенд!
цитирай
9. injir - Много еротична изненада.:)
04.08.2012 15:18
Много еротична изненада.:)
цитирай
10. brym4ence87 - Прекъсната по никое време ;-)
04.08.2012 15:48
injir написа:
Много еротична изненада.:)


Продължението - друг път ;-))))
цитирай
11. mariniki - горещо...
04.08.2012 18:54
горещо като летният ден навън...
и е хубаво..
цитирай
12. brym4ence87 - ;-))
04.08.2012 19:29
mariniki написа:
горещо като летният ден навън...
и е хубаво..


Благодаря, mariniki ;-)
цитирай
13. motherboard - хаха!!
04.08.2012 19:50
Блог.бг се е превърнал в еротичен сайт:-))
цитирай
14. brym4ence87 - Което явно е предпочитано от воайори ;-))
04.08.2012 20:08
motherboard написа:
Блог.бг се е превърнал в еротичен сайт:-))


-------------------------------------------
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1165793
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930