Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2012 12:25 - Неделя вечер - скрит ще дебна аз (част Трета)
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 1865 Коментари: 2 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Решението ми идва – няма да лягам, но угасям осветлението, не сме се разбирали нищо с нея дали след смяната ще дойде тук или ще се качи горе при досадната ревлива съквартирантка.

Ще дебна зад стъклото, скрит зад пердето кога ще се върне. Ще надничам  като стар мераклия, като воайор с болен мозък, хаха, като някой тарикат от блога който има регистриран профил, но без публикации, което ми се струва комплексарско, за да чете тайно, праска минуси и грозни коментари, мислейки си безнаказано, изживявайки своя душевен оргазъм по този евтин начин.

Оргазъм – виж ти, дойдох си на думата!

Тръгвам към банята за бърз студен душ, пореден за деня.

Имам нужда от това, едно охлаждане на тялото и ума.

Пристъпвам под душата, пускам водата, затварям възпалени от екрана очи (трябва да ида на преглед за цайси) и пак не мога да не я виждам пред, до и в себе си. Магьосница ли е, клонингите й ме преследват навсякъде. Обсебен до краен предел.

После цигара и до прозорчето, вижда се идеално като на длан, като на огромен плазмен екран – на пост съм, до час-два трябва да се върне заедно с приятелка от блока с такси, не поиска да ходя да я посрещна, бил съм на работа утре. Сякаш мога да заспя без нея, да му се не види. Дърпам нервно и нагло тръскам през уиндоуса, който плаче за почистване.

Мразя се, но не мога да обуздая собствените си долни страсти. Нормално ли е да се крия в мрака по този перверзен начин? Ще ми се да тръгна към кафето и да изчакам края на смяната, но реакцията й не знам каква ще бъде. Вече отказа. Да нахалитетствам има ли смисъл?

Нетърпение, желание, зависимост...

Стоя и чакам, колите съвсем се разредиха. Ще я дочакам! Абсурд е да легна и заспя.

 

                                                                                                      to be continued



Гласувай:
10



1. mt46 - Поздрав!
09.07.2012 12:31
Блогът ти е добър пример за "лични дневници"...
цитирай
2. brym4ence87 - Мерси ;–)
09.07.2012 12:35
mt46 написа:
Блогът ти е добър пример за "лични дневници"...


По-скоро за публични записки ;-) Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1165946
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930